Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Tinne
Tinne mrt 15 '11
Ik trok een kaartje, en het zegt exact hoe ik me voel, dus plaats ik hem hier..
Vooral de laatste dagen hebben me daartoe gebracht, ook omwille van wat er hier afspeelde!
Ik voel me er goed bij..

XXVIII. RUST

Je trekt je terug. Er is voor jou een tijd gekomen om even niet meer zo veel te communiceren. Je merkt dat je niet meer op één lijn zit met mensen. Toch voel jij je hier goed bij. Je hebt het gevoel dat hoe meer jij je verwijdert, hoe meer jij op jouw eigen goede pad komt. Deze periode mag je dan ook vullen met een enorm vertrouwen in het universum.

Je zult het gevoel hebben dat jij je vrij kunt bewegen. Je hebt geen last van beperkingen en voelt steeds meer energie. Je voelt je veilig, zonder dat er uiterlijk vertoon bij zit, of dat jij je ego moet aanspreken. Je hoeft niets meer dan alleen steeds opnieuw te voelen of je nog op het goede pad zit.

Meditatie

Ga met je aandacht naar je kruin en hul jezelf in de kleur paars. Als jij je rustig voelt worden bij deze kleur, kun jij alle situaties oproepen om te voelen of het nog steeds jouw juiste pad is.

karda
karda mrt 15 '11
Prachtig Tinne!!

Dan zie je maar weer dat het een bevestiging is van wat je al weet.

liefs Karda
Groene_heks
Groene_heks mrt 15 '11
Vandaag een drukke dag en vanavond kookworkshop met collega's, gezellig smile
Emuca
Emuca mrt 15 '11
Mijn website heeft eindelijk een mooie layout laugh
admin
admin mrt 16 '11
eigenlijk net me ogen open, zit nu nog lekker aan me eerste bakkie koffie... de rest ligt nog lekker in bed smiledus ik ben nog wakker aan het worden..

vandaag een sollicitatie gesprek, is 2de gesprek, meteen een bedrijfspresentatie en een selectie ronde,
een telefonische sollicitatie, en me oude werkgever belt me vandaag...
dusss..... ik zou vandaag toch ergens aan genomen moeten worden, smilega ik dan maar van uit... laugh

en verder gaat het eigenlijk wel erg lekker, voel me erg goed, zit lekker in me vel, beetje last van me buik.. maar verder helemaal super... :)zit heerlijk op me rose wolk... blush
PrinsesOpDe Erwt
PrinsesOpDe Erwt mrt 17 '11
Wat een grappige topic. Ik voel me vandaag nogal opgejaagd en onrustig.. zoals de meeste dagen eigenlijk. Meestal kan ik pas 's avonds ontspannen... terwijl ik objectief gezien niet eens zo'n druk of stressvol leven heb...
karda
karda mrt 17 '11
Lieve emmertje,

Het zou te maken kunnen hebben met je manier van ademhaling op de dag, misschien ben je s avonds dan meer ontspannen ga je toch automatisch anders ademhalen.
probeer wat dieper te ademhalen anders krijg je zo'n opgejaagd gevoel. meer een buikademhaling.

liefs karda
PrinsesOpDe Erwt
PrinsesOpDe Erwt mrt 17 '11
dat klopt karda
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Ik voel mij naar... hoewel de dag leuk begon en fijn... is er nu niks over van die zonneschijn... Mentor dood en een vriendinnetje die van huis wil lopen...zorgen zijn zo mijn hoofd ingeslopen
Sundance
Sundance mrt 17 '11
even een zonnetje voor jou Emuca.
langs het strand wandelen en de zorgen met de zee laten meegaan, zover het gaat.
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLkspKEyLutf9Wwou8CUkP1rM1QPNmG-vCgCsrTvo4A3Ge4z5E
Sundance
Sundance mrt 17 '11
hmmm foto doet niet. een strand met een avondzonnetje smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 17 '11
Ik voel me waanzinnig genaaid.
Iemand die ik hier ooit in vertrouwen heb genomen heeft vertrouwelijke gesprekken doorgekletst naar anderen via msn.
Degene die dit heeft gedaan weet wie ik bedoel.

Ik heb alles opgeslagen en bij de eerste de beste gelegenheid dat ik de kans krijg je te ontmaskeren pak ik die met beide handen aan!

Dit is echt niet oke.
Lin
Lin mrt 17 '11
FF in de Harry warry , maar toch ook weer niet crazy, dus eigenlijk wel in de Harry warry.... Begrijp je het nog ?
Vanmorgen super bezoek gehad van mijn hele lieve nicht !!
Dat voelde heel erg goed.

Liefs lin
Maryssa
Maryssa mrt 17 '11

@ Lin:Wat is Harry Warry? Gezellig hoor, bezoek van je nicht! Lekker bij gekletst?

Ik begin weer op te krabbelen hier na heftig griepje. Voel me weer wat beter. Zin om morgen weer naar buiten te gaan.

Lin
Lin mrt 18 '11
Origineel bericht van: Maryssa

@ Lin:Wat is Harry Warry? Gezellig hoor, bezoek van je nicht! Lekker bij gekletst?

Ik begin weer op te krabbelen hier na heftig griepje. Voel me weer wat beter. Zin om morgen weer naar buiten te gaan.

hihi das een uitspraak van mij ; wat warrig in m'n hoofd..
Heb heerlijk bijgekletst met haar, we hebben elkaar daarvoor heel wat jaar niet gezien of gesproken. Het voelt ook super goed en we kunnen heel goed praten samen.

Maryssa; Goed uitzieken hoor meis, enne buitenlucht is idd heel erg fijn na lang ziekzijn. Beterschap.

Liefs Lin
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Stom van mij.
Ik had het prive moeten houden.
Excuus voor mijn schrijven, soms denk ik niet goed na.

karin
Emuca
Emuca mrt 18 '11
Ik snap je wel hoor Kaatje

Ik sliep slecht... vandaag hele dag school en ik voel me zwaar klote. Hiep hoi
Lin
Lin mrt 18 '11
Sterkte Emmy
karda
karda mrt 18 '11
straks naar de sportschool voor het eerst samen met mijn dochter dat 3 x in de week hahaha, daarna nog naar de kapper.
dus mijn middagje weer aardig gevuld.
admin
admin mrt 18 '11
Vandaag een leuk sollicitatie gesprek gehad ben benieuwd wat er uit gaat komen ....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki