Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Oh, ik geloof dat ik te vroeg was met feliciteren. Maar bij deze nog een keer gefelicteerd. Alleen geloof ik dat ik nu de draad een beetje kwijt ben en niet meer begrijp wat je gewonnen hebt.
Emuca
Emuca nov 29 '10
Haha, NaNoWriMo is een jaarlijksterugkerende persoonlijke wedstrijd waarbij mensen op 1 november beginnen met schrijven. Op 30 november dienen ze 50000 woorden van 1 verhaal geschreven te hebben. Eigenlijk hoort het ook helemaal af te zijn, maar de 50.000 halen is al heel wat!
Je was wel op tijd hoor Mimosa, want dat andere heeft met illustraties te maken.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik mezelf gigantisch afgebeuld heb. smile
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Klinkt wel ontzettend gaaf. Knap hoor en inderdaad dat moet een enorme klus geweest zijn. Petje af hoor.
Emuca
Emuca nov 29 '10
Het is, als je elke dag schrijven, 1667 woorden per dag. Ik heb 1,5 week niks geschreven... dus de laatste paar dagen was echt bikkelen.
Mimosa
Mimosa nov 29 '10
Super dat je het dan toch gered hebt.
Eruan
Eruan nov 30 '10
Emmy goed gedaan! smileik doe het je niet na! 50000 woorden is echt extreem veel. Moeilijk moeilijk lijkt me dat.

Heerlijk lily als je je zo goed in je vel voelt zitten, geniet van alles om je heen, the winter wonderland en alles. smile

Vandaag hoef ik pas lekker laat naar school, maar ik moet wel een presentatie geven van 5 minuutjes, ik vind het best eng moet ik zeggen ook al gaat het niet om de inhoud maar om hoe je presenteert, en misschien is dat nog wel enger...
Maar het komt goed, ik ga zorgen dat ik met 2 benen in de grond niet door de grond ga zakken van bangheid xD
Eruan
Eruan nov 30 '10
Hahaha ja dat is ook zo, maar dan daarna lekker in een warm bad laughof bij de kachel zitten opdrogen. Sneeuw is zo geweldig laughIk voel me als een kind wanneer het sneeuwt.

Dankjewel Lily! Ik hoop dat het gaat lukken, achja ik zie het wel, deze keer is het niet voor een cijfer, de volgende keer(vrijdag) moet het onderwerp studiegerelateerd zijn, en het om de vooruitgang die je maakt tijdens het presenteren.
Eruan
Eruan dec 1 '10
Goedemorgen! Wat is het toch een prachtige mooie koude dag vandaag, en het beste daarvan is nog, ik hoef niet naar school omdat ik gewoon vrij ben. :)Dat wordt vandaag dus lekker sinterklaasgedichten maken, rommelen en even naar het dorp voor wat cadeautjes.

Gisteren ging de presentatie wel redelijk, heb alleen door de zenuwen ter plekke een heel ander verhaal verteld, wel over het onderwerp maar dan gigantisch chaotisch. Maar dat maakte niet uit, de boodschap kwam in ieder geval over. smileVan enorme zenuwen heb ik sinds de middelbare school last omdat ze me toen behoorlijk hebben uitgelachen toen ik een keer een woord verkeerd uitsprak, en sindsdien ben ik bang om voor een groep te staan en weer te worden uitgelachen. Maar het ging best wel goed gisteren smile

Zo'n bad klinkt heerlijk lily! Enya heeft ook echt geweldig mooie muziek. Luister je ook weleens naar loreena McKennitt? Zij maakt ook mooie dingen. smile
Eruan
Eruan dec 1 '10
Heerlijk hè haar muziek, ik wordt er altijd zo vrolijk, rustig, blij, gevoelloos en gevoelvol van haar muziek, je kan je erin mee laten slepen tot je de muziek bent. smile
Ze maakt trouwens ook bijzondere muziek met arabische klanken en melodiën, ook zeker aanraders, heel licht en duister die geven echt een bepaalde sfeer, heerlijk om gewoon als achtergrondmuziek aan te hebben.

Hier nog eentje: Snow, lekker toepasselijk voor vandaag.

Cialara
Cialara dec 1 '10
Vandaag een rare dag, beetje rommelig, koud buiten... wel lekker gesport vanochtend en daarna even naar mijn pappie en mammie geweest... Mijn vader is twee weken geleden geopereerd aan een melanoom en kreeg gisteren de uitslag, die dus niet goed was. We zijn allemaal enorm geschrokken, en daarom brandde ik gisteren een kaarsje voor mijn pappa en mamma. Maar op dit moment voelt hij zich nog gezond en niet moe of wat dan ook. Het vervolg is natuurlijk onzeker.

Misschien een gekke gedachte, maar ik had het er gisteren over met mijn man, als het mij zou overkomen zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk een wereldreis boeken en alle plaatsen bezoeken die op mijn verlanglijstje staan laughIk hoop dat hij dat ook gaat doen!!

Liefs van Zilver Vleugel
Emuca
Emuca dec 1 '10
Ik hoop dat je papa nog alle mooie dingen kan/zal doen die hij nog doen wil!

Ik vind de muziek van loreena McKennitt heel erg mooi klinken! Past goed bij dit weer. laugh
Cialara
Cialara dec 1 '10
Hey NiMS, weer terug van vakantie??? Hoe was het daar in nasi en bami land laugh
Eruan
Eruan dec 4 '10
Zo Jorine dat is vrij heftig zeg! Ik hoop van harte dat hij alle mooie dingen die hij nog wil doen kan doen en dat hij zich zo gezond mogelijk mag blijven voelen. smile
Helma
Helma dec 5 '10
Lieve Jorine, dat is een onzekere situatie meid. Wat geven de artsen aan als vooruitzichten? En woon je bij je ouders in de buurt? Ik hoop dat je ze nog heel lang bij je mag hebben hoor!

Dikke knuffel van Helma.
Emuca
Emuca dec 5 '10
Ik heb mijn paper afgeschreven, het hele huis geboend... 4 brilletjes gemaakt van ijzerdraad voor mijn wortel... en een affice gemaakt.. nu heb ik geen zin meer.. maar ik moet nog door... argh.
bloempje
bloempje dec 5 '10
hier is het een ziekenboeg, vrijdag ik ziek, zaterdag was ik niet geweldig maar viel mee alleen Mathé ziek en nu ik weer verder ziek, voel me nogal draaierig en verkouden en van alles eigenlijk, niet lekker dus. blegh had een leuker weekend gewild maar ja nu morgen ook alle oppaskids maar afgebeld. lekker rustig aan doen met mijn nieuwe boek er bij.

liefs Bloempje( dit keer met een lichtelijk hangend bloemkopje dan wel frown)
karda
karda dec 5 '10
Hoi Bloempje,

Nou ziek maar lekker uit!!

Beterschap gewenst.

liefs karda
admin
admin dec 5 '10
Ik heb mijn moderatorschap aan de wilgen gehangen.
Het feit dat een simpele opmerking dat men zeker een dokter moet visiteren bij klachten in plaats van hier is zo geweldig aardig opgepakt door een aantal mensen dat ik er absoluut geen behoefte meer aan heb om hier te modderen (letterlijk).
Het is de zoveelste keer in korte tijd dat ik weer mensen over me heen krijg, die menen van alles te moeten zeggen en doen om maar te laten zien dat zij gelijk hebben, dat ik er echt even kotsbeu van ben.

Het gaat er verdomme niet om wie er gelijk heeft, het gaat er om dat we allemaal, stuk voor stuk, doen wat wijsheid is.
Heel veel van wat wordt geschreven wordt ingeslikt als zoete koek met vooral veel knuffels en kusjes maar gezond verstand is ver te zoeken.

De mensen die het nodig vonden mij dom en onwetend te noemen zouden moeten beseffen dat het juist de dommerds zijn die dat anderen verwijten, slimme mensen weten wel beter.

De reacties getuigen van totaal geen respect, ik schrijf hier al een aantal jaar en wil zeker niet zeggen dat ik het weet, maar als je hier als nieuweling (samen met een of twee van de oudere garde)denkt mij af te kunnen zeiken dan heb je het echt vet mis.

De buitenwereld is aan het verharden maar die tendens zet zich hier echt wel lekker voort.
Ik heb enorm respect voor alle mensen die zich hier dag aan dag uitsloven voor anderen maar er zelden iets voor terug krijgen.
De fotolezers, de kaartenleggers, heel fijne mensen die momenteel in mijn ogen echt gebruikt worden.

Het is duidelijk een Yule maand, alle rommel sterft af en hopelijk zal met Ostara blijken dat wat er weer bovenkomt een stuk positiever is.

Ik blij wel lid maar zal me voorlopig niet meer laten zien, ik kom weer terug als het hier wat aardiger en respectvoller kan gaan.

Voor de mensen die het wel goed meenden vind ik dit echt heel jammer, er blijven er weinig over zo...
admin
admin dec 5 '10
Jorine, heel veel sterkte meissie, je weet waar je me kan vinden!

Bloempje heel veel beterschap xx
landa
landa dec 5 '10
Hoi groene heks,

Jammer dat je door negatieve ervaringen ,je terug trekt.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen ,en wens je heel veel positiviteit toe...en hoop van harte dat je snel weer met veel plezier actief op dit forum mag zijn.

Lieve groet Lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420