Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin feb 2 '11
Ik heb een bijzonder goede dag vandaag heb vele verbindingen kunnen leggen en dit was ook de bedoeling vandaag.
Zo stond het in het grooooooooteboek van de t,zolkin.
Maar ja ik geniet nog na van alle mooie kontakten die er gelegd zijn...zaadjes zijn geplant nu nog water geven...of vuur.
Lin
Lin feb 2 '11
Geveld door een bacteriele infectie, rustig aan doen en veel slapen. Marijke word morgen 4 jaar , traktaties al klaar gemaakt met behulp van pap !
Liefs lin
admin
admin feb 2 '11
nou das vervelend Lin vroeg je bedje in dan maar
Emuca
Emuca feb 3 '11
Ik kan wel janken.

Ben kapot.. moe en op.. maar slapen lukt niet. Bah...

Maare... ik zat wel in de halve finale met darten.
Elf
Elf feb 3 '11
Ik voel mij onthaast.
Zojuist mijn man naar zijn werk gebracht.
Op heenweg moest ik vol op de rem voor een haas die van links kwam en over wou steken.
Ik weet wel dat links geen voorrang heeft, maar een haas heeft niets met de menselijke regels in het verkeer natuurlijk.
Ik geef het beessie dus voorrang en vervolg onze weg.
Man afgezet bij zijn werk, ik rij terug naar huis.
Zie ik ineens weer een haas staan.
Het beessie komt nu WEL van rechts....haha, heb het wezentje weer voorrang gegeven met een mega glimlach.

Ik ben heel voorzichtig en heel langzaam naar huis gereden en ik ben heerlijk onthaast. ( figuurlijk gezien dan natuurlijk )
Emuca
Emuca feb 3 '11
Ik slenter maar weer eens richting de trein. Vanavond vroeg naar bed.. kan niet wachten tot het weekend is..

Een vriendin zei van de week tegen me: wuuh Emmy, ik wil eens naar een spirituele beurs, maar ik durf niet alleen. Ga je mee?

Dus ik ga mee... haha
Tinne
Tinne feb 3 '11
hahaha!
De gidsen zetten dieren op je pad, dat doen ze echt he.
Daarom, dit is een seintje van je Gids, en ik vermoed dat je de boodschap begrepen hebt.
Serenity
Serenity feb 3 '11
Symboliek hazen:tomwesteneng.nl-->zoogdieren.
Haas (Lepus europaeus)
De haas, het maandier, staat symbool voor vruchtbaarheid en bereidheid tot paren.
Ook staat hij symbool voor snelheid en angst.
De man gebruikt de haas niet als symbool; dit brengt ongeluk.

Tadaaaaaaaaa
Elf
Elf feb 3 '11
Hai Tinne,

Ik zag het ook als een teken en zat de denken:
Ik ben helemaal niet gehaast want ik hoef al maanden niets te doen.
Aan de andere kant...ik ben druk bezig met"psychisch herstel" en ben daar nogal ongeduldig in en wil dat het sneller gaat allemaal. Dus ik zag het zo: Just Be...het gaat zoals het gaat in de snelheid dat het hoort te gaan.

Bedankt voor de bevestiging dat het een teken was.( yeah, ben nog steeds onzeker of ik alles wel goed zie, dus bevestigingen heb ik nog nodig ) hihi.
Elf
Elf feb 3 '11
Hey Lily Beau,

Bedankt voor het symbooluitlegverhaal.
Het teken was overduidelijk, dat is nu zeker! haha.
We willen graag een minimens, niet dat we daar enorm mee bezig zijn met uitrekenen enzo, maar we wachten af tot het gebeurt.
Symbool voor snelheid en angst...de snelheid had ik in antwoord naar tinne aardig kunnen verklaren!
De angst....tja....dat is iets waar ik druk mee bezig ben om dat los te laten.
Erg grappig het laatste deel, dat de man de haas niet gebruikt als symbool...aangezien op de heenweg de haas niet geheel overstak, maar ineens even stil ging staan en toen terug ging.
( misschien zag hij mijn man in de auto en dacht: neeeee ik ben hier niet om ongeluk te voorspellen, ik keer wel weer om )
Misschien was het op de terugweg wel dezelfde haas en dacht het toen: Hehe, nu kan ik mijn teken laten zien. Of of of of, was de 2e haas nodig zodat ik het als een teken KON zien en niet alleen maar een lollig beessie.

Hmmm...is het trouwens wel de bedoeling om telkens antwoord te geven op de reactie's op mijn post op dit forum gedeelte???
Serenity
Serenity feb 4 '11
Ja waarom niet, ik vind je reacties leuk.
Je bent zo lekker puur en positief dat vind ik leuk om te lezen.

Wat bij jouw goed aanvoelt dat zal het goede antwoord kunnen zijn, let op tekens en aanwijzingen en de tijd zal het vertellen.
Elf
Elf feb 4 '11
ahh Lily Beau...dank je.
ben blij dat ik gewoon op alles kan reageren, zo gaat het vanzelf beter met woorden eruit gooien.
Emuca
Emuca feb 5 '11
Wuuh... zit al een paar uur achter mijn filosofie huiswerk... snap er weinig van en heb het gevoel alsof die filosoof van Pluto komt.
Serenity
Serenity feb 6 '11
spierpijn wan de gezellige wandeling door o.a. een historisch tuin...super genoten, een heerlijk weekend!!
karda
karda feb 12 '11
Je hebt wel eens van die dagen pffffffffffffffffffff
van de week al een flesje met inhoud kapot gevallen in een kast
gisteren open ik een keukenkastje en een soepkom een mok en een kopje vallen kapot
en nu vandaag valt er een lamp van de muur kapot.
Tinne
Tinne feb 12 '11
Teken dat je eens naar IKEA mag, en een heerlijk verwendagje voor jezelf om nieuwe spulletjes te kopen!!
karda
karda feb 12 '11
hahaha zeg dat wel!!
Serenity
Serenity feb 16 '11
Het is prachtig weer dus hup hup op de fiets en fietsen maar! ^^
Ik moest nog wat regelen vandaag maar helaas ze zijn gesloten... frown

Nou ja 1 ding weet ik wel...ik hoef niet te koken vanavond!!
Ik had gisteren gekookte aardappels over en daar een ovenschotel met winterwortel prei en koolvis gemaakt met zo'n overheerlijk sausje van 'aardappel anders tuinkruiden en knoflook' OMG wat was dat lekker zeg!
En het leuke ervan is...vanavond nog meer ervan!
Sundance
Sundance feb 16 '11
Lekker Lily Beau! eet smakelijk vanavond.

Hier kwam net een pakketje met een nieuw mobieltje binnen. (besteld door m,n man).
wat zal ik doen? net doen of het niet is binnengekomen en dan verstoppen en kado geven met kerst of..........?
hahaha even een gedachtenbinnenpretje. winklaugh
Beschermengel
Beschermengel feb 17 '11
Sterkte voor je vader Peejay, het zal best goed komen smile

Vanmorgen al om 8 uur bij de tandarts op bezoek, en wat ben ik blij dat ik weer thuis ben! smile...heb een beetje rottig geslapen maar dat zal vannavond wel weer goedkomen, ik ben altijd weer trots op me zelf als ik geweest ben hihi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki