Karin wat ontzetten vervelend voor Arach en jullie dat de bult nog niet weg is zeg! Het zou fijn zijn als de dierenartsen weten te bedenken hoe het wel weg kan gaan, toch vervelend als hij er last van heeft.
Lily wat leuk voor je dat je een date hebt! Veel plezier
Gamen is toch helemaal niet zo gek? Juist leuk als je daar veel plezier in hebt! Ik game zelf niet omdat ik echt geen talent ervoor heb, en ook veel minder tijd dan ik zou willen. Maar heb wel zo'n harry potter spel gespeelt in een grijs verleden, een roleplaying game of iets? Maar dan wel virtueel, toverdranklessen volgen enzofoort. Was behoorlijk verslaafd.
Dus Emmy, je bent echt geen nerd wanneer je games speelt! Klinkt als een leuk spel vind ik
Vandaag lekker druk geweest, vanochtend naar school, en vanmiddag lekker vrij.
Eerst eventjes op de bank gelegen omdat ik hoofdpijn had, en toen toch maar lekker naar buiten gegaan en heb ik heerlijk lekker paardgereden onder een bijna volle maan, in de koude wind, met een warm paard.
Nu even het huiswerk, en dan vroeg onder de wol (wordt waarschijnlijk later dan ik wil, maar dan heb ik in ieder geval het idee dat het niet laat was)