Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jan 6 '11
Tja, kan er toch niks tegen doen, dat alles uitvalt of kapotgaat.
Serenity
Serenity jan 9 '11
Heerlijk, weer een zalig weekend vol gezelligheid en lol achter de rug.
Morgen begint de gewone week weer ik kijk ernaar uit!!
Huisje schiet al aardig op!
Serenity
Serenity jan 11 '11
Ik schaam me rot om te zeggen, maar ik voel me verdomt moe!!
Ik heb geen enkel bakkie koffie op!!!
Maar wel ukkie naar en van school gehaald en boodschappen gedaan (dit alles op de fiets met mot regen en ik vond het toch wel frisjes buiten) en de keuken opgeruimd en erwtensoep gemaakt... een hele mega pan vol!! ^^
Nu ga ik even slapen met ukkie en daarna....koffie!!! ^^
Cialara
Cialara jan 20 '11
goh inderdaad saaie boel hier laughJe hebt gelijk Lily Beau, tijd dat het weer wat levendiger wordt wink

Ik heb mijn naam veranderd vandaag. Ik heb in de afgelopen weken mijn ware naam van mijn gids te horen gekregen en die wil ik vanaf nu hier gaan gebruiken.

Er is veel met mij gebeurd de afgelopen weken, veel reizen gemaakt en inwijdingen gekregen van bovenaf die dat proces in een klap omhoog deed schieten. Het is iets wat door mijn gids en vrienden van boven al werd voorzien. Ik ben ze heel dankbaar daarvoor. Ik had er al lang op gewacht op zielsniveau werd gezegd en ik denk dat ze gelijk hebben. Ik had het ook wel eerder gewild, maar ik moest wachten op iemand die gelijk met mij dit zou beleven. En die was er de afgelopen weken. Ook haar ben ik heeeeeeel erg dankbaar, maar dat wete ze al.

Dus vanaf nu is Jorine en Zilveren Vleugel veranderd in Cialara. Natuurlijk mogen jullie mij noemen zoals je wilt, maar ik wil deze naam meer gaan uitdragen en meer naar mijn hoger zelf toegroeien op deze manier.

Liefs Cialara
Emuca
Emuca jan 20 '11
Eindelijk ben ik weer een beetje beter, nadat ik bijna een week plat op bed heb gelegen. Ben nog wel een beetje wazig in mijn hoofd en hoest nog veel, maar met een rustige start komt alles goed.

Afgelopen weken ook voor mij een heftige tijd... Heb niet veel zin en puf om er nu diep op in te gaan...

Net vroeg een vriendin of ik zondag meega naar de hunebedden. Vind ik heel gaaf, want ik was er nog nooit eerder.
admin
admin jan 20 '11
Lieve Cialara gefeliciteerd met je nieuwe naam.

Hoop dat hij je veel mooie ervaringen geeft, hoe spreek je hem uit?

als kialara of sialara
Serenity
Serenity jan 21 '11
Leuk zeg Cialara dat je je zielsnaam hebt gekregen van je gidsen ik ben ook benieuwd hoe het uit te spreken en de betekenis ervan.

Fijn Emmy dat je beter bent en ik hoop dat je gemoed toestand op knapt naar mate het weer buiten ook beter word!

Vandaag kort dagje werken en daarna na borrelen van iemand die afscheid neemt... crazyterwijl we diegene nooit of amper hebben gezien crazy.....
Nou ja word wel gezellig met mijn collega's ! ^^

Lekker vroeg weer ontspannen en daarna ontspannend het weekend in hihi begint goed hier!
Cialara
Cialara jan 21 '11
Ik kan het op twee maniere uitspreken smilemaar niet met een k.

Het is ofwel Sialara of Tsjalara, dat tweede is dan meer Italiaans winkmaar ik vind het beiden mooi. Mijn gids liet het me schrijven, dus ik heb de klank nog niet echt gehoord.

Er is ook een skandinavische naam die daar op lijkt en die heeft iets te maken met Odin in de Edda. Daar heet hij Kjalar en is de mannelijke variant wink
Serenity
Serenity jan 21 '11
Die Tsjalara rolt inderdaad lekkerder van mijn tong.
En Kjalar heb ik even gegoogled...hihi kan jij of iemand anders het lezen?!?!?!

wapedia.mobi-->is-->Kjalar_invest ook nog even een linkje hiervan.

de.wikipedia.org-->wiki-->Kjalar-nes deze is in het Duits
www.vollmer-mythologie.de-->kjalar
...lijkt me interessant om die te lezen!!!!!
nl.wikipedia.org-->wiki-->Odin_(god) even voor de info, hihi
admin
admin jan 21 '11
Vandaag laatste dag rust,maandag terug werken na drie weken echt wel rusten,hopelijk niet te vroeg weer aan de slag.Heeft in ieder geval deugd gedaan,uitslapen.Hopelijk genoeg hersteld.
Cialara
Cialara jan 21 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Die Tsjalara rolt inderdaad lekkerder van mijn tong.
En Kjalar heb ik even gegoogled...hihi kan jij of iemand anders het lezen?!?!?!

wapedia.mobi-->is-->Kjalar_invest ook nog even een linkje hiervan.

de.wikipedia.org-->wiki-->Kjalar-nes deze is in het Duits
www.vollmer-mythologie.de-->kjalar
...lijkt me interessant om die te lezen!!!!!
nl.wikipedia.org-->wiki-->Odin_(god) even voor de info, hihi

Ik heb nog een leuk linkje voor je Lily beau wink

http://www.theosociety.org/pasadena/odin/odin-16.htm

Odin is dezelfde spirit als Hermes. Ook wel bekend als Thoth.
Serenity
Serenity jan 21 '11
beterschap Els!

Cialara ik vind die mythologie erg leuk al van af mijn jeugd vond ik erg fascinerend ene tja ik ben opgegroeid met Hercules en Xena!!!^^
admin
admin jan 21 '11
Valt best mee,al heb ik precies tien katers tegelijk zo'n hoofdpijn,en wat nekpijn.Was niet niks bloedvat eruit en er weer in.
Cialara
Cialara jan 21 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
beterschap Els!

Cialara ik vind die mythologie erg leuk al van af mijn jeugd vond ik erg fascinerend ene tja ik ben opgegroeid met Hercules en Xena!!!^^

Ha, jaaaa, die keek ik ook vroeger laughleuk om ze nog eens te zien!!!

Beterschap voor je Els smile
Emuca
Emuca jan 21 '11
Ik zeg altijd; Sjialara... haha

Nieuwe opdracht is heel leuk... ben heel blij, ondanks ons volle rooster. ZOndag naar de hunebedden!
Lin
Lin jan 25 '11
Beterschap Els en das idd niet niks zeg,

Jorine, van harte met je mooie naam.Bijzonder hoor.

Ben niet echt aanwezig/afwezig zweef beetje tussen alles in.
Woensdag gaat onze oudste dochter voor het eerst naar de basisschool (3 feb. word ze 4 jr) spannent,m'n lijf is inmiddels een heel gespannen veer...vanaf volgende week gaat ze volledig naar school..ritme helemaal omgooien (ben al aan het oefenen)en dat brengt mij van m'n stuk (vreslijk trekje van me) heb heel lang nodig eer de rust is weer gekeerd.

Daarbij komt bij dat ik vreslijk tegen 7 maart aanzie. Heb het al 1 jr voor me uitgeschoven en heb de koe bij de horens gevat en het zh gebeld voor afspraak, mag gelukkig onder een roesje en m'n man gaat mee.

Der gebeurt gewoon weer veel, maar probeer zoveel mogelijk het bij de ander te laten en het niet m'n eigen te laten worden.
Mja......

Groetjes lin
Lin
Lin jan 25 '11
Oja en ben al 5 kilo kwijt , moet nog 7 kwijt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '11
Ik voel me vandaag helemaal in mijn eigen kracht... het werd tijd:D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Ik voel me vandaag helemaal in mijn eigen kracht... het werd tijd:D

Wat heb je gedaan om in je eigen kracht te komen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki