Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mrt 18 '11
lekker verwendagje Karda voor jezelf, ga je fitnissen...
admin
admin mrt 18 '11
een beetje geirriteerd, omdat de reden waarom me oude werk gever me afgewezen heeft om terug aan het werk te gaan... het gaat echt nergens over... maddus daar baal ik wel een beetje van..
maar aan de andere kant, ik ben gister ook op een andere plek aangenomen, en moet daar dinsdag gaan beginnen, 5 dagen training shockeddus word wel een zware week.. maar ondanks dat ik ander werk heb, had ik liever terug gegaan na me oude werk... wie weet gaat het nog gebeuren, wie zien het wel...

maar verder wel lekker in me vel....
wel ontzettend moe...
Serenity
Serenity mrt 18 '11
Hoi hoi Dida,
de wereld is goed maar de mensen konden beter,
aan alles komt een end,
goede waar prijst zichzelf,
in goede aarde vallen,
goed begonnen is half gewonnen,
alle goede dingen komen in drieën,
dat moet je goed in je oren knopen,
eind goed al goed.

Succes, have fun, maak er wat leuks van, het komt allemaal wel weer goed misschien heeft het een beetje tijd nodig want je weet nooit wat zoal op je pad komt namelijk….je weet niet wat het universum inpetto heeft voor je!!! ^^
Serenity
Serenity mrt 18 '11
Ik mis heel erg mijn ukkie die is weer het hele weekend bij zijn papa .
Toen heb ik maar geshopt.. het eten voor vanavond en een mooie rugtas voor mijn lieffie.
Nu voel ik me een stuk beter hihi wat shopen wel niet met je kunnen doen…oke ik heb ook een rijstpap toetje gekocht die ik helemaal zelf ga opeten voor de tv met min series op de tv, maar goed dat het een portie verpakking is L.O.L.

Verderrrrrrrr hoop ik zo dat mijn vriend de huiskamer af behangt!!
Dan kunnen de kasten (billy ikea) erin en kan ik alle zooi op gaan ruimen die nu nog in dozen door mijn huis staan…pffff op knappen is een echt knap werk, hulde aan mijn lieffie!!!
Emuca
Emuca mrt 18 '11
Dag IBGROEP. Wat ben je toch een kloteinstelling.
Marenubium
Marenubium mrt 18 '11
Jah Duh Emuca. Dat was 17 jaar geleden ook al een kloteinstelling tongueWat is tegenwoordig NIET een kloteinstelling?
Het begint met de ibGRIEP en het en eindigt met...och...euh...waterinstelling (hoezo gevoel???), electriciteitinstelling (hoezo lucht en mentaal?), warmteinstelling (aarde, huh? nooitvangehooordhoor) en en en ...ach smile
Waar begint het en waar eindigt het?
Welkom in de drie-dimensionale en illusionistische wereld...dat is nu je geboorterecht: slaaf en melkkoe zijn van de overheid.
Echt kicken laugh
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Ik heb het gelezen Emmy, zwaar balen joh...
Sundance
Sundance mrt 19 '11
heb de camera in de aanslag om de volle maan te fotograveren. ze zit nu nog achter de bomen haha
Cialara
Cialara mrt 19 '11
Oe Gaaf jaaaa.... de supermaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnn... laugh
Zillionfreak
Zillionfreak mrt 19 '11
HOi , ik ben nieuw hier en voel me heel vreemd op het moment. ik heb bovennatuurlijke gaven , gevoelens etc. kan het zijn dat het door de maan komt ??!
Emuca
Emuca mrt 19 '11
Origineel bericht van: Cialara
Oe Gaaf jaaaa.... de supermaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnn... laugh

maan maan maan laugh
Serenity
Serenity mrt 20 '11
Ik voel me erg gespannen, we of nee mijn vriend heeft beloofd om te gaan behangen en dat de huiskamer af is met mijn Ukkies verjaardag.
En nu heb ik een misselijk makende spanning in mijn buik middenrif en keel .
Omdat ik zelf weinig kan helpen omdat ik niet weet wat ik moet doen en ook weinig tot geen ervaring hierin heb.
En omdat deze klus zo vaak beloofd is om te doen en nu op het laatste moment moet er nog een hoop worden gedaan.
En nu vraag ik me af of alles wel goed komt want er moeten ook nog 4billy boeken kasten met deurtjes worden in elkaar gezet….zodat ik alle dozen en rotzooi kan opruimen die ik in de afgelopen maanden door mijn huis heen verspreid had opgeslagen.
Jammer hoor afhankelijk van iemand te moeten zijn pff et valt af en toe niet mee.
Maar wel super lief dat iemand mij wilt helpen … toevallig is dat ook een lief persoon .^^
Emuca
Emuca mrt 20 '11
Jeej. De honingcake staat in de oven!
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
Hier gaat de cake ook zo in de oven smilevandaag ook Ostara vieren thuis smile
Kristalletjes liggen te sprankelen in de tuin na hun maanbad, nu ook nog even de zon erover en dan mogen ze straks ook naar binnen.
Vanmiddag ga ik een poging doen om te tekenen wat ik gisteravond op het maanfeest van Emmy zag.
Emuca
Emuca mrt 20 '11
Ja die zon schijnt heerlijk! laugh

Wat voor een cake heb jij Karin? Lol
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
Appel natuurlijk wink
Emuca
Emuca mrt 20 '11
LEKKER laugh
karda
karda mrt 20 '11
Laat het maar los, Lily, Alles komt goed!!!
het is mooi weer, haal diep adem, en geniet van het zonnetje!!!!
Serenity
Serenity mrt 20 '11
Dank je wel Karda mijn vriend begrijpt me en heeft mij de spanning eraf laten slapen en daarna heb ik gelijk met een fris geurende douches gel gedoucht en nu ben ik weer fris en ontspannen en ik word geholpen dan moet ik ook mijn vriend het vertrouwen geven dat ik weet dat met hem erbij het goed komt, samen ben je sterk!
jannie
jannie mrt 20 '11
Puf..vandaag weer zo'n dag..vol van vele gevoelens en steeds weer die vraag in mijn hoofd van ohhhhh je..wat is dit toch..?
Mijn hoofd intens zwaar..moe...tintelingen onder mijn ogen.een vreems prikkelend gevoel..
Zulk een sterk opgelaten gevoel rond mijn maag ( zonnevlecht .?)..
Een sterk gevoel rond hartstreek...
Soms weet ik het niet meer..gisteren een onbevangen gevoel..een dag van mij want ik ben er weer..!
Herkent iemand dit...?
Liefs Jannie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske