Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin dec 22 '10

Voor iedereen alvast heeeele fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en spiritueel 2011 !!!!

Groetjes Nougnag
karda
karda dec 22 '10
Ook van mijn kant uit voor iedereen hele fijne en gezellige feestdagen en een gelukkig en gezond en spiritueel 2011.

liefs karda
Tinne
Tinne dec 24 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Tinne
wel, het enige dat ik hier nog kan zeggen, is dat er niemand weg hoeft te gaan in deze, behalve ik!
en niet iedereen zal dit begrijpen.. en ook verkeerd invullen misschien, dat recht hebben jullie!
Ik ben er heel dikwijls voor velen.. maar.. dat kan ik niet altijd! want ikzelf heb ook m'n proces, m'n ontwikkeling, waar situatie's ontwikkelen waar ik gekwetst word, of ook wel kwets,
dat kan ik niet vermijden..
Dag lieve mensen..

Ik heb gedaan wat ik heb mogen doen! en hoe ik me voel.. is nu voor mijzelf!
Tinne

Voor de 2e keer een afscheid? Blijf je deze keer weg of kom je over een paar weken weer opnieuw langs?

Ik heb hier veel ideeën over die verre van zuiver zijn. Toch kies ik er nu voor om er geen aandacht aan te geven.

Het gaat je goed en ik wens je een hele goede reis in jezelf toe!

Wel inderdaad ik kom na een paar weken opnieuw weer langs, dat mag ik !
Niet om hier te blijven maar om iets af te ronden, en spreek daarom niet zozeer NiMs toe, alswel al diegene waarmee ik een bepaalde diepere omgang mee had!
Alles wat ik hier op Merudi heb gedaan, is met volle inzet gedaan. M'n warmte gaat uit naar verschillende mensen ... waarmee ik een bepaalde relatie had/heb gedurende deze tijd dat ik hier was.
Alles is in harmonie met elkaar, ook de schijnbare disbalansen, alsook de bloei en de groei van eenieder, in welke vorm dat deze zich ook manifesteert!
Na het geven, en het delen aan anderen.... is er nu een tijd van "geven aan mezelf, en ontvangen van de Bron voor mezelf"..
Dat vertel ik hier, niet om een goedkeuring, of afgekeurd te worden, of welke mening ook te lezen,
maar omwille van de energie.. en op diep intens niveau wordt dit begrepen, vanuit de ziel wordt dit begrepen.

Na de eerste keer dat ik hier wegging, heb ik me laten overhalen door een "roep" om terug hier ten volle aanwezig te zijn, en iets af te werken. Daar was ik mee bezig, en dat is nu afgerond!
Het is goed voor mij.. en laat mogelijke ideeën rond wat anderen daar over denken en vinden los!
Zij die weten , weten dat er LIEFDE is, in ieder van onze harten!

Het gaat eenieder goed!
in liefde

Tinne!
Lena
Lena dec 24 '10
ik begrijp er niks meer van... crazy

karin en tinne.....

maar goed komt tijd komt raad.....
Lena
Lena dec 24 '10
dan maar aan iedereen die ik een beetje winkken...

heel veel liefde.. licht.. gezondheid.. en een mooi 2011 toegewenst....
Beschermengel
Beschermengel dec 24 '10

Hele fijne kerstdagen iedereen !!!... en kijk uit met de gladheid smile
Mimosa
Mimosa dec 24 '10
Ook namens mij iedereen liefdevolle feestdagen toegewenst.
Namaste,

Micha
admin
admin dec 24 '10
Fijne dagen allemaal, vol warmte en gezelligheid en liefde xx
admin
admin dec 24 '10
Origineel bericht van: Lena
ik begrijp er niks meer van... crazy

karin en tinne.....

maar goed komt tijd komt raad.....

Ik ben niet weg hoor Lena, wil alleen geen moderator meer zijn, wil niet meer te pas en te onpas door mensen die ik niet ken afgezeken worden.
Maar ben nog wel gewoon lid hoor meissie, nu kan ik veel meer mezelf zijn en dat voelt een stuk beter!
gast
gast dec 24 '10
Voor iedereen bij wie het nog niet gebeurd is; dat het Licht deze dagen ook in jullie geopenbaard mag worden.
Emuca
Emuca dec 24 '10
Wehhh.. ik ben zo erg verkouden!
admin
admin dec 24 '10
Hele fijne Kerstdagen toegewenst !!!

Groetjes,
Bart

L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 25 '10
Iedereen een gezond, Inspirerend, en gelukkig 2011 gewenst!
Divine
Divine dec 25 '10
Ik vind het leuk weer op dit forum te zijn.
Heel gezellige, liefdevolle kerstdagen gewenst!
Lin
Lin dec 26 '10
Fijne kerstdagen gewenst !!!

Liefs Lin
Vraagbaak
Vraagbaak dec 28 '10
Gisteren 23.00 in mijn mandje, kwam er pas om 9.30 uit vanochtend...Ik was knettermoe van de feestdagen met familie, o.a. leerpunt voor volgend jaar is mezelf beter leren afsluiten voor prikkels, ik sta nog veel te veel open soms...
2 mensen op visite is het matje, 3 mensen op visite is echt veel te veel...

Voel me nu weer fit na 2 dagen, herstel duurt erg lang van visite...
Vandaag weer lekker fitness getraind, dat gaat prima !!
Op naar de 100 kilo streef gewicht (lijkt veel, maar is prima als je 2 meter bent)...

Voel me echt super met nieuwe medicatie, eindelijk een stabiele lijn over de dag heen !! (dat is nooit zo geweest !)
karda
karda dec 28 '10
Vandaag vroeg werken, maar mag om 13.00 naar huis, daar is mijn man druk de nieuwe badkamer aan het maken. heerlijk dat hij tijd er voor heeft nu.
Vraagbaak
Vraagbaak dec 29 '10
Voel me vandaag weer ok...Gisteren een goede reportage gekeken over depressie, 800.000 mensen slikken antidepressiva (!) in Nederland...Een aantal mensen aan het woord gezien over hun depressie, was erg herkenbaar voor mezelf...Het is echt een gruwelijke ziekte die ingrijpt op alle vlakken in je leven...Heb ook iemand aan het woord gezien die Elektro Convulsieve Techniek had gedaan (middels stroom) dat is miss ook nog iets voor mij om te overwegen...Met medicatie is het voor sommige mensen de enige manier te overleven (net als ik)...Fijn om te weten dat je niet de enige bent en er veel meer zijn !! (Vroeger was het lang niet zo maatschappelijk geaccepteerd zoals nu)
Vraagbaak
Vraagbaak dec 29 '10
Veel plezier vandaag Lily !! smile
karda
karda dec 29 '10
Veel plezier vandaag en succes met het openbaar vervoer!!

groetjes karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420