Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '11
Shit opgeruimd;-)...Dingen losgelaten die geen functie meer voor mij hebben...vanuit 'kinderlijke onschuld' een nieuw pad durven kiezen... Vind het doodeng, maar ik voel dat ik er helemaal blij van word laugh
Serenity
Serenity jan 25 '11
Origineel bericht van: Lin
Beterschap Els en das idd niet niks zeg,
Jorine, van harte met je mooie naam.Bijzonder hoor.

Ben niet echt aanwezig/afwezig zweef beetje tussen alles in.
Woensdag gaat onze oudste dochter voor het eerst naar de basisschool (3 feb. word ze 4 jr) spannent,m'n lijf is inmiddels een heel gespannen veer...vanaf volgende week gaat ze volledig naar school..ritme helemaal omgooien (ben al aan het oefenen)en dat brengt mij van m'n stuk (vreslijk trekje van me) heb heel lang nodig eer de rust is weer gekeerd.

Daarbij komt bij dat ik vreslijk tegen 7 maart aanzie. Heb het al 1 jr voor me uitgeschoven en heb de koe bij de horens gevat en het zh gebeld voor afspraak, mag gelukkig onder een roesje en m'n man gaat mee.

Der gebeurt gewoon weer veel, maar probeer zoveel mogelijk het bij de ander te laten en het niet m'n eigen te laten worden.
Mja......

Groetjes lin

@lin De mijne mag binnenkort ook naar de basisschool!
Ik weet hoe spannend dat kan zijn! ^^
Ik moet nog het één en ander doen en regelen maar als het goed is kan hij naar een montessori school toe!! ^^
Helemaal blij ermee!
We zijn bezig mijn huisje aan het opknappen en ja ook ik heb stress en vorige week was ik helemaal niet in mijn hum.
Gelukkig gaat het deze week beter en er zijn al klusjes gedaan dus er zit vooruitgang in!! ^^
Succes Lin!!

@Els Beterschap ik vind het heel naar voor je, ik hoop dat je het positieve ook nog kan zien en aanvoelen anders kom je zo in een neerwaartse spiraal!!

@ L'arbe de vie, ik denk mee te voelen wat jij voelt en het voelt heerlijk en bewust aan, is het niet?
En erg knap van je om zo goed alles bij de wortel te pakken en te verwerken door je shit op te ruimen!! ^^

Hoe ik me voel, suf, slaperig en moe zit hier met een bakkie koffie en wil heel graag nog eventjes gaan liggen...ik denk dat ik dat ook maar een doet!!
Ik moet me daarna klaar maken voor school.. en boodschappen en het wasgoed vouwen en stofzuigen en ook nog eens de vaat weg werken en daarna weer naar school...oja er word in de kelder geklust, ik kreeg mijn sleutel er niet meer uit en de deurpost trek ik steeds mee!
...dat was het!
Islandlady
Islandlady jan 25 '11
He hoi allemaal. Bem lange tijd niet op het forum geweest en zal ook niet veel hier zijn maar ik mis het wel een beetje.
De reden waarom ik er niet zoveel ben is werk. Mijn baan is geweldig gewoon customer service ofwel boze passagiers tevreden stellen ik vind het prachtig en als ik ze weer zie als ze terugkoomen van een of ander eiland groeten ze me altijd en bedanken nog een keer kan niet beter toch? Mijn ding. Helaas heb ik wisseldiensten en het tijdverschil met NL is er ook nog eens.
Komt ook nog bij dat ik een hele tijd niet kon inloggen.
Enfin. Voor alle nieuwkomers een hartelijk welkom en ik ga mijn best doen.

Veel liefs from the Friendly Island which is not so friendly anymore....
Tinne
Tinne jan 25 '11
*Zoentje* Bea!
New Moon
New Moon jan 25 '11
Hee lieve allen,
Hoe gaat het met jullie?
Even een berichtje van the Moon om te laten weten dat alles oke met me gaat smile
Ben niet zo actief de laatste tijd op het forum omdat de berichten/de inhoud voor mijn gevoel niet zo bij mijn proces passen op dit moment,en dat ik ook niet zoveel heb toe te voegen, ben veel dingen aan het loslaten van vroeger en voor mijn gevoel wat minder intuïtief en qua spiritualiteit wat meer in mezelf gekeerd. (jammer vind ik dat toch)
Misschien schrijf ik weer eens wat mee, want heb het hier eigenlijk altijd wel naar mijn zin gehad. :-)

Liefs the moon
admin
admin jan 26 '11
Mis je ook Bea smileIslandlady smile
Ben zelf ook niet zoveel actief meer geweest op het forum, druk met mijn nieuwe baan, en de studie waarvoor ik de laatste dingetjes af moet ronden...! Maar merk dat het spirituele toch weer op me af gaat komen dus probeer ik weer een beetje te gaan lezen hier om te kijken of ik dingen kan herkennen en misschien krijg ik wat meer zelfvertrouwen in mijn eigen kunnen!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 26 '11
Origineel bericht van: themoon
Hee lieve allen,
Hoe gaat het met jullie?
Even een berichtje van the Moon om te laten weten dat alles oke met me gaat smile
Ben niet zo actief de laatste tijd op het forum omdat de berichten/de inhoud voor mijn gevoel niet zo bij mijn proces passen op dit moment,en dat ik ook niet zoveel heb toe te voegen, ben veel dingen aan het loslaten van vroeger en voor mijn gevoel wat minder intuïtief en qua spiritualiteit wat meer in mezelf gekeerd. (jammer vind ik dat toch)
Misschien schrijf ik weer eens wat mee, want heb het hier eigenlijk altijd wel naar mijn zin gehad. :-)

Liefs the moon

Heey The Moon,
Wat leuk weer iets van jou te horen. Vroeg me laatst al af of alles wel goed met je gaat! Tuurlijk is het prima dat je je eigen proces aan het uitdiepen/uitwerken bent;) Wat goed! Het is niet per definitie slecht als je minder ‘intuitief’ bent of minder een lijntje met boven, denk dat dat betekent dat je juist meer in jezelf aan het gaan bent. Ik heb zo’n gevoel dat je dat nodig hebt;) Veel sterkte meis,
Lfs! L’arbe de vie
L'arbre de vie
Heey Lily Bea! jaa dat klopt inderdaad, eindelijk rust en een terugkerende harmonie in mij laughEcht super fijn! X
Serenity
Serenity jan 26 '11
yep, als een heerlijk dekentje veilig en zacht! ^^
L'arbre de vie
En hoe is het met jou? Al weer een beetje tot rust gekomen na al dat geren en gevlieg?
Serenity
Serenity jan 27 '11
goedemorgen iedereen lekker geslapen? ikke wel, lekker uitgerust.

Ik zat met een dubio .
Vandaag heb ik een afspraak bij een echte Jamaicaan draed kapper die voor 140,- mijn haar gaat doen .
Of ik sms af en wacht tot volgende week vrijdag dat een 18jarige studente voor 50,- mijn haar gaat doen.
Hij heeft boordevol ervaring en er zijn duurdere kappers..
En zij is lekker goedkoop en het lijkt mij een erg lieve meid dus wil ik haar ook dat geld gunnen..
Maar ik wil het nu en niet later want ik heb vrijdag een poolavondje.
En ik wantrouw kappers ze verpesten mijn haar vaker dan dat het leuk zit..op 1 of andere manier?!?!?
Vorige week had ik een permanente gezet en die pakte niet dus hup volgende dag nog een keertje met een kleinere wikkel en dat pakte ook niet en nu lijkt mijn haar ontkroest..
dus perfecte timing voor mijn grote wens....dread locks!!

dus dat....
Emuca
Emuca jan 27 '11
Ik zou zeggen: neem de goedkope... Sommige jonge studenten zijn er heel goed in... Maar dat zou ik doen. smileDread locks zijn vet gaaf...

DE ZON SCHIJNT! Het is heerlijk weer, ook al waait het koud.
Serenity
Serenity jan 27 '11
chips ben toch gegaan...wat in mijn hoofd zit zit niet in mijn ......
Daar zit peper in dus ik wilden gelijk..L.O.L.
De finishing touche was biologische zeep!!! ^^
En ja dat was voor mijn dreads in vorm te houden L.O.L.
Betaalden geen 140,- maar 100,- omdat ik zulk dun en makkelijk haar had.
En ik kreeg een hele levens verhaal en levensfilosofie te horen wat erg leuk was!!

Advies voor velen....doe het lekker zelf of door een vriendin, serieus ik was bang omdat ik het niet kon dacht ik maar het is rete simpel!
Lin
Lin jan 27 '11
Een super trotse mama op m'n meiden.
Marijke (4jr) gisteren voor het eerst naar de basisschool, vergat me een kussie te geven, had veels te druk met de andere kindjes (hihi zo leuk) en ben ook met een gerust hart weggegaan.
En Rosanne van 2jr is druk bezig met zindelijk worden. Vorige week de grote boodschap op der potje en vanaf gisteren tot vandaag 3 keer op der potje geplast!! En ze geeft het zelf aan..ben zo trots en het lijkt nu alleen maar sneller te gaan.
Even heel erg aards bezig, kan ook heel erg lekker zijn.

Liefs lin

@Lily ben benieuwd naar de foto van je haar !!
Liefs Lin
Serenity
Serenity jan 28 '11
Oh leuk zeg Lin!!!!!

Het lijkt hier op!!!

gniffel gniffel!!
Er zit nog een beetje veel ranzige biologische zeep in.... nou ja dan blijft het wel schoon!! ^^

Cialara
Cialara jan 31 '11
Even de groetjes vanuit een heel zonnig Tirol. Het skieweer is geweldig!!! Veel zon, nog meer zon en alleen maar zon. Met verse sneeuw die vorige week is gevallen tot in het dal.... mooier kan het niet denk ik. Ik had dit gewenst en mijn wenst is gehoord. Ik ben een blij mens en geniet van mijn vakantie.

Liefs allemaal tot snel weer laugh
Emuca
Emuca jan 31 '11
Ik ben lekker bezig met spelontwerp. Super gaaf. Jeej.
Raida
Raida feb 1 '11
ik voel me euh ff denken, ja geweldig toch denk ik, ik ben een gelukkig en blij mens vandaag, alleen lijkt die werkdag toch weer dagen te duren ipv uren, mss toch eens tijd voor een nieuw doel laugh

Voor de rest alles goed, buiten is het koud en beetje grauw maar dat laat ik niet aan mijn hartje komen!! wink
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 2 '11
Ik voelde me ontheemd, omdat ik inzie dat een persoon die ik hulp gaf, geen hulp meer van mij nodig heeft. Ben heel erg aan 't zoeken geweest naar de betekenis hiervan voor mij en hoe ik hierin verder moest. Kwam zodoende op het artikel van de engelmens, waar ik me in herkende, en ook dit probleem herkende, omdat de engelmens altijd op zoek is naar een 'prooi' om verder te helpen.
admin
admin feb 2 '11
Heel veel plezier Cialara daar in het verre Tirol Jodelahitieee....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki