Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Jou negeer ik nouqnaq...kom maar terug als je een bovengemiddelde intelligentie hebt...
gast
gast dec 31 '10
Ik verwonder me over de lage tolerantie die er heerst bij verscheidene mensen. Nu is tolerantie ook niet hetgeen waar naar gestreefd dient te worden maar ik zie wel dat de channeling van Oth veel waarheid in zich heeft.

Daarom hoop ik dat iedereen wijsheid in zichzelf vindt in 2011....

Verder voel ik me bij tijd en wijlen erg bipolair in de juiste zin van het woord; twee kantig. Aan de ene kant gelukkig met het leven dat ik leidt en de schoonheid die ik om me heen zie (vooral in de natuur) aan de andere kant voel ik me depressief als ik zie hoe de wereld en de mensen zijn op dit moment.
Ik heb het gevoel in het midden te zitten en weet nog niet welke kant het op zal gaan.....

Fijne jaarwisseling aan iedereen. Denk aan je vingers bij de luchtvervuilings activiteiten van vanavond.
Marenubium
Marenubium dec 31 '10
Hmzzz. Vraagbaak/Onderbroek/Mirko (hoeveel gezichten heb je trouwens? is een retorische vraag), zoek eens een vent, joh.
Dat respectloze gedoe van je tegenover de vrouwen hier is buiten alle proporties om. Hoeveel tijd heeft er tussen gezeten? 6 maand? 5? 4? 3? Grappig...het is een terugkerend patroon bij je, nietwaar?
Moet je nog eens zeggen dat je geen bipolaire stoornis hebt. M.i. zit je nu weer in je manische periode.
Ga je zijden boxers eens uitwassen! Of opnieuw dragen, dan heb je tenminste ergens nog een rem(spoor). Tip voor jou:
zoek eens op die www naar de pijnappelklier, en de hormonen welke deze reguleert, plus alle andere bijkomstige zaken waar de pijnappelklier voor zorgt (dag/nachtritme).
www.stamcel.org is wel een goed uitgangspunt voor je, denk ik.
Dat was een heuse tip.

Oth channeling. Ah ja smileOth roeleert.
@Gast: alles sal reg kom! Wat ik laatst doorkreeg:
"Niet het verleden maakt je, maar de keuzes die je maakt."
En verder deze nog:
"Het is goed zoals het is. Je kunt je niet alles aantrekken, zoek jouw weg en Zijn.
Liefde is...er gewoon Zijn."
(met dank aan Michaël).

kus en knuffelzzz voor iedereen, en een heel fijne jaarswisseling! Moge we gezegend het nieuwe jaar ingaan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '11
Aan allen een gezond en vooral een goed 2011. Daarin ook graag naar iedereen respectvol gedragen. Ik zie dat echter niet gebeuren dus daarom graag even hierop letten. We hebben niet voor niets huisregels: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16135/De_huisregels_van_het_merudi_f.html#Post16135
Vraagbaak
Vraagbaak jan 1 '11
Marenubium, al was je de laatste nagel aan mijn doodskist, ik zou hem er nog afhakken...vanaf nu negeer ik jou ook compleet...
Rot toch op mafkees met je bipolaire stoornis en manisch, ik ben zo stabiel (in het echt) als het maar zijn kan !!

Tegen mensen die lief en aardig zijn ben ik ook lief tegen, ben je dat niet, dan is de kans groot dat je flink tegengas krijgt...

What you see is what you get !!

Gelukkig zijn er genoeg mensen met wie ik het wel kan vinden hier, daar doe ik het voor...
Probeer mensen in hun waarde te laten, dat doe ik ook en ga niet als onvolwassen troela met diagnoses lopen smijten of ongevraagd advies geven....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '11
Aan ieder het verzoek om hier niet meer op te reageren. Lees eerst even de regels door voordat je een reactie geeft http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16135/De_huisregels_van_het_merudi_f.html#Post16135
Lena
Lena jan 1 '11
let it be..... smile

de een is de ander niet...
respect is....zoveel....meer...
inzichten komen vanzelf als de les is geleerd...
en leren we hier niet allemaal? wink
Vraagbaak
Vraagbaak jan 1 '11
Het grappige van het hele verhaal is dat de medicatie antidepressiva (Moclobemide) die ik slik totaal ongeschikt zijn voor mensen mensen met een bipolaire stoornis of manische depressie (contra geïndiceerd)...
Het resultaat kan zijn dat je manie uitlokt (versneld) of bipolaire stoornis in extreme verergerd smile

Typisch geval van ; klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...
Lees jezelf in voordat je gaat koeren.....
admin
admin jan 1 '11

Very HAPPY NEW YEAR iedereen,
Het was weer erg leuk,mijn zoontje had bedacht dat het erg knus zou zijn om met alleen de discobal aan oudennieuw in te gaan.
Ooit een toastje gesmeerd met enkel een rondraaiende ieniemienie discobal aan LOL maar hij had gelijk; "Het was wel knus",muziekie aan en een kleurenbolletje...............
Nog een beetje suffig van het late uur.......
Maryssa
Maryssa jan 1 '11
Ik voel me goed vandaag! Blij dat 2010 "klaar" is en 2011 er nu is!

Iedereen hier happy new year! *proost met kopje thee*
Lotusje
Lotusje jan 3 '11
Ik voel me verward,
ben blij dat 2010 voorbij is,
heb een heeeeeeeeerlijke vakantie met de liefde van m'n leven gehad, maar stuit ook op een hoop onzin en verwensingen, zowel hier als in het dagelijks leven.
Wat me daarin verward is dat op alle gebieden keihard gezegd wordt het goede te willen en bedoelen,
maar in de praktijk precies het tegenovergestelde wordt gedaan.
Dan kom ik hier op het forum meelezen en tref ik hetzelfde aan.
Zal wel een les voor mijzelf zijn dat kennelijk niets is wat het lijkt en ik dus vooral op mezelf moet vertrouwen en de rest maar links moet laten.
Verder gaat het redelijk goed, ik heb er mogen zijn voor een kennis en haar dochter, vandaag mocht ik er zijn voor een vriendin, en vooral zal ik leren er voor mezelf te zijn aangezien dat maar bar-weinig gebeurd.
Lotusje is echt iets passends voor mij laugh

Iedereen een gezond, liefdevol en vooral spiritueel 2011.
Emuca
Emuca jan 3 '11
Origineel bericht van: Vraagbaak
Ga zelf weg lelijk figuur groene heks en neem je bezem mee...Zodat je jezelf op kan vegen in het nieuwe jaar. Ongelukkig Nieuwjaar voor jou !!

Wij noemen hier niemand lelijk! Waarschuwing voor jou meneertje.
Emuca
Emuca jan 3 '11
HAHAHAHA.

Alles in dit huis is een grote storing. smile

Vroeger was het internet... nu heb ik om de 3 minuten een stroomstoring.. en 2 dagen terug ging de ketel stuk.

Gelukkig nieuwjaar dus iedereen.
Emuca
Emuca jan 4 '11
Ik sliep pas om 3 uur... ik kan niet tegen zon en maansverduisteringen... En om half 2 stond ik nog de handwas te doen. Buh. Brak.
Marenubium
Marenubium jan 4 '11
Yep yep...net een maansverduistering achter de rug, moet de zon ook ineens weer meespelen tongueRoerige energieën... sterkte ermee, Witte Maan!
Emuca
Emuca jan 4 '11
Ja, Luna is weer lekker thuis gelukkig.

Buuh.. ik kan echt niet tegen die energieen...

Mijn wasmachine ook niet. Die is dood.
Emuca
Emuca jan 4 '11
Nee, maar wel een papa met een wasmachine. En die ga ik over 4 maanden proberen over te nemen als hij verhuisd. Pff.. alles gaat hier kapot... tv schijnt ook al kuren te hebben... argh. Ik wil me zo lekker terugtrekken en op mijn fluit spelen.. heb het even helemaal gehad met alles.

Ik heb Luna zelf gevonden.. vond haar spoor en voelde haar in de buurt.
Emuca
Emuca jan 6 '11
Pff... ik vind het jaar 2011 nu al niet meer leuk.

Nu is de ketel weer kapot, en zit ik zonder verwarming en koud water... BAH BAH BAH.
Emuca
Emuca jan 6 '11
Begrijp ik.. maar zou jij het leuk vinden dat dit de 4e keer is in 2 weken tijd? smile
Emuca
Emuca jan 6 '11
Zo.. ketel is herstart... straks proberen warm te douchen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki