Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Rie
Rie dec 14 '10
voel me goed vandaag.
Raida
Raida dec 14 '10
Ik voelde me ook super, maar heb momenteel weer enorm veel last van nek en schouders, waardoor die spanningshoofdpijn er nu ook weer is... Grrr
Emuca
Emuca dec 14 '10
Origineel bericht van: karda
Is je kat inmiddels al weer binnen?

Groetjes Karda

Nee, helaas niet frown
Rie
Rie dec 14 '10
O spanningshoofdpijn is niet fijn Carrie kalm aan doen
Raida
Raida dec 14 '10
nee heb daar eigenlijk heel vaak last van, zou er eens iets op moeten vinden!!
karda
karda dec 14 '10
HOI Carrie,

Vervelend voor je, ik heb daar ook veel last van, bij mij heeft het te maken met veel te hoge bloeddruk, hoe is jou bloeddruk?

groetjes Karda
Raida
Raida dec 14 '10
Mijn bloeddruk is eigenlijk perfect, denk dat ik letterlijk soms te veel op mijn schouders wil nemen...en dat dat zich zo uit. confused
karda
karda dec 14 '10
Ook vervelend, blijft de kat wel vaker weg?
Raida
Raida dec 14 '10
Hey Karin,

Ik heb net je website bekeken, heel erg mooi!!
Emuca
Emuca dec 14 '10
Nee, want het is een binnenkat frown
Eruan
Eruan dec 14 '10
Super vervelend emmy! Ik hoop voor je dat hij snel terug is, luistert hij goed naar zijn naam?

Oeehoehoehoooee wat is het koud buiten, en wit, en nog kouder en gladder en mooier! Maar toch ben ik blij dat ik het door het raam kan zien en niet persé naar buiten hoef, en heerlijk mag leren uche uche xD
Deze week heb ik 2 toetsen, een her en een gewone. Ik zit nu toch te twijfelen of ik mijn her uberhaubt wel zou herkansen het is een 5 en als ik maar een 5 houd dan mag die blijven staan. Het laatste cijfer telt dus als ik een 4 haal dan moet ik zowieso in de zomervakantie terugkomen... Moeilijk moeilijk dilemma...
Emuca
Emuca dec 14 '10
Mwah, soms wel, soms niet... typisch kat dus.. luisteren als het haar uitkomt...

Enige voordeel kan zijn dat ze misschien een nestje krijgt als ze dan terug is.
Emuca
Emuca dec 16 '10
Luna is nog steeds niet terug. Sol is haar nu aan het roepen... ze mist haar ook. frown
karda
karda dec 16 '10
Ik hoop voor je dat Luna gauw weer thuis komt, heeft Luna een halsbandje met naam om of een chip
karda
karda dec 16 '10
dank je Carry vindt hem zelf ook heel mooi
Emuca
Emuca dec 16 '10
Luna draagt wel een bandje, maar geen chip of naamplaatje.. frown
Emuca
Emuca dec 17 '10
Bah. Nog steeds geen pootje van Luna te zien. frownGelukkig heb je tegenwoordig heel veel mogelijkheden om nieuws te verspreiden...
karda
karda dec 17 '10
Lijkt me heel rot je kat kwijt zijn, je kan altijd nog een dierentolk raadplegen
Raida
Raida dec 17 '10
En wat zegt je gevoel Emmy, is hij eens goed op verkenning, zit hij ergens vast...
Emuca
Emuca dec 17 '10
Ik heb geen idee... ik heb haar niet gezien (ook geen pootjes in de sneeuw) of gemauw. Wat de vorige keer wel was. Weet bijna zeker dat ze wel nog leeft... Maar ik denk dat ze bij iemand thuis is, of afgeleverd aan het asiel. Ga zo bellen, ze zijn er nu niet (lunchpauze).

Ik mis haar echt enorm. Ik kan niet eens genieten van de sneeuw.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki