Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks mrt 24 '11
Leuk Emmy, wat voor spel is het?
gast
gast mrt 24 '11
Heb me opgegeven voor een online kabbalah cursus. Begint in april, ben benieuwd.....
Groene_heks
Groene_heks mrt 24 '11
Gaaf! Wat houd het precies in Sylvia?
Emuca
Emuca mrt 24 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Leuk Emmy, wat voor spel is het?

Een bordspel (bord is bij vriendin) over het verzamelen van ervaring en wijsheid op de levensboom laugh
gast
gast mrt 24 '11
Voor info over de cursus: http://www.perceivingreality.com/
gast
gast mrt 24 '11
Emmy wat grappig dat jij een spel hebt gemaakt met de (noorse)levensboom erin en ik heb me net opgegeven voor de kabbalah cursus, en in kabbalah neemt de levensboom ook een heel belangrijke plaats in.
Emuca
Emuca mrt 24 '11
Jaaa laughDe levensboom komt in heel veel mythologische verhalen terug... Wij wilde graag daar iets mee doen.. en daarom hebben we de hele levensboom en allemaal mythologische wezens gekoppeld aan moderne dingen.. Super tof. Morgen gaan we testen!

Nu ga ik balen want ik liet net wat op mijn linkerhand vallen... en die doet nu heel erg zeer... en ik ben links confused
gast
gast mrt 24 '11
Hoe krijg je dat nu voor elkaar confusedHoop voor je dat het snel weer weg is de pijn....
Emuca
Emuca mrt 24 '11
Katje (de kleinste) zat vast onder de bank.. dus ik wilde haar helpen.. dus ik tilde de bank een beetje op, maar het glipte weg met mijn hand er net onder... Buuh
gast
gast mrt 24 '11
Au....
Serenity
Serenity mrt 25 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Dank je lily, ja was een flinke klus, ik vergelijk het met een vierkant blokje in een rond gaatje proberen te stoppen ... laugh
En dat gaat dus..hi hi

Tuurlijk wij vrouwen kunnen ook kinderen uit zo'n klein gaatje persen dus dit was waarschijnlijk , appeltje eitje!!! L.O.L.
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Ja maar die hebben geen vierkante koppies, alhoewel mijn Tony wel in de buurt kwam...
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Auw Emmy....

Thanks Sylvia, die man heeft een fijne stem, ik ga het eens uitpluizen, leuk!
Serenity
Serenity mrt 25 '11
hahaha de mijne had een ei hoofd hij zat namelijk een beetje vast en nee er kwam geen vacuümpomp aan de pas, hahahaha!
Het pijnlijkst was dat zijn hoofd gedraaid moest worden dat branden als de h*l !

Ja nog 1weekje en Ukkie word alweer 4jaar!

Emuca
Emuca mrt 25 '11
Gelukkig, hand is een beetje gebutst maar doet het nog.
Serenity
Serenity mrt 25 '11
OH MY GOSHHHHH, mijn Ukkie mag naar de gewenste school die we voor ogen hadden!!!
Wat een geluk zeg en ook nog eens optijd, is alle moeite die we hebben gedaan toch nog goed geweest!
Oh wat ben ik happy the peppy!!
En waarom?!?!? Omdat het Montessori onderwijs is en ik denk echt ideaal voor Ukkie zijn groei en verdere ontwikkeling!

hihi even helemaal happy over here!!
jannie
jannie mrt 25 '11
Mooi..dat dit gevoel nu compleet is..!
Happy de peppy...haha heerlijk..!
Het komt zoals het komen moet...wat je geeft..wat je ontmoet..
Voel en zie hoe je wereld kleurt..mooi he !
Geef maar..ontvang maar..en stijg maar verder en verder....
Ik stijg met je mee...gezellie oke !!
Knuffellllllllll
Serenity
Serenity mrt 25 '11
hihi jaaa leuk hoor kom maar mee!
jannie
jannie mrt 25 '11
Hoi hoi..heb even middels link naar spel zitten kijken..
Oh bijzonder proffesioneel gedaan !
Compliment hoor...!
Liefs jannie
Serenity
Serenity mrt 25 '11
ik heb mijn dready haar geblondeerd… het is nu ORANJE!!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki