Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Goed tip, al moet ik zeggen dat me dat te veel werk is hahaha. Komt vast wel goed.
Hier bak ik meestal de dag van te voren, anders lust ik op de dag zelf geen oliebollen. Ik bak gewone oliebollen en me appel. Heerlijk altijd weer. Alleen heb ik nu erg weinig energie en zie ik er erg tegenop. Maar ja, oud en nieuw zonder oliebollen is ook geen optie. smile
Emuca
Emuca dec 30 '10
Mijn kat gaat graag op het toilet zitten met vuurwerk. Daar voelt ze zich heel erg veilig...
De laatste jaren heb ik alleen sterretjes.. sterretjes zijn wel gaaf.
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Arme poes. Maar fijn dat er in elk geval een plekje is waar ze zich veilig voelt. Hier slapen er rustig doorheen hahaha.
Wij hebben ook sterretjes. En om eerlijk te zijn vind ik dat al eng hahaha, maar ja, de kinderen vinden het schitterend en daar gaat het om.
Emuca
Emuca dec 30 '10
Namen en woorden schrijven met sterretjes is leuk!
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Ja ze zijn hier ook overal te koop. Maar heel stom, die vind ik niet lekker. Heb het een paar jaar geleden gedaan toen ik echt niet in staat was om te bakken, maar dat was een grote teleurstelling.
Daarom bak ik ook vandaag, dan kan ik morgen een hele rustige dag inlassen. Afgelopen week stortte ik rond de avond in en dat wil ik morgen vermijden. Hoewel de buren er wel aan gewend zijn en de kinderen ook, vind ik het zelf nooit zo fijn om slecht verstaanbaar de nieuwjaarswensen te geven. Maar er zijn ergere dingen hoor. Mijn gevoel zegt me dat dit de laatste loodjes zijn en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat worden.
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
hahahhaa, zal ik zeker doen. Eerst nog even een ei leggen. Ben opeens gaan twijfelen of ik in een gewone pan zal bakken of in de frituurpan. Alleen moet die dan eerst nog schoongemaakt worden. Maar dan kan ik wel de temperatuur instellen wat het bakken weer makkelijker maakt.
Hahaha, ik geloof niet dat ik vandaag erg besluitvaardig ben. Maar goed, ik zal zo wel weten wat ik moet doen. smile
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Hahaha. Moet straks nog wel met de hond weg. Misschien ook verstandig om daarna pas te gaan bakken.
Overigens heb ik mijn ei al gelegd. GEwoon in de pan, ik moet het mezelf nu ook weer niet lastiger gaan maken. Ik krijg hulp bij het bakken heb ik gehoord, dus dat gaat goed komen.
Mmm, ik begin er nu wel trek in te krijgen dus straks eerst maar eens het beslag gaan maken.
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
De laatste zitten nu in de pan. Ze ruiken heerlijk, smaken heerlijk alleen heb ik nou geen zin meer om eten voor mijn gezin te maken hahaha. Al geloof ik niet dat ze daar genoegen mee nemen.
Raida
Raida dec 30 '10
Hihi Micha, je lijkt helemaal weg te zijn van je oliebollen hééé, als je ze maar snel kan opeten meid, het zal je deugddoen precies ;-)
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Mijn woef Chennetje is al een paar dagen ziekjes (waarschijnlijk koorts, griepje)....Normaal is hij een spring in het veld (hij is 1.5 oud), nu is het een zielig hoopje ellende frownOp zulke momenten realiseer je heel erg hoeveel je van hem houd (het is net je kind !)...

Als het met Chennetje niet goed gaat heb ik daar ook veel last van (ik ben overbezorgd, vooral als ik niks meer kan doen dan ik heb gedaan)...
Raar is dat, het houden van als hij niet ziek is minder sterk aanwezig dan als hij ziek is...
Vervelend om het nieuwe jaar in te gaan met een zieke woef frown

Afgezien van dit gaat het goed met mij....
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Dank je Lily !! Lief van je !! Ik geef Chennetje een extra knuf van jou smile
admin
admin dec 31 '10
Voor alle mensen hier die mij lief zijn een heel fijne jaarwisseling en een vooral spetterend 2011!

Vraagbaak ga alsjeblieft weer weg.....doe jezelf nu eens een lol

Knuffie voor jou Nougnag!!
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Ga zelf weg lelijk figuur groene heks en neem je bezem mee...Zodat je jezelf op kan vegen in het nieuwe jaar. Ongelukkig Nieuwjaar voor jou !!
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Als je een minderwaardigheidscomplex hebt laat anderen er dan geen deel van uitmaken...
Het voelt rot, ik weet het, heb er vroeger ook last van gehad....

Zonder goede argumenten iemand aanvallen is een teken van zwakte, degene die goed oplet zal opgemerkt hebben dat ik dat nooit als eerste doe (ik verdedig middels argumenten)...

Voel je rot, ik kan helpen, maar dat moet jezelf willen, ten onrechte zien mensen mij als arrogant die zichzelf onzeker voelen...
Het zegt vaak meer over de persoon in kwestie dan over mij...
Beschermengel
Beschermengel dec 31 '10

Ik heb ook liever dat je weggaat vraagbaak, je bent niet welkom meer.
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Als jij de enige bent die dat bepaalt luister ik daar niet naar...
Beschermengel
Beschermengel dec 31 '10

Nee ik ben niet de enige.
Vraagbaak
Vraagbaak dec 31 '10
Jou vriendinnetje groene heks ook...dat weet ik...
admin
admin dec 31 '10

Er zaten zeker remsporen in je zijden boxer?
Omdat je m niet langer draagt neem ik aan dat ie gewassen moet worden Vraagbaak !!?

Jammer hoor..............
admin
admin dec 31 '10

Heel fijn uiteinde allemaal,
knal m druit!!!!!!!!

Op naar 2011 !!!!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela