Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 19 '10
lekker daggie vrij vandaag...
en heb vandaag maar eens een beetje uit geslapen.. blush
hete was 11 uur toen ik uit me bed kwam...
voor de rest niet echt lekker in me hum, en twijfel aan wat ik nu met bepaalde dingen moet gaan doen... het negatieve tegen het positieve afwegen, maar daar kom je ook niet verder mee, want als het een nu ja zegt en het ander zegt nee.... confused

@zilveren vleugel, dat word vast een gezellige dag, nu maar hopen dat ze ook eerste zijn geworden... veel plezier vandaag..
Emuca
Emuca nov 19 '10
Ik maak nu lekker een boekenlijst voor het boekenfestijn. Ik ga lekker schandalig veel boeken meenemen want ik heb niks meer te lezen.
New Moon
New Moon nov 19 '10
Hoi mensen :-)

Ik kom hier even blij melden dat ik een 8 had voor mijn paper!
Ik snap er echt helemaal niets van want het lukte voor mijn gevoel helemaal niet. PFOE!!!

:D:D:D:D:D ik ben echt heel blij. *ookal telt het bijna niets mee en heb ik het tentamen niet gehaald waarvoor mijn paper meetelt*

the moon
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Gefeliciteerd met je mooie cijfer smilethemoon!

Lezen is heerlijk smileWittemaan wat lees je graag?

Ik was er vandaag 7 uur uit, heb de was gedaan en ga nu boosschappen doen.

Ben je er een beetje uit gekomen Dida?
gast
gast nov 19 '10
Super theMoon, mooi cijfer!
Het was dus niet je gevoel maar je ego die jou verteld heeft dat het niet zo denderend was.
Het is meestal het ego dat iets niet zo vind, je gevoel verteld je meestal wel iets anders....maar het ego is er ook zo goed in om stiekem de plaats van het gevoel over te nemen wink
karda
karda nov 19 '10
Ik heb helaas hoofdpijn en nekpijn vandaag, de wasmachine zou vandaag bezorgd worden en de oude opgehaald, stonden ze voor het oude adres waar we alweer ruim 4 jaar weg zijn dus geen wasmachine vandaag, weer een nieuwe afspraak proberen te maken nemen niet op of ingesprek balen.
Tinne
Tinne nov 19 '10
Ben heerlijk gaan wandelen. Het weer van de laatste dagen had van de bossen en de rand van de rivier echt een slijkerige wildernis gemaakt, maar dat vonden we juist leuk, Sky en ik.
We kwamen ook een pad tegen waar omgezaagde bomen lagen, dus moesten we onderboventussenbukken en ook dàt was leuk!
Op een gegeven moment konden we niet meer verder.. waar was eht pad? Geen idee meer..
dan maar een grote slijkpoel oversteken, schoenen gingen tien centimeter diep... nou ik wil een foto maken van m'n jeans en schoenen voor wie wil, haha! ik werd zelf een modderbende!
En omdenduur kwamen we ook aan waar wij slijkbaantje gleden Jorine. grin
Ben braafkes langs een weggetje de berg afgegaan! En rustig en ontspannen, lang de ourthe weer terug naar huis gewandeld!
Allemaal ook op aanrade van een tip van Pj om me eens goed te ontspannen, en die wandeling was daar al één van! grin
Thnx Pj!!
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Ik ben net van de boodschappen terug, vanavond eten we broodje hamburger met ui en sla!

Het is daar zo mooi bij jullie Tinne, dat mis ik wel zeg! mooi dat je zo'n mooie wandeling gemaakt heb!

Sterkte karda.

Tinne
Tinne nov 19 '10
Iverinn, weet.. dat je hier altijd welkom bent, he!

@Moon : Super!!!!! grin

Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Jullie gastvrijheid is groots. Wat ik vooral bedoel met de plek is jullie daar. Jullie maken iets van die plek en gaan er heel mooi mee om. Als het weer zomer vakantie is lijkt het me heel tof om weer langs te komen.
Tinne
Tinne nov 19 '10
Ja graag Iverinn, want wij hebben ook van jou genoten,
en wieweet kunnen we wel eens in de zomer een supertent opzetten voor een groepje waarvan ik voel dat het gaat klikken met elkander! En weer overheerlijke spagettie maken. laugh
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Ik kijk er naar uit!!!
Emuca
Emuca nov 19 '10
Harry potter was geweldig. De Ns niet.
Cialara
Cialara nov 19 '10
De jongens hebben aardig wat prijzen in de wacht gesleept. Ze hadden de publieksprijs gewonnen; een uitje naar het museum van Beeld en Geluid in Hilversum.

Daarnaast waren ze ook nog eens derde geworden van nederland wat ook weer resulteerde in een klasse uitje. Waar naartoe is nog niet bekend.

De kinderen waren dol enthousiast!! En de kers op de taart was natuurlijk het eten bij Mac Donalds na afloop laugh
admin
admin nov 19 '10
Hehehe, heel erg leuk Jorine, gefeliciteerd !! laugh
Emuca
Emuca nov 20 '10
Ik ga vandaag het openbaar vervoer weer trotseren!
admin
admin nov 20 '10
Wat leuk Jorine!

Sterkte Emmy..

Ik ga mij wederom in de woeste wereld van de autodealers wagen...
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Behalve een paar boodschappen blijf ik vandaag veilig thuis tongue
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Ik had net ff een klein dippie maar die is nu weer voorbij:) dankje wel, jij veel geluk vandaag. Ik gun je het geluk vanuit mijn hart, en dat aan iedereen eigenlijk.

Het leven is mooi als je het kan delen met mensen met een mooi innerlijk.
admin
admin nov 20 '10
Het is nog mooier als je het met iedereen deelt en niet mensen uitsluit door allerlei vooroordelen, maar das mijn bescheiden mening wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki