Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 21 '10
nou ik kan er vandaag echt heel duidelijk in zijn... nou ik bedoel, ik kan er voor dit moment heel duidelijk in zijn..
voel me leeg, vermoeid, hoofdpijn/zwaarhoofd, verward, verdriet.

vanmorgen dacht ik nog dat het wel een leuke dag zou gaan worden, maar vanmiddag was het ook in 1 x over, voor de tijd had ik nog hoop, maar nu niet meer, in 1x word alles weer van de baan geveegd, maar aan de andere kant ook weer niet...

dus al met al, zit ik totaal niet in mijn hum cry
Iverinn
Iverinn nov 21 '10
Vandaag was een mooie dag, de film harry potter boek 7 deel 1 kan niet niet tippen aan het boek. Maar was wel tof!
Verder heb ik heerlijk spaghetti bij mn schoonouders gegeten en we hebben heerlijk gekaart.

Dida als je iets kwijt wilt roep je het maar, sterkte verder!
karda
karda nov 22 '10
Ik ben verplicht thuis te blijven de nieuwe wasmachine wordt bezorgd (hopelijk nu echt) vrijdag stonden ze voor mijn oude huis waar we al 4 jaar weg zijn. dus ga ik deze dag creatief invullen ik ga aan mijn eindwerkstuk werken van mandalatekenen, dat moet ik begin januari inleveren, daar is het dan een mooie dag voor.
Mimosa
Mimosa nov 22 '10
Vandaag begint een stuk lichter. Gisteravond tijdens een meditatie heb ik heel veel oud zeer uit vorige levens lang, lang geleden kunnen loslaten. En dat is duidelijk te merken. smile
Tinne
Tinne nov 22 '10
Mooooooi!!
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Veel succes met de wasmachine en het mandalatekenen! hopelijk wordt de wasmaschine deze keer goed bezorgt inderdaad smile

Lily soms mag het leven wel eens mee zitten toch? zeker als het te mooi is om waar te zijn! Ik hoop op recht voor je dat het neit te mooi is om waar te zijn! Je voelt vanzelf wel aan of het goed zit of niet.

Wat mooi Minosa!

Ik heb gister een half uur gemediteerd en heb puur rust en liefde gehad. Geen knellende gedachtes! Daarna ben ik gaan slapen met de vraag om bescherming voor mij en mn partner. Ik heb heerlijk geslapen en kinds gedroomd over autotje rijden in een soort van grote trapauto in het verkeer.
karda
karda nov 22 '10
Wat fijn voor je dat je je zo gelukkig voelt met je nieuwe liefde, eigenlijk hoort het altijd zo te zijn dat je gewoon jezelf kan zijn in een relatie en niet constant te denken wat zou hij of zij er wel niet van denken. gewoon lekker genieten.

lieve groetjes karda
Mimosa
Mimosa nov 22 '10
Geniet er maar lekker van Lilly. En inderdaad zo hoort het ook te zijn. Lekker jezelf blijven en lekker genieten dus.
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Ik ga nu lekker eten en daarna badmintonnen, Ik heb er zin in! Ik ben in een top humeur, fijna avond allemaal!
karda
karda nov 22 '10
veel plezier met het badmintonnen, en ook een fijne avond
gast
gast nov 22 '10
Helemaal super Lily laughEn goed dat je jezelf durft te zijn.

Vrouwen vertegenwoordigen dan wel de vrouwelijke energie in de fysieke wereld, innerlijk zijn ze net zoveel man als vrouw op energie gebied. We hebben gewoon alles in ons!
Tinne
Tinne nov 23 '10
Hallo.. is er nog leven op Merudi!! grin
het topic "updeet?" kan ik niet in..
Eruan
Eruan nov 23 '10
Hoihoi!

Wat gek zo dat merudi eruit lag, ik dacht hojee wat is er nu gebeurd, zou ik gebant zijn, wat is er aan de hand xD Maar het werkt, pfeiw!

Lily ik ben heel erg blij voor je dat het zo goed gaat. smile

Ik heb mijn naam vandaag even veranderd, zodat ik niet al te makkelijk traceerbaar ben voor anderen. Dit omdat ik aan mijn omgeving niet te open wil zijn omdat ik bang ben dat veel mensen me niet zullen begrijpen. smile
Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Tja Heel veel mensen zitten in andere levensfases en daardoor is er (ook bij mij) niet altijd even veel begrip. Dus als je denk dat je hier goed aan doe waarom niet inderdaad.

Ik ben heerlijk trance en medatie muziek aan het luisteren. En ben in een goed humeurtje.
karda
karda nov 23 '10
Jammer dat je eigenlijk nooit helemaal jezelf kan zijn, voor mij is dat ook heel erg lang zo geweest, met een familie erg van de kerk, maar ik kom nu wel naar buiten ik probeer het tot het moment daar is en dat ik zo vrij kan zijn als een vogel. zo zou ik me het liefst voelen.
Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Nou dan heb ik met alle liefde iets met je te delen. smile

Het kan wel, stel jezelf voor met vleugens hoe mooi je ze maar hebben wilt en ontspan je. Als je je er goed op focust dan droom je vanavond dat je vliegt smile. Ik heb tot nu toe de mazzel gehad een paar nachten het te mogen ervaren.

Het voelt kwetsbaar maar zo intens, alsof ik boven iedereen als alles vlieg en er geen zwaarte kracht is. Het is donker maar over branden mooie lichtjes en onder me is een rivier die ik in de lengte volg...

Het voelt als fluweel, hoog, zacht, warme lucht...intens, alles kunnen bereikend... vrij...
admin
admin nov 23 '10
I am sooooo happy, Thom heeft een cito score van 543!!!!
En dan noemen ze hem gehandicapt...lange neus!!
Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Ik ken niet exact de meting qua hoogte maar zo te horen kan ik u feliciteren!!!

En trouwens, de mensen met een begaafdheid zijn dikswijls op bepaalde punten 10x scherper dan wat men zogenaamd 'gemiddeld' noemt smileDaar is mijn broer ook een voorbeeld van!

Nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
admin
admin nov 23 '10
Het hoogste wat je kan halen is 550 Iverinn.
En ik zal je felicitaties aan Thom doorgeven, dank je wel namens hem smile
Het betekent weer een stapje dichter bij de school die we zo graag willen.
Cialara
Cialara nov 23 '10
Origineel bericht van: Groene heks
I am sooooo happy, Thom heeft een cito score van 543!!!!
En dan noemen ze hem gehandicapt...lange neus!!

Wauw goede score Karin laughdaarmee kan ie lekker door naar het havo/vwo laughmaar dit was denk ik de oefen cito toch? Sander krijgt hem ook een deze dagen, maar de echte is pas in het voorjaar...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki