Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Wow dat is dan inderdaad extreem hoog zeg! Ik ben heel erg blij voor jullie!
karda
karda nov 23 '10
Hoi Iverinn,

Dat gevoel dat intense vrije gevoel, dat heb ik meerdere malen mogen ervaren tijdens uittredingen, dat is zo prachtig!!!!
bijna geen woorden voor.
Cialara
Cialara nov 23 '10
Ben overigens al errug druk met de surprises voor de Sint dit jaar smileen als moeder, weet je uiteindelijk precies wie wie heeft getrokken bij de lootjes. Lol! Ieder komt met vragen bij mij, alsof ik zelf Sinterklaas ben (scheelt weinig overigens ha ha ha)

En vandaag heb ik ook al de cadeautjes gekocht voor de sint bij mams, kennen jullie dat ook... dan zegt ze: hier heb je een X bedrag per kind, drie kadootjes graag per kind. Ik vind het prima, maar iedere keer vergis ik me weer in het aanschaffen van die kadootjes, dit is wel hier maar niet daar te koop, deze is momenteel uitverkocht, maar over drie dagen komt het binnen, die is net te duur voor het X budget en oh help, ik heb nog een euro over voor die, maar al drie kadootjes..... PFFFFF laughlaughlaugh

Sint is erg leuk, maar soms......
Emuca
Emuca nov 23 '10
Oh ja die citotest... god dat was stressen.. had zelf een geweldige score. smile

Ik ben echt heeel erg moe vandaag... we hebben te weinig op school gedaan... wel veel gegeten...
admin
admin nov 24 '10
Ja het was de oefencito Jorine.
Maar ik ben enorm blij voor Thom, het geeft wel een indicatie hoe de echte cito zou kunnen gaan.
"Gelukkig ben ik niet gezakt"Zei Thom lolol, heb hem gelijk maar uitgelegd dat je voor de cito dus niet kunt zakken..
Kun je nagaan wat een stress die kids hebben.
Tinne
Tinne nov 24 '10
ik ken niets van deze testen af, lieverds.. is allemaal Hollands,
maar zoals ik de enthousiasme lees, is het blijkbaar een heel goed nieuws!
grin
Iverinn
Iverinn nov 24 '10
Als jullie echt een klik hebben komt die informatie die je hem wilt vertellen er vanzelf uit, je hebt immers een zielen connectie samen vermoed ik. dan deel je al een hoop toch?
Verder kost dat waarschijnlijk gewoon een hoop tijd, maar dat hoort denk ik ook gewoon zo.

Veel succes!
Tinne
Tinne nov 24 '10
als je een zieleconnectie hebt met iemand waar je van houdt,
en je neemt een groot deel over van zijn/haar bagage, kan het wel eens lastig zijn! Ook als je de zieleconnectie zou loslaten, omwille van een persoonlijk probleem ervaart de andere dat als een leegt, als een gemis!
Anderzijds is het als je dan zelf met een moeilijkheid zit, en voor de andere ziel niet duidelijk is hoe hij/zij daarin kan steunen, laat staan ook dat wenst te doen( aangezien er zelf een hele boel verwerking is bij deze).
Leren zelfstandig te zijn.. geen afhankelijkheid van elkaar!
Geen moeten maar ONT-moeten!
Eruan
Eruan nov 24 '10
Goedemorgen!

Jep hier voel ik me het beste bij, ik vind het ook jammer, maar ik denk dat als mijn ouders me hier vinden ze niet heel erg blij zullen zijn, heb het 2 jaar geleden gezegd, en toen meteen een beetje boosheid dat het gevaarlijk zou zijn of wat dan ook. Maar zo voelt het beter.

Karin wat een goede score van je zoon, zo kan hij ook lekker relaxt de echte cito in. laughFijn!

@Jorine veel succes met de hele sinterklaas, geweldige tijd. smileKomt vast goed met de cadeautjes.

Ik vlieg de fiets even op om even bloed te prikken, daarna even naar de boekhandel kijken voor een mooi boek. smile
karda
karda nov 24 '10
Ik ben heerlijk aan het lezen in mijn pas gekochte boek kristallen schedels, een groot mysterie nader bekeken.
karda
karda nov 24 '10
echt even lekker de tijd er voor nemen, thee erbij, heerlijk, na dit boek heb ik ook nog een boek liggen van marta williams leren luisteren naar dieren, kan ik lekker gaan oefenen met onze 4 katten.
Emuca
Emuca nov 24 '10
Ik heb net mijn theorie van de filosofie van het komische samengevat... nu even semiotiek samenvatten en dan werken! Ja ja, goed bezig.
Emuca
Emuca nov 24 '10
Haha. in mijn aantekeningen voor filosofie staat:

Als lachen lichamelijk is, kan god dan lachen? En engelen?
admin
admin nov 24 '10
Als je ze op het juiste plekje kietelt wel denk ik... laugh
Emuca
Emuca nov 24 '10
HAHAHAHA

Okee.. schriftje dicht want ik moet aan de arbeid.
karda
karda nov 24 '10
ben bezig aan een spinazietaart nog nooit gemaakt,hopelijk is die lekker !!
Cialara
Cialara nov 24 '10
Hmmm... lachen is niet alleen maar lichamelijk dus laughik ken een spirit die zo bulderend kan lachen... ha ha ha
Eruan
Eruan nov 24 '10
Lachen is het laten trillen van alles om je heen uit blijdschap, denk ik. Heb nog nooit iemand boos zien lachen. laughEn lachen bevrijdt je van alles om je heen volgens mij.

Hoe meer ik lach, hoe vrolijker ik word, en hoe blijer mensen om je heen worden. :)Dus als god of een engel zou lachen licht alles misschien even op. smileZoals de zon opkomt, blaadjes waaien in een briesje, dat is het lachen denk ik. :)Want als god alles is, dan is alles wat straalt een lach.
Iverinn
Iverinn nov 24 '10
Klinkt mooi smile!!!

Ik ga zo naar bed en weer mediteren.
Het lijkt erop dat het voor mij goed vol te houden is om iedere avond voor het slapen gaan te mediteren. Dit wordt de 4e avond :), Het voelt heerlijk rustgevend.
Fijne nacht allemaal smile

Liefs,

Iverinn.
Emuca
Emuca nov 25 '10
Ik ben door naar de volgende ronde voor het illustreren van het kinderboek!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki