Beterschap Els en das idd niet niks zeg,
Jorine, van harte met je mooie naam.Bijzonder hoor.
Ben niet echt aanwezig/afwezig zweef beetje tussen alles in.
Woensdag gaat onze oudste dochter voor het eerst naar de basisschool (3 feb. word ze 4 jr) spannent,m'n lijf is inmiddels een heel gespannen veer...vanaf volgende week gaat ze volledig naar school..ritme helemaal omgooien (ben al aan het oefenen)en dat brengt mij van m'n stuk (vreslijk trekje van me) heb heel lang nodig eer de rust is weer gekeerd.
Daarbij komt bij dat ik vreslijk tegen 7 maart aanzie. Heb het al 1 jr voor me uitgeschoven en heb de koe bij de horens gevat en het zh gebeld voor afspraak, mag gelukkig onder een roesje en m'n man gaat mee.
Der gebeurt gewoon weer veel, maar probeer zoveel mogelijk het bij de ander te laten en het niet m'n eigen te laten worden.
Mja......
Groetjes lin
@lin De mijne mag binnenkort ook naar de basisschool!
Ik weet hoe spannend dat kan zijn! ^^
Ik moet nog het één en ander doen en regelen maar als het goed is kan hij naar een montessori school toe!! ^^
Helemaal blij ermee!
We zijn bezig mijn huisje aan het opknappen en ja ook ik heb stress en vorige week was ik helemaal niet in mijn hum.
Gelukkig gaat het deze week beter en er zijn al klusjes gedaan dus er zit vooruitgang in!! ^^
Succes Lin!!
@Els Beterschap ik vind het heel naar voor je, ik hoop dat je het positieve ook nog kan zien en aanvoelen anders kom je zo in een neerwaartse spiraal!!
@ L'arbe de vie, ik denk mee te voelen wat jij voelt en het voelt heerlijk en bewust aan, is het niet?
En erg knap van je om zo goed alles bij de wortel te pakken en te verwerken door je shit op te ruimen!! ^^
Hoe ik me voel, suf, slaperig en moe zit hier met een bakkie koffie en wil heel graag nog eventjes gaan liggen...ik denk dat ik dat ook maar een doet!!
Ik moet me daarna klaar maken voor school.. en boodschappen en het wasgoed vouwen en stofzuigen en ook nog eens de vaat weg werken en daarna weer naar school...oja er word in de kelder geklust, ik kreeg mijn sleutel er niet meer uit en de deurpost trek ik steeds mee!
...dat was het!