Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast mrt 22 '11
Bedankt voor de knuffies meiden. Ja Lena het is tijd om iets op te ruimen....of meer vertrouwen hebben in het leven.....daar ben ik nog niet helemaal uit....
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Ik was nogal vermoeid deze week, dus vandaag ben ik thuis gebleven en heb ik extra veel geslapen. Morgen weer naar school..
Emuca
Emuca mrt 23 '11
Vandaag dan eindelijk beoordeling 1. Pff. Het is me allemaal toch wat. Daarna spel in elkaar zetten en werken.. ik heb een druk weekje... zou blij zijn als we weer rustig zijn begonnen met de nieuwe periode. Gisteravond lekker vroeg naar bed gegaan dus vandaag er weer lekker tegen aan!
Groene_heks
Groene_heks mrt 23 '11
Gisteravond lekker lang met moeders zitten bellen en lekker potje gejankt.
Ja vandaag gaan we er weer fris en fruitig tegenaan Em!
Richie Richard
Vandaag heb ik erg slecht geslapen.. Ik ben nu (weer) moe.. Vandaag school, werken.. Pff Wens mij succes
gast
gast mrt 23 '11
Succes Richie laugh
Sundance
Sundance mrt 23 '11
zie net de handtekening van jou@Richie Richard staan; zelfs in duistere tijden, is er een klein vonkje licht.
vanmorgen, m,n nichtje was bij ons en we moesten even door de schuur, lamp was nog uit. waarop ze zegt; oe wat donker he?! maar donker is ook weer licht.

haha... zo waar!, dat zegt onze spruit van 3 jaar.
Richie Richard
Kinderen hebben meer kennis dan de meeste volwassenen. Helaas wordt het verpest door de maatschappij.
Sundance
Sundance mrt 23 '11
tja...
wij in ieder geval staan er open voor en luisteren niet alleen met onze oren. wat ook voort komt doordat ik ook zo was en ben en dan leef/kijk/voel/hoor enz. je toch net even anders. smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 24 '11
Vandaag vechten om Tony thuis te kunnen houden smilePitbull, vasthouden en pas loslaten als het opgelost is.
Richie Richard
Richie Richard mrt 24 '11
MOHHH Ik heb me verslapen! (Alweer!) God, het is 8:38, en ik moet om 9:00 op school zijn.. Oeps..

Achja.. Kan gebeuren. Gelukkig maken ze er niet zo'n probleem van.
Emuca
Emuca mrt 24 '11
Ik keek net naar mijn dagplanning en ik ben zeer tevreden.
Serenity
Serenity mrt 24 '11
Ik voel me iets wat suf, en ik heb wel de kracht om nu extra mijn best te doen…ik put uit mijn krachten en daardoor kán ik nu mijn best doen…dus dat!
Emuca
Emuca mrt 24 '11
Laat dat mooie zonnetje je kracht geven laugh
Serenity
Serenity mrt 24 '11
mmmmmm jaaaaa helemaal opladen in de zon!!
*HEERLIJK!!*
Groene_heks
Groene_heks mrt 24 '11
Vandaag geprobeerd om 5 hulpverlenende instanties om 1 tafel te krijgen....volgens mij is me dat gelukt.
Ben trots op mezelf smile
Serenity
Serenity mrt 24 '11
zo f*cking h*l zeg da's even goed en inderdaad een mega opgave geweest!!

Ik voel me snotterend verkouden worden ik denk dat ik een koudje heb opgevangen ik voel het in mijn keel en heb het koud, vandaar het woord kougevat. ^^
Emuca
Emuca mrt 24 '11
SPEL IS AF. Mijn deel dan...

http://twitpic.com/4cu7w6
Serenity
Serenity mrt 24 '11
Ziet er erg professioneel uit moet ik zeggen!
Groene_heks
Groene_heks mrt 24 '11
Dank je lily, ja was een flinke klus, ik vergelijk het met een vierkant blokje in een rond gaatje proberen te stoppen ... laugh
En dat gaat dus..hi hi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420