Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Tja dat gebeurd inderdaad ook vaak zat in deze wereld. Maar je daar moeten we dan maar van leren, toch?
admin
admin nov 20 '10
Dat hoop ik wel, maar ja, gebeurd nog niet genoeg.
Tinne
Tinne nov 20 '10
Het gaat ook over kiezen met wie je iets deelt..en waarom je niet alles met iedereen deelt!Want dat hoeft ook niet!
Het is niet juist als dan gelijk wordt gedacht dat het een keuze is op basis 'vooroordeel'!
Het is mogelijk dat die ander zich dan uitgesloten voelt, heb ik wel eens, en ik weet dat een ander zich wel eens uitgesloten voelt door mij.
Maar de ervaring leert dat het niet op basis is van uitsluiten, maar op basis van een keuze maken! en dat liefde er altijd is.. en liefde laat zich niet inkaderen in gedragsregeltjes van "zo moet je zijn", of "zus moet je zijn, of had je moeten doen of zijn"
...
Liefde is er altijd!
Wie dat weet is een gezegend mens!! grin

wink
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
tja iedereen zijn levens fases. Maar in 2012 zal daar vast ook wel een hoop aan veranderen denk ik.
admin
admin nov 20 '10
Ja dat is jouw mening Tinne, en daar heb je net als ieder ander gewoon recht op.
Ik zie het anders en dat mag ook smile
Aangezien ik dat in liefde kan zeggen voel ik mij inderdaad een gezegend mens.
Voor mij is het niet zo dat alleen innerlijk mooie mensen deel uitmaken van mijn leven, juist de mensen die het zwaarder hebben en misschien niet zo mooi zijn hebben wat meer liefde nodig is mijn mening.
Ik kijk verder.
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
wijze woorden, daar sluit ik me bij aan.
Tinne
Tinne nov 20 '10
Er zijn alleen maar innerlijk mooie mensen! Zo zie ik het..
mensen die het zwaar hebben , hebben het zwaar aan de buitenkant van hun zijn! en komen(nog) niet aan de innerlijke schoonheid van hun kern maar het is er wel..
Daarin zie ik eveneens ook heel zeker verder. ben ik altijd geweest...
Maar uiteindelijk heb ik niet verder te zien bij een ander, maar een ander bij hem/haarzelf!
Ik kan daarin een betekenis hebben, verder niet.
voor de rest is er Liefde.. want dat is de energie die het allemaal doet!

(zo ervaar ik het..)
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
mooi gesproken smile
admin
admin nov 20 '10
Ja klopt helemaal Tinne, zo zie ik het ook.

Wat lief dat jullie twee elkaar zo ondersteunen wink
Tinne
Tinne nov 20 '10
Ondersteunen, Karin? ik vermoed dat Iverinn niet iets schrijft om mij te ondersteunen, hoor,
Hoeft ook niet, Ik sta zelf achter m'n woorden,
en ik geloof dat Iverinn het gewoon mooi vond wat ik schreef..
admin
admin nov 20 '10
Ow neem mij vooral niet kwalijk, het was lief bedoelt.
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
hehe, daar lijkt t wel op inderdaad smileMaar in jou verhaal kan ik het ook heel goed vinden, niet iedereen leeft zoals Tinne omschrijft, jou verhaal klopt net zo goed ook. Er wordt volgens mij inderdaad heel veel gevooroordeelt waardoor mensen niet delen met elkaar delen en elkaar het licht niet gunnen.
Tinne
Tinne nov 20 '10
Dat weet ik dat het lief bedoeld is, Karin!
Ik neem je ook niets kwalijk.
Tinne
Tinne nov 20 '10
Ik wilde vooral over mezelf nadenken, begrijp je karin..
Het is een tijd voor mij om te gaan zien en naar voren te brengen hoe ik het ervaar,
en jij doet dat ook..
we formuleerde het wat anders,
Misschien zitten we als mens persoonlijk in verschillende levensfazes, dat kan. .. en vandaaruit heeft elk van ons een verschillende kijk op het leven en hoe dingen binnenkomen!
maar we zagen gelijkenissen, en dat is fijn! want in ons hart, dat weten wij tweeen ..
zijn wij gelijk, en hebben dezelfde in-borst en liefde in het hart!

*kus, lieverd*
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Ik ben blij met jullie (iedereen op dit forum) hier, en dat wil ik met iedereen delen die het ontvangen mag en kan! met jullie kan ik tijdloos alles delen wat in mijn hart en ziel zit. Ik ben nog nooit zoveel mensen tegengekomen als hier die zo open staan voor spiritualiteit en die niks gek vinden maar open voor je staan en je helpen en ook hun geluk met jou delen.

In liefde met een hoge lading zeg ik,

Anayos Freita Regala treaya
Emuca
Emuca nov 20 '10
Harry Potter is echt heel gaaf... wish that world was real...

Vandaag deden te treinen best lief.. ok, de heenweg koste me 2 uur, maaar dan heb je wel een gezellige middag.
Iverinn
Iverinn nov 21 '10
Ik ga ook naar Harry Potter :), vandaag namelijk. smile. en daarna gezellig bij mn schoonouders eten en kaarten.

Gefeliciteerd Lily Beau smile
karda
karda nov 21 '10
Laat nog even weten hoe Harry Potter is geweest, veel plezier bij je schoonouders, ik ga straks naar de makro een nieuwe stofzuiger kopen, helaas het zoveelste elektrische apparaat dat het bij ons thuis begeeft achter elkaar, hoop dat dit nu de laatste is. pfffffffffffff.
Iverinn
Iverinn nov 21 '10
zal ik doen en veel succes bij de Makro.
Eruan
Eruan nov 21 '10
Themoon, wat goed van je dat je zo´n mooi cijfer gehaald hebt! Super!

Karin hoe is het met Arach nu? Lijkt het iets vooruit te gaan?

Oohh, ik ben ook zo benieuwd naar HP, geweldige boeken, en zelfs de films zijn best wel heel leuk laugh(toch heb ik de voorkeur aan boeken)

Lily echt fijn dat je een fijne man bent tegengekomen zeg! Heel veel plezier met al het praten en kennismaken.

Vandaag was echt een megamooie prachtige dag, zo'n dag waarop alles goed is, een dag waarop je blij bent dat je ogen hebt, een neus en oren. Dat je alles wat je hebt kan waarderen, dat je blij bent met jezelf, met je familie, met het alles, de bomen, het bos, het gras en de velden. Vandaag was en is het zo'n dag.
Heerlijk smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420