Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca feb 28 '11
Wuuuh, zenuwachtig voor woensdag, functioneringsgesprek op werk! Buuh.
Serenity
Serenity mrt 1 '11
Ik voel een onrust in me naast het feit dat het weer de tijd van de maand is zit ik heel erg met een dilemma in mijn maag waar ik uit gebrek aan beter nog een tijd aan vast zit, heel bewust kies ik nu hier voor alhoewel het niet goed aanvoelt en dat ik er nu zelfs stress van hebt.

Ik voel me daardoor een beetje zielig, omdat ik niet anders kan...

Een bijzaak is dat ik weer achtergesteld word ookal legden ik het probleem uit ik word gewoon aan mijn lot overgelaten.
Ik kan wel janken daarom.

Daarnaast ben ik blij er zijn weer nieuwe zieltjes op aarden neergestreken. ^^

En ik voel me moe en heb rugpijn vooral rond mijn schouderbladeren, ik krijg net 'binnen' dat ik rust moet nemen, vooral rustig aan moet doen, 'rust nemen.'

Het suist ook al een tijd in mijn hoofd en er zijn energieën die elkaar doorkruizen soms gaat dat goed en tja soms ook weer niet.

Ik ben ook wel weer blij dat ik mijn stipjes en streepjes zie dansen daardoor voel ik me gesteund hihi ze zijn zo lief voor me!

Nou dit is hoe ik mij voel vandaag.
Tinne
Tinne mrt 1 '11
grinJoepie.....joepie. grin

m'n garantie was verstreken van m'n laptop,
maar mits het een probleem-laptopje is, en al eens in reparatie geweest,
wordt de laptopgarantie verlengt en zal Dell via een mecanieker van hier in de buurt, de laptop herstellen op hun kosten mits ik een kleine bijdrage doe van 35 euro! Hij wordt namelijk loei en loei heet, hij kan niet tegen m'n energie hihi! dus moet ie versterkt worden!
Serenity
Serenity mrt 1 '11
En nu heb ook nog eens last van maag zuur.
Het probleem ligt blijkbaar zwaar op de maag ^^ en is moeilijk te verteren . L.O.L.

Het doet wel pijn en ik ben misselijke het brand als hel!!!!
Fuck probleem!
Mimosa
Mimosa mrt 1 '11
Lily Beau, een hele dikke knuffel. Is het mogelijk om naar het bos te gaan ofzo? Even lekker de natuur in. Las even een adempauze in, laat het los en probeer jezelf even helemaal leeg te maken in je hoofd. Ik begrijp dat dat niet makkelijk is, maar het proberen is ook al goed.
Serenity
Serenity mrt 1 '11
Ik ben naar mijn ex gegaan en die heeft pannenkoeken gebakken daarna ben ik even een uurtje gaan slapen terwijl ik op de achtergrond mijn kind hoorde spelen , HEERLIJK ^^
Daarna ben ik echt uit gerust zonder last van maag te hebben wakker geworden, even boodschappen gedaan in mijn eentje (nog geen 10min lang overigens) en nu voelt het als of ik helemaal ben opgeladen .

Dank je wel voor die dikke knuf , erg lief van je Mimosa dank je.
admin
admin mrt 5 '11
ik voel me helemaal lekker vandaag, al een paar dagen...
de vlinders in me buik blushde lente komt er weer aan he zullen we dan maar zeggen.... wink
maar algemeen gezien gaat het erg lekker,
alleen me werk zit even nie mee, maar daar komt wel weer verandering in smile

liefss dida
Emuca
Emuca mrt 9 '11
Wat een vreemde dag vandaag... ik zit nu achter mijn laptopje, maar heb het gevoel alsof ik in een heel warm oord zit.. zo ruikt de lucht... Helaas weet ik dat ik zo gewoon lekker naar de xenos moet om de hele dag te werken maar goed. smileZO maar eens douchen, al zullen mijn dreads dat niet zo leuk vinden. Correctie: ik vind het niet zo tof om met wollen dreads te douchen..

Maar is moet wel.. haha. En bah.. heb ook weer last van kloven en droge huid door dit weer... Even doorbijten want ik heb wel lekker vakantie. laugh
admin
admin mrt 9 '11
beetje gemengt gevoel...
moet zo even bellen ivm me werk, wat nu de reden was voor mijn ontslag, en wat de mogelijkheden zijn..
enerzijds wil ik wel weer aan het werk daar, (ik werk er graag, heb me vrijheid, weet dat ik het kan) anderzijds ook weer niet(bepaalde collega's waar ik geen zin in heb, het schijnheilige gedoe, het gepraat) het is een beetje dubbel... confused
maar verder stiekum heel goed in me vel, die "rozewolk" voelt toch weel erg lekker blush

@witte maan, haha ik ken het probleem, douche en dreads, alles behalve leuk...
en wat toevallig, ik heb jaren geleden bij de xenos gewerkt, laughhihi
Emuca
Emuca mrt 9 '11
Mijn dreads zijn nog steeds niet heulemaal droog. Ah well, ze doen het er maar mee bij de xenossss. Ik doe mijn pakkie alvast aan.
Groene_heks
Groene_heks mrt 9 '11
Apepakkie? hi hi....
Emuca
Emuca mrt 9 '11
Ja, zo'n felrood pakkie.
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11

haha smile
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Ik ga zo lekker bij Groene Heks chillen. Hoe vinden jullie die?
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11

Is dat rustig aandoen soort mediteren?...ik ben nog niet zo bekend met die woorden smile
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Chillen is.. ehm.. bij iemand hangen geloof ik. laugh
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11

oke haha smile
Sundance
Sundance mrt 10 '11
chillen is leuk. ik mag vandaag ook lekker chillen en dat ga ik doen hier in m,n atelier. laugh
en daarna wat boodschapjes halen en fitnessen. jaja, je moet toch wat in balans blijven he hahaha...
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Het was fijn bij Kaatje! smile

En ik veranderde mijn naam weer. smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Het was keigezellie Emmy, En ik ben blij met je schilderijtje!
Grappig dat leeftijdsverschil dan zo kan wegvallen, echt bizar!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki