Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard mrt 11 '11
Ik voel me duf vandaag, welliswaar heb ik meer zin in morgen om de volgende redenen:
1. Het is weekend
2. Geen school
3. Uitslapen
4. Geen school
5. Lekker lui wezen
6. Geen school
7. Ik vier mijn verjaardag
8. Geen school
9. Een hele goede oude vriend die ik een half jaar niet heb gezien komt langs
10. Geen school
11. Mijn close vriendengroep komt op mijn verjaardag
12. Geen school
13. Het wordt heel erg gezellig
14. Geen school
15. 2 Personen blijven slapen
16. En heb ik al gezegd dat ik dan geen school heb?
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Het was keigezellie Emmy, En ik ben blij met je schilderijtje!
Grappig dat leeftijdsverschil dan zo kan wegvallen, echt bizar!

Ja echt wel!
Een vriendinnetje vroeg: vind je dat niet moeilijk? Dat je dan misschien bemoederd wordt ofzo?
ik zei: welnee joh, emmy is dan gewoon emmy.
Zij: dat is gaaf.
karda
karda mrt 11 '11
ik voel me heerlijk, lekker weer, tuindeuren open zonnetje naar binnen, echt lente gevoel!!!!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Schilderij is ingepakt... zometeen naar postkantoor.
Serenity
Serenity mrt 11 '11
@Rich, joh kop op volgens mij moet je vandaag gewoon even door bikkelen, heb jij toevallig ook school morgen?! ^^

@Emuca (mooie naam, de klanken kloppen precies in mijn mond.)
De zon schijnt en het lijkt mij een perfecte gelegenheid om naar het postkantoor te gaan. mmmmmmm geniet van dat reisje! ^^

Ik zelf voel me heerlijk nu ik ben net wakker en kom tot de conclusie dat wakker worden heerlijk is ik krijg zulke leuk overzichten van gebeurtenissen da ik met mijn eigen innerlijke kennis inzicht creëer , nu is wakker worden ook erg heerlijk omdat de zon schijnt en ik lieve kinderen buiten hoor spelen.
Toch voelt de lente heel anders aan qua sfeer en lucht en geluid als de winter of zomer, ieder seizoen heeft echt wel zo zijn voordelen en schoonheden mmmmm ik geniet!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Het is heeerlijk weer buiten smile

Haha, dankjewel.. Ik vind Emuca heel fijn klinken
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Lekker naar buiten vandaag, opruimen voor de grote verbouwing smile
Emuca
Emuca mrt 12 '11
Oh jaa! Ik hoop dat je een mooi huisje terugkrijgt Karin! laughWanneer gaat het klaar zijn?

Ik ga zo boodschapjes doen.. moet niet vergeten anti-wormen kuur te halen voor de kats!

Straks naar 2012 discussiemiddag! Ben benieuwd!
karda
karda mrt 12 '11
Heerlijk naar het tuincentrum geweest, wat plantjes gehaald, het is erg lekker weer, het zonnetje schijnt af en toe.
heerlijke dag!!!!
Tinne
Tinne mrt 12 '11
Plant ze!!! hier ook, wat viooltjes gekocht, heerlijk plantebakkenweer ook haha!
Lin
Lin mrt 12 '11
What's going on here ?! confusedeek
kZit met verbijstering te lezen/luisteren wat erin m'n omgeving gaande is...het lijkt haast wel of der een poort open staat, kan der ffies niet bij ..

@Lieve Karin nog van harte terug meis,ik hoop dat je gezondheid zich heeft weten te verbeteren.

@Voor wie in de tuin bezig gaat: geniet ervan..

Ikke...ben nu bezig m;n hoofd bijelkaar te houden

liefs lin
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Ik zit nog middenin allerlei onderzoeken Lin, als het goed is gaan komende week de eerste uitslagen komen.
Wordt wel tijd, maar ik voel me wel beter sinds ik in ieder geval geen melkproducten meer gebruik.
Wat lief dat je ernaar vraagt smile

Hoop dat je hoofd nog vast zit..
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Mocht er iemand in mijn buurt wonen, mijn huis wordt binnenkort heftig verbouwd en ik moet dus gaan opruimen.
Nu kan ik wel advertenties gaan zetten voor mijn spullen, aan de andere kant denk ik dan ook, ik heb zoveel gehad van anderen.
Nu is het mijn beurt om uit te delen.
Ik heb in de aanbieding:

1 aquarium, maat kinderkamer.
1 glazen bak voor waterschildpadden.
1 breedbeeldtv philips in prima staat, alleen loodzwaar.
1 blank grenen kastje met deur.
1 tuinlamp, staand ongeveer 30 centimeter hoog.
1 meidenfiets mountainbike (rose en paars) tot 12 jaar met fietstassen die natuurlijk ook rose en paars zijn..
1 oud antiekachtig stoeltje.
alles is gratis af te halen, behalve de fiets, die mag 15 euro opbrengen voor de spaarpot van mijn dochter.

Ik woon in 's-Hertogenbosch.
Mijn telefoonnummer kun je via pm opvragen, of mijn adres natuurlijk.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Zet het ook op marktplaats Kaatje! Of op gratisaftehalen.nl *hier spreekt een student*

Wuuh laatste vrije dag.. en heb nog best wel wat te doen.. maar niet zo veel zin! Ach ja, schop onder de kont zo meteen dan maar!

Gister ging ik naar de 2012 discussiemiddag en ik moet zeggen dat het echt interessant was. Niet heel zweverig en ook geen doombrenger.. maar gewoon hoe we aan de natuur kunnen zien wat er veranderen gaat en welke boodschappen er in die natuurlijke verschijnselen zitten. De mensen waren super aardig en vonden het geweldig dat ik daar met mijn jonge leeftijd was. Hihi. Ze waren ook oprecht geïnteresseerd in wat ik van de presentatie vond en hoe die beter kon en wat ik zelf vond. Yay. Mocht iemand ooit een keer in de buurt van veenendaal zijn, dan raadt ik aan om eens mee te komen. laugh
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
En dat in Veenendaal...lol.

Klinkt goed Emmy.

Marktplaats? Gratis afte halen? Ik ga gelijk kijken, thanks!
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ja, en dat in Veenendaal... Ik zei dat ook tegen die mensen.. en die zeiden dat het heel erg nodig was hier.. En dat ik heel erg gelijk had dat hier wel heel veel mensen die het interessant vinden, maar dat maar heel weinig mensen over de drempel durven.
Want het is zo dat als ik op zondag in mijn spijkerbroek, gothickleding of weet ik veel wat en dreads over straat loop, ik echt boos wordt aangekeken.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Je bent een lichtwerker of je bent het niet wink
Opschudselen die hap lol.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Haha ja. Ze vroegen ook of ik eventueel mee wilde helpen.. leek me wel tof smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Ik ga nu de schuur opruimen..*schopt zich onder haar kont*...
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ik ga ook maar eens aan de slag!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy