Yeahhhhh een gedeelte van de wand is horizontaal behangen !!!!
Ik ben er zo blij mee het staat ook gewoon fris en de spullen die voor de wand staan die lijken wel nieuw?!?!?!?
Dank& hulde aan mijn lieve vriend! HULDE HULDE HULDE!!
Voor de rest voel ik me toppie en verschrikkelijk verwent!
@ Jannie jaaa ik herken het helemaal en tja het is vervelend en kan zelfs naar zijn hoe je je voel maar ik heb gehoord dat dit energieën zijn die door elkaar heen sjezen .
En om die energieën in goede banen te verlopen kan je eventueel je chakra meditaties doen en dan wel de chakra geluiden erbij, bij mij werkte dat heel goed!
Voelden het trillen van chakra naar chakra en nu als ik aan een bepaalde chakra denk dan voel ik hem ook even trillen en ik denk dat ik dat zelf doe?!?! kweetnie maar volgens mij wel?!?!?!
En aarde oefeningen helpen ook bij mij om met beide voeten stevig in mijn schoenen op de grond te staan, die info had ik van Nims.
Ik kan je nu ook wel eigenlijk vertellen dat ontspanning en rust echt werken!!
Lekker aards bezig zijn en de spirituele boel de boel laten en even focussen op het aarden.
Je kan bijvoorbeeld knutselen, fietsen, wandelen, boodschappen doen, een niet spirituele forum bezoeken, koken, het huishouden, klusjes, een goed boek maar even geen spirituele denk ik dan maar goed dat kan ik ook fout hebben.
Ik denk namelijk dat dat je belemmert om de spirituele boel de boel te laten en dus even los laat althans bij andere mensen las ik dat advies ook en, ja ze hadden gelijk!
Probeer misschien ook je gevoelens te benoemen en dan 5dingen wat na dat gevoel in je opkomt…. http://solaas.jouwweb.nl/hoe-doe-je-het/grip-op-je-gevoelens ik had dit gelezen ook en toegepast op mezelf en jaaa het werkt verschrikkelijk goed!