Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Beschermengel
Beschermengel feb 17 '11

Ja daarna ben ik als een kind zo blij en wetende dat het weer oke is, maar die angst blijft bij mij altijd aanwezig...het zal met vroeger te maken hebben denk ik, toen waren de tandarsten niet zo aardig vond ik als ik ze vergelijk met nu.
Emuca
Emuca feb 18 '11
Ik kroel mijn babykatjes... dat zegt genoeg denk ik.
Serenity
Serenity feb 18 '11
*schouderklopje* Goed gedaan BE!! wink

Joepie van harte WM smile

Hoe is het met je vader Peejay?

Gisteren had ik stress maar ook mijn vriendinnetje weer na een tijd gezien ze was namelijk op wereldreis, we hebben heerlijk geluncht.
En iets verry verry trots 'mijn kind houd zijn broeken bijna helemaal droog!'
Vandaag moet ik werke en zie ik mijn partner weer hihi vandaag gebruikt hij voor het eerst zijn setje huissleutels!! wink
admin
admin feb 18 '11
Ploffff, ik strijk ook hier eens neer...

even inlezen
admin
admin feb 18 '11
Heee Wtte Maan heb je baby poesjes, wat lief...
Ik hou van poezen en ook als ze nog zo klein zijn.
Serenity
Serenity feb 18 '11
Hoi hoi Ajâda, alles goed?

Mooi zo Peejay ene ook al zal het niet spik en span zijn dat je je goede intentie erbij heb telt al heel veel mee!
Zon
Zon feb 18 '11
Hoi allemaal, vandaag doe ik weinig tot niets.
Een lekkere luilakdag dus. ;-)
Serenity
Serenity feb 18 '11
@ Peejay....
Zon
Zon feb 19 '11
Vandaag is het afgelopen met luieren. frown
Mijn kleindochter kwam me wakker maken, even lekker gekroelt.
Toen de honden in de wei gelaten en gelijk koffie gezet.
Voor kleindochter warme melk, die vind dat heerlijk s'morgens. smile
Dadelijk de bedden verschonen en dan wassen maar.
Hoe de dag verder verloopt, hmzzz geen flauw idee, afwachten maar.
admin
admin feb 19 '11
ja hoor lilly alles wel aan deze kant van het draadje.
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11

Dat klinkt heel erg leuk Zon smile

Peejay, fijn dat het goed is gegaan de operatie en dat je vader weer thuis is smileen nu maar gaan zorgen voor je vader! smile

Emmy gaat het goed met de kittens, erg leuk hoor zo die kleine katjes ...ik heb ook 1 keer een nestje gehad en heb daar erg van genoten, maar toen ze weg moesten miste ik ze wel.

Dankje Lily smile...soms ben ik net een klein kind hihi.

Ik ga vandaag niet zoveel doen, dat is ook wel eens fijn lekker niksen smileik zie wel hoe de dag verloopt.
karda
karda feb 19 '11
Wij zijn nog steeds bezig met de badkamer, maar volgende week is hij zo goed als af.
Lin
Lin feb 27 '11
Momenteel lig ik spiritueel compleet plat...met zo nu en dan iets maar das maar heel minimaal, baal der van als een stekker.
Op aardsvlak ben ik enorm uitgedaagd en moet zeggen dat dat wel heel goed voelt.Heb nog 1 heel groot struikelblok te nemen op spiritueel gebied...
weet alleen nog niet geheel hoe ik dat aan moet pakken,komt vanzelf wel een ingeving.

Tot die tijd schrijf ik weinig omdat ik gewoonweg niet weet wat te schrijven.

Liefs lin
Tinne
Tinne feb 27 '11
Niets van aantrekken, innerlijk ga je toch gewoon door,Lieve Lin.
alleen.. kom dat niet naar buiten omdat dit nu niet hoeft.

heb je dat niet, dat als je in een stilte bent dat je hart zo enorm warm is en vol licht.. als nooit te voren?
Die stilte is er bij mij, en in de meeste gevallen ga ik niet mee met datgene wat de buitenwereld me soms in wil meetrekken,
omwille van het spel dat ze nog wenst te spelen.
En dat zorgt ervoor dan diep binnen in mij.. iets wordt klaargestoomt dat ik in m'n mind helemaal niet wil omschrijven of benoemen..; ik ervaar het, en deel dit nog niet! En dat vind ik heerlijk..
admin
admin feb 27 '11
smile
Lin
Lin feb 27 '11
Dat is nu juist mijn struikel blok, bang dat ik verdwijn.
Als ik niets meer kan toevoegen voel ik me nutteloos en snel in den vergetelheid. (zielig he..) Want zit men goed in den vel ben ik niet meer nodig ... en dat is mijn frustratie omdat ik vind dat als ik iemand wil helpen omdat ik dat leuk vind en niet om mijn ego of nutwens te strelen.. want daar gaat het mij niet om. Maar het gevoel is nog wel aanwezig...
En als dat weg is kan ik mezelf ook beter en liefdevoller
accepteren zoals ik ben en daardoor andere pijnlijke uitspraken van anderen blokken en negeren.

Mijn hart moet nog door vele andere inzichten en ervaringen heen voor het getemd kan worden.
Maar het licht waarover je spreekt , ja daar heb ik emmers van vol..daar voel ik ook mee verbonden. Ik ben geen engelenmens maar een ras echte(is een uitspraak van mij, geen bijbedoeling) lichtwerker(kweet iedereen is een lichtwerker maar er zit een uitleg aan, doe ik later wel) en daar kan ik mij ook helemaal in vinden.

liefs lin
Tinne
Tinne feb 28 '11
Ik begrijp wat je schrijft, en kan het proces zien waarin je zit,
en als ik zo vrij mag zijn op dit topic in te gaan op wat je schrijft...

Helpen vanuit je spirituele kracht doet jou herleven, en vooruit gaan, en bewust genieten van wie je bent, het "helpt" jou dus vooruit.
Zou je deze stille periode kunnen zien als een " ik help mezelf vooruit vanuit de stilte en het innerlijk werk ".. zonder voorwaardes, maar vanuit het proces van WAT IS.
Als je op zoek gaat naar een deel van je ego dat je dwars zit, geef je het juist voeding en ruimte. Het ego heeft de truk om de aandacht te vragen, en dit via allerlei sluikwegen.
Dat is nu juist de struikelblok, dat er aandacht wordt gegeven aan het Ego die om aandacht smeekt, omwille van het feit dat ie voelt dat je naar je innerlijke gaat en het los aan het laten bent.

Laat los.. geef het geen ruimte, geen aandacht, en geen voeding (onderzoek en opzoeken, en ermee bezig zijn is de voeding)
Wees in de stilte, zonder de voorwaarde te moeten sleutelen aan jezelf.
En komt ie opzetten ( met veel getrom)zeg NEE... en knip door die "opzet" en ga naar je kern, stees opnieuw en opnieuw en opnieuw.

admin
admin feb 28 '11
that,s the way...
Tinne
Tinne feb 28 '11
Origineel bericht van: Ajâda
that,s the way...

aha aha I like it! grin
Lin
Lin feb 28 '11
ah a ha !!hihi
Af en toe best fijn als anderen op een afstand kunnen kijken
Want eigenlijk weet je het antwoord wel maar ik lijk me er niet aan toe te willen geven (ego)

liefs lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420