wel, het enige dat ik hier nog kan zeggen, is dat er niemand weg hoeft te gaan in deze, behalve ik!
en niet iedereen zal dit begrijpen.. en ook verkeerd invullen misschien, dat recht hebben jullie!
Ik ben er heel dikwijls voor velen.. maar.. dat kan ik niet altijd! want ikzelf heb ook m'n proces, m'n ontwikkeling, waar situatie's ontwikkelen waar ik gekwetst word, of ook wel kwets,
dat kan ik niet vermijden..
Dag lieve mensen..
Ik heb gedaan wat ik heb mogen doen! en hoe ik me voel.. is nu voor mijzelf!
Tinne
Voor de 2e keer een afscheid? Blijf je deze keer weg of kom je over een paar weken weer opnieuw langs?
Ik heb hier veel ideeën over die verre van zuiver zijn. Toch kies ik er nu voor om er geen aandacht aan te geven.
Het gaat je goed en ik wens je een hele goede reis in jezelf toe!
Wel inderdaad ik kom na een paar weken opnieuw weer langs, dat mag ik !
Niet om hier te blijven maar om iets af te ronden, en spreek daarom niet zozeer NiMs toe, alswel al diegene waarmee ik een bepaalde diepere omgang mee had!
Alles wat ik hier op Merudi heb gedaan, is met volle inzet gedaan. M'n warmte gaat uit naar verschillende mensen ... waarmee ik een bepaalde relatie had/heb gedurende deze tijd dat ik hier was.
Alles is in harmonie met elkaar, ook de schijnbare disbalansen, alsook de bloei en de groei van eenieder, in welke vorm dat deze zich ook manifesteert!
Na het geven, en het delen aan anderen.... is er nu een tijd van "geven aan mezelf, en ontvangen van de Bron voor mezelf"..
Dat vertel ik hier, niet om een goedkeuring, of afgekeurd te worden, of welke mening ook te lezen,
maar omwille van de energie.. en op diep intens niveau wordt dit begrepen, vanuit de ziel wordt dit begrepen.
Na de eerste keer dat ik hier wegging, heb ik me laten overhalen door een "roep" om terug hier ten volle aanwezig te zijn, en iets af te werken. Daar was ik mee bezig, en dat is nu afgerond!
Het is goed voor mij.. en laat mogelijke ideeën rond wat anderen daar over denken en vinden los!
Zij die weten , weten dat er LIEFDE is, in ieder van onze harten!
Het gaat eenieder goed!
in liefde
Tinne!