hoi groene heks, jammer dat je stopt met je moderatorschap, dit forum is geen forum voor doktersadviezen en daar ben ik het helemaal mee eens, is het niet verstandiger om dat topic over lichamelijke klachten te stoppen, want ook ik ben van mening dat er met zulke dingen naar een arts( homeopaat of wat dan ook) gegaan moet worden. ik vond je advies om naar de dokter te gaan dan ook niet meer dan terecht en het beste advies dat er te geven was, als er namelijk bij geen van de reguliere of niet reguliere artsen iets te vinden is dan wordt het tijd te zoeken in het hoofd. dus ik ben het met je eens en dat een advies op deze manier wordt beandtwoordt vind ik echt betreurenswaardig. bij mijn weten zijn we allemaal volwassen mensen(met een paar uitzonderingen die wél volwassen genoeg zijn om adviezen zelf naar eigen beoordeling te nemen voor wat ze zijn).
ik wil hiermee niemand voor het hoofd stoten maar we moeten zeker op dit forum elkaar respecteren en ook elkaars antwoorden respecteren. daarmee moeten we dus ook met respect antwoorden.
het is jammer dat er op deze manier toch mensen verdwijnen van het forum waar juist het respect en de liefde voor de medemens voorop staan.
Jammer dat je stopt groene heks,want dom ben je zeker niet!
hoop dat je er snel weer kunt zijn
liefs Bloempje