Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Lin
Lin mrt 13 '11
succes meiden !!!!

@Karin ik weet niet of je ook hyves hebt, maar je kan ook via je hyves je spullen erop zetten !

O en mijn hoofd zit der gelukkig nog aan !hihihi

ik ga ook zo maar even wat doen denk ik...anders is de zondag ook zo voorbij !

Liefs Lin
Ariel
Ariel mrt 13 '11
Ik wordt in november weer tante
Mijn schoonzus en broer krijgen hun 1e.
Echt helemaal blij ben ik. laugh
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Bah. Stomme paper, stomme kaarten, stomme afwas en stomme was. Oh en fotografie, dat is ook naar.
Maar even volhouden en ik ben snel klaar!
Sundance
Sundance mrt 13 '11
nou...vanmorgen optijd uit bed. douchen, hond wandelen en daarna broodjes gehaald. gezamelijk aan de ontbijttafel, altijd gezellig. maar foei, ik leek wel niet wakker te worden en heel eerlijk, ik ben weer even op bed gegaan. niet normaal maar was blijkbaar toch even nodig.hahaha...
na dat ik goed wakker was, heb ik heerlijk wat in de tuin gedaan, ook de potten gevuld met de kleurrijke violen. alles netjes aangeveegd en ja...nu voel ik me weer prettig in m,n velleke. lekker in de tuin doet goed.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Hoofdpijn aanval. Balen.
Lena
Lena mrt 13 '11
veel nieuws gekeken..Japan
voel dat ze veel achter proberen te houden...
maar er is geen ontkomen aan...wat een ramp..en wat een ellende

de wereld draait intussen door... smirk
Groene_heks
Groene_heks mrt 14 '11
Nu heeft het in Tokyo weer gerommeld....

Vandaag werken en heel veel rommel naar de stort brengen, vrjdag komt de nieuwe schuur.
Sundance
Sundance mrt 14 '11
ja ik zie het nu op tv. kernreactor 3 staat op ploffen, pfff...
dikke duim dat het verder rustig blijft daar.

hier ook vandaag werken , daarna sporten en vanavond boetseren. morgenavond ook boetseren...lucky mee haha...
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Ja er gebeurd veel daar... maar komt uiteindelijk allemaal wel weer goed.

Hoofdpijnaanval is gisteravond nog erger geworden... a la, ik kon met een emmer naast mijn bed gaan liggen... En da's maar goed ook.
Vandaag thuis gebleven, want toen ik wakker werd voelde ik het nog nagalmen.. en breda is niet echt naast de deur... bah.
Ariel
Ariel mrt 14 '11
Ik weet niet Emuca of je iets met (half)edelstenen doet ,maar ik heb nog amper last van hoofdpijn sinds ik Saffier gebruik.
Ik hou het gewoon tegen mijn hoofd waar het voor mijn gevoel moet en verplaats het op gevoel totdat de hoofdpijn weg is.
Zodra ik het voel opkomen begin ik al.
Het werkt enorm.
Amethist en aventurijn helpen ook goed ,maar ik reageer het beste op saffier.
Ik heb een hanger van getrommeld saffier en hou die de rest van de tijd om mijn nek.
Vooral in mijn ongesteldheidsweek heb ik er last van en dan gaat de steen niet af.
Mimosa
Mimosa mrt 14 '11
Op het moment kan ik geen edelsteen meer zien. Neehoor, grapje. Mijn zoon houdt zijn spreekbeurt over edelstenen. Het is de bedoeling dat de ouders hem helpen, aan mij dus de schone taak. Alleen wordt ik er weer pijnlijk aan herinnert dat ik niet meer kan wat ik vroeger kon. Oh, wat is het moeilijk om informatie te verwerken en om te buigen naar iets bruikbaars voor de spreekbeurt. Samen met mijn zoon eraan werken is een ware aanslag op mijn energie en dus ook mijn functioneren. Een ware uitdaging om toch samen iets moois te maken. Hoewel het nu nog voor mijn gevoel een grote chaos is aan informatie en de verhaallijn nog niet helemaal gesetteld is, zal het vast wel goed gaan komen.
Gelukkig is mijn zoon nu op school, want hij hoeft niet te zien dat zijn moeder het even helemaal niet meer ziet zitten hahahah.
Serenity
Serenity mrt 14 '11
ik moet rustig aan doen en daarna weer opbouwend beginnen met wandellen om de spieren te trainen en daardoor worden ze weer lekker stevig.
De dokter schoot in de lach toen ik vertelde dat ik te veel gewandeld had de laatste tijd…dat kwam omdat mijn fiets bij de fietsenmaker was. ^^

Ik fiets nu wel maar ik kan niet veel doen……that sucks!
Ben al moe van vanmorgen naar de dokter te gaan en de boodschapjes te doen even ook gerelaxt bij de zonnebankstudio kind van school opgehaald even langs de bakker en hup helemaal gaar thuis zitten nu.
AAAAAAAh en wat zielig is Is dat die Kleine uk ook heel zielig en moe eruit zag toen ik hem kwam ophalen, mijn moppie heeft iets onder de leden..ahhhhhh zo zielig!
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Origineel bericht van: Kalinka
Ik weet niet Emuca of je iets met (half)edelstenen doet ,maar ik heb nog amper last van hoofdpijn sinds ik Saffier gebruik.
Ik hou het gewoon tegen mijn hoofd waar het voor mijn gevoel moet en verplaats het op gevoel totdat de hoofdpijn weg is.
Zodra ik het voel opkomen begin ik al.
Het werkt enorm.
Amethist en aventurijn helpen ook goed ,maar ik reageer het beste op saffier.
Ik heb een hanger van getrommeld saffier en hou die de rest van de tijd om mijn nek.
Vooral in mijn ongesteldheidsweek heb ik er last van en dan gaat de steen niet af.

Gisteren leek niets te werken... alle trucjes die ik ken... slapen, eten, drinken, amethist, natte doek op hoofd, drukpunt, voorhoofd masseren.. niks hielp... echt waardeloos.
gast
gast mrt 14 '11
Paracetamolletje misschien???
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Ook niet. Buh.
Serenity
Serenity mrt 14 '11
Emuca, ondervind de pijn, en ja da's niet fijn.
Accepteer alle narigheden binnenkort behoren die tot het verleden.
Bikkel jezelf erdoorheen en je word groter als voorheen.
Niet klagen maar even de lasten dragen.

Ik denk dat een boel mensen ook lichamelijke kwaaltjes hebben …kan het een naeffect zijn van de maandstand?
Eerst geestelijk overlopend naar lichamelijk en daarna mogelijk weer verder gegroeid kunnen zijn?!?!?
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Ja dat kan wel.. ik heb het vaak op hetzelfde plekje de laatste tijd.. maar de pijn is nu al een stuk gezakt... vergeleken met gisteravond echt heeeeeel erg gezakt.
Serenity
Serenity mrt 14 '11
Misschien kunnen er ook onderliggende spanning zijn die ervoor zorgen dat de pijn nog heftiger word, door de geestelijke kwaaltjes die de maan heeft gebracht, ikweetnie?!
Maar het blijft naar voor je vind ik!
Ik heb ook een nare pijn maar minder heftig als die Migraine aanval van af gelopen weekend…oke oke het zit ook op een totaal andere plaats maar goed minder pijn dus! ^^
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Zou kunnen, ben best gevoelig voor energieveranderingen... en als ik me dan ook maar iets druk maak om iets word ik neergeslagen.. Haha smileAch, mee om leren gaan, met die veranderingen in de lucht.
Serenity
Serenity mrt 14 '11
ja ja het net zoals het moederschap, ben je net aan een fase van je kind gewent, groeien ze eroverheen en begint er weer een andere fase pffffffff en zo blijven we maar ons zelf aanpassen.
Het lijkt wel alsof waneer iets stil staat en het ook geen vordering geeft of neemt het ook een beetje dood lijkt te zijn, vind je ook niet?!
Vooruit gang lijkt me goed maar hoeft geen pré te zijn want je kan ook rustig aan vooruitgaan of in een heel snel tempo net wat je zelf wilt.
Lekker hoor dat je dat nou helemaal zelf mag invullen en bepalen en yep iedere keus heeft zo zijn voordelen en nadelen maar moeilijkheden zijn gewoon problemen om opgelost te worden of moeilijkheden zijn er om voorkomen te worden en problemen om opgelost te worden hahaha OOK HIER: WAT JE ZELF WILT!! L.O.L.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki