Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca dec 6 '10
Ik heb hoofdpijn.. te druk in mijn hoofd... Over een paar minuutjes weer glijdend naar de Xenos
bloempje
bloempje dec 6 '10
hier weer aan de beterende hand en morgen weer aan het werk. zoonlief(6 bijna 7) komt vanavond omdat pappa laat thuis komt bij mij in bed liggen( vind ie altijd zo fijn! en ja mamma vind het toch mischien nog wel het fijnst smileze worden zo snel groot en voor je het weet willen ze niet meer)

nu even de rommeltje opruimen van de dag en dan in mijn nestje smilevroeg maar lekker met breiwerkje er bei en ik ben blij smile
admin
admin dec 6 '10
Hier is het ook nog 1 grote ijsbaan !! moet alles lopend doen.. beetje link met de fiets. Heb vandaag eindelijk de poort achterom weer open gekregen :-)
karda
karda dec 7 '10
Bij ons was het erg mistig vandaag en zag je het toch wel glimmen op de weg, gelukkig heeft mijn man me afgezet bij mijn werk, hoefde ik zelf niet te rijden. was ik wel blij mee.
1stMoonofMars
1stMoonofMars dec 7 '10
Origineel bericht van: Peejay

Ijzige groetjes
Peejay

brrrr...

doe mij maar een ijsje (aardbei is ok wink, + wat sprenkels erop, en dan overgieten met wat sop confusedtongue) en groetjes dan.

Mijn dag; uhm redelijk, moe(half over straat kruipen kost energie in dit weer confusedanyway... ) maar deze hier heeft wel 10 euro gevonden laugh(jeey, minder schooi-acties voor mij vandaag wink) ... oftewel wat zal ik daarmee gaan doen;

a. eten kopen
b. sjeck kopen
c. kroeg inkruipen (al in geen eeuwen uitgeweest frowndeze klinkt redelijk aanlokkelijk)
d. versnipperen
e. figuurtje van vouwen ( keuze in keuze; 1. vliegtuig 2. zwaantje 3. hoedje)
f. achter de hand houden
g. verbranden
h. kopieren tongue(heeft er iemand een kleurenprinterrrr....? )
i. iets anders...namelijk...... (choose this one... and be original.... tongue)

Make your choice wink

Grtsz,

MM
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 7 '10
Vandaag maar is alles proberen af te krijgen voor het mandala tekenen!
M'n eindmap moet ik af hebben begin Januari,
dan moet ik zelf nog een les geven, en een nieuwe les maken van de dynamische rozet.
Voel me alleen een beetje als een zombie dus hopelijk krijg ik het een beetje af vandaag. !!
gast
gast dec 7 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars

Make your choice wink

Grtsz,

MM

Over de balk smijten wink
Door het gat in je hand laten rollen laugh
Of eh......aan een goed doel geven (jezelf bijvoorbeeld) wink
1stMoonofMars
1stMoonofMars dec 7 '10
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: 1stMoonofMars

Make your choice wink

Grtsz,

MM

Over de balk smijten wink

~ te moeilijk tongue.... moet ik weer eerst en balk gaan zoeken.... tssss... (of ik kan natuurlijk de balk die voor mun kop zit ff neerleggen en het er dan overheen smijten tongue)

Door het gat in je hand laten rollen laugh

~ dies net weer genezen tongue

Of eh......aan een goed doel geven (jezelf bijvoorbeeld) wink

~ Yeszz, sounds like a perfect plan (* pakt muts... *legt muts op de grond... *pakt het geld... *legt het geld in de muts... *et voila, een schenking aan Moi winksmile

whehe,

Grtsz
Eruan
Eruan dec 8 '10
Hier is het ook een gladde ijsbaan op de weg, maar ik vind het niet zo heel erg erg, want ik ben al 3 dagen vrij smileHoef gelukkig dus maar kleine stukjes over straat en ook als ik iets verder moet pak ik lekker de fiets. Bij ons lijkt het nu een beetje of het zo weer gaat sneeuwen, de lucht is erg grijs namelijk.
Zometeen maar alvast de lasagne voorbereiden voor vanavond jum! smile
Emuca
Emuca dec 8 '10
Ik ga zo een kerstboom proberen te scoren.
Beschermengel
Beschermengel dec 8 '10
Mijn boompje staat! ...ben de hele dag bezig geweest maar wat is hij mooi en groot, ik heb nog nooit zo'n grote boom gehad!
Emuca
Emuca dec 8 '10
Ik heb nog geen kerstboom... frownzaterdag maar even naar de markt ofzo.
bloempje
bloempje dec 8 '10
mijn kerstboom moet nog uitgepakt, die staat op zolder. na al de jaren een echte boom en een bank waar de naalden van 2 jaar terug nog uitsteken en een vuilnisbak vol naalden was ik de echte boom wel beu en hebben we het aanbod van vrienden geaccepteerd, die deden hun kunstboom gratis aan ons weg. het was een hele dure geweest want de prijskaart van 180 euro hing er nog aan blushmaar goed hun wilden hem kwijt en ik wilde hem wel hebben:) dit weekend opzetten want ben nog niet 100% fit.

Liefs bloempje die nog maar 1 week hoeft te werken smileen dan 2 weken vrij smilesmilesmile
karda
karda dec 8 '10
onze kerstboom staat ook nog niet, ik had vorig jaar een kerstboom in pot gekocht en toen in de tuin laten staan met pot, hij is mooi gegroeid dus kan hij dit jaar weer naar binnen, alleen staat hij nu te drogen in de garage van de sneeuw, daarna weer optuigen met onbreekbare spullen ivm met onze 4 jonge katten.
Emuca
Emuca dec 8 '10
Ja ik moet ook onbreekbaar spul halen... anders hangt er binnen een uur geen bal meer in de boom... smile
gast
gast dec 8 '10
Ik heb besloten dit jaar toch ook maar weer eens een boom te nemen. Eigenlijk was ik er altijd een beetje op tegen maar in eens heb ik een soort van behoefte er toch eentje te nemen.
Ik wacht wel even tot ons logeetje weer de deur uit is anders ben ik bang dat ie niet lang staat met die wilde bras.
Mimosa
Mimosa dec 9 '10
Hier komt zaterdag de boom, tenminste dan mogen we hem ophalen. Een cadeautje van de garage. Onze oude boom, een nepperd valt van ellende uit elkaar en is aan vervanging toe, al jaren, maar op de een of andere manier voelde we een weerstand om een andere te kopen. Dit jaar dus weer een echte, met kluit, dus die gaat daarna de tuin in en wie weet volgend jaar weer in huis. Zou wel heel mooi zijn, dat voelt tenminste een stuk beter.
Hier gaat er ook onbreekbaar spul in. Vanwege de drie bejaarde poezen, die toch nog flink kunnen uithalen, de hond en mijn twee monsters (zoons smile). Vandaag maar eens de versiering naar beneden halen en kijken wat we in huis hebben. In elk geval wordt het een allergaartje in de boom, van zelfgemaakte versieringen, gekregen versieringen en gekoesterde versieringen. Altijd weer genieten vind ik.
Wat dat betreft hou ik heel veel van deze tijd van het jaar.
Iverinn
Iverinn dec 9 '10
Heerlijk die kerst sfeer inderdaad smileIedeeen had had last van gladheid op de weg, maar wij konden genieten vakantie. want we hadden vanaf dag 1 sneeuw! Ook was alles leuk versiert? smile
Inmiddels hebben we hier verspreid door het huis 3 kleine kerstboompjes staan.

Succes met Klussen Lily smile
Beschermengel
Beschermengel dec 9 '10

Leuk hoor al die verhalen over kerstbomen smile

http://kerst.animaatjes.nl/kerstboom-versieren.php

op deze site kun je al vast een beetje oefenen laugh
Beschermengel
Beschermengel dec 9 '10

De dieren zijn in iedergeval ook al in de stemming hihi tongue

Social Services

Delen:

Netwerk