Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 17 '10
Ik denk weer narcose Syl, de dierenartsen (2) spreken elkaar een beetje tegen.
De antibiotica is nu verhoogd om te kijken of de infectie nu wel wil verdwijnen, maar gisteren (bij de controle) zat het abces weer helemaal vol ondanks 3 pillen per dag.
Waar ik verbaasd over ben is dat Arach geen krimp geeft als ze dat ding leegmaken...brr...
Tinne
Tinne nov 17 '10
Lieve Arach,
je weet hoe zeer ik om je geef en aan je denk!
Je kreeg al heel vroeg antibiotica spuiten onder je vel, voor je pootje! en daarna nog enkele operatie's...
Hier geraak jij ook weer door, en ik heb sky verteld, waarmee je zit,
en ze is bij je!
veel liefs en dikke knuffel van mij.
Emuca
Emuca nov 17 '10
Het gaat wel.. Alles gaat in golven... dan ben ik weer extreem vrolijk, dan lig ik weer op mijn buik in een diep dal. Beetje vallen en weer opstaan. Vandaag heb ik een drukke dag... aan de ene kant lekker, aan de andere kant had ik graag de hele dag lekker niks gedaan.
Little Me
Little Me nov 17 '10
Lily Beau bedankt voor de link!
admin
admin nov 17 '10
Dank je Tinne en Sky *blaast kus*

Arach is erg beroerd, hij eet en drinkt slecht, heb hem reiki gegeven en hoop dat dat ook wil aanslaan.

Sterkte Emmy *knuf*, lekker druk geeft je weinig ruimte om te piekeren, maar af en toe lekker nadenken is ook niks mis mee.

Dank je Lily, hoe meer mensen positief aan Arach denken hoe beter.
gast
gast nov 17 '10
Echt weer balen Karin. Maar op de één of andere manier zit die antibiotica mij niet lekker. Ik heb het idee dat Arach daar ook niet lekker van is. Heeft hij koorts? Ik ben zelf meer voorstander van het lichaam zelf op laten lossen. Dan kan die bult wel uitgezogen worden om Arach wat te helpen/ondersteunen maar dat zijn lichaam het zelf oplost. Ik heb zo het idee dat zijn lichaam door de antibiotica ondermijnt wordt.
Stom voorbeeld; mijn man heeft regelmatig flinke ontstekingen in zijn benen. Hiervoor neemt hij bijna nooit (alleen als het erg groot is en uit de hand loopt) antibiotica. Hij neemt de rust waar zijn lichaam behoefte aan heeft en meestal trekt de ontsteking na een paar dagen weg of komt het er uit. Bij hem komt het door dat zijn bloedplaatjes en witte bloedcellen die te laag zijn. Maar op zo'n moment dat hij een ontsteking heeft worden er wel extra bloedplaatjes en witte bloedcellen aangemaakt. Dus maf genoeg is het voor hem juist gunstig om een ontsteking te hebben. Als hij antibiotica slikt werkt het niet zo, dan laat zijn lichaam het over aan die middelen. Dus is het voor hem niet slim om antibiotica te slikken. Hij heeft bijna iedere ontsteking nog zelf op kunnen lossen.
Ik wil hier mee zeggen dat antibiotica niet heilig is het lichaam wel.

Ik zal aan jullie denken....
gast
gast nov 17 '10
Lily, spannend zo'n eerste date. Hoe ben je er aan gekomen *is erg nieuwsgierig*?
Tipje van deze kant; heb niet te veel verwachtingen, dan valt het ook niet tegen.
Heel veel plezier iig.
Cialara
Cialara nov 17 '10
Ohw, Karin, sterkte met je lieve draakje, beterschap voor hem!!!!

En Emmy een knuffel voor jou smile

Lilly Beau, veel plezier, ga gewoon ook voor de lol wink
admin
admin nov 18 '10
Ja ik weet exact wat je bedoelt Gast, maar het abces is echt enorm, ik denk nu zo'n tien centimeter.
De laatste keer (dinsdag) kwam er zowat 60 cc troep uit.
Ik denk wel dat ik volgende week naar een andere dierenarts ga, gewoon voor een second opinion.
Arach heeft geen koorts maar voelt wel koortsig aan, ik kan merken dat hij wel pijn heeft.

Hij heeft het 1e jaar van zijn leventje al zoveel medicijnen gehad dat ik me ook afvraag of hij zo onderhand niet gewoon hardstikke resistent is geworden.

Ik houd hem in de gaten wink
admin
admin nov 18 '10
Dank je wel Jorine *kus*

Nieuwe liefde Lily?
Wat leuk voor je!
Emuca
Emuca nov 18 '10
Tralala... net weer diehard gegamed... ik ben zo'n nerd...
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
De manier waarop je dit zegt klinkt alsof je je zelf volledig afkraakt. Ik game zelf ook smileIk denk dat het juist heel goed is om te gamen. Om spiritueel bezig te zijn moet je ook heel erg menselijk kunnen zijn, anders is er geen balans!

En als je je zelf dan echt een nerd vind wees er dan maar trots op ook smile, dat ben ik wel in ieder geval. Het maakt me tot wie ik ben!

Ik ga koken nu en voel me heerlijk.
Emuca
Emuca nov 18 '10
Ken je Dungeons and Dragons? smileIt's really awesome, because I'm playing a gay eladril....

...And someone turned me into a plant.
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
Ik heb er wel eens van gehoord maar speel het zelf niet.
Ik speel world of warcraft en flyff.

Maar leuk dat ik niet de enige ben die gamed!
Eruan
Eruan nov 18 '10
Karin wat ontzetten vervelend voor Arach en jullie dat de bult nog niet weg is zeg! Het zou fijn zijn als de dierenartsen weten te bedenken hoe het wel weg kan gaan, toch vervelend als hij er last van heeft. frown

Lily wat leuk voor je dat je een date hebt! Veel plezier smile

Gamen is toch helemaal niet zo gek? Juist leuk als je daar veel plezier in hebt! Ik game zelf niet omdat ik echt geen talent ervoor heb, en ook veel minder tijd dan ik zou willen. Maar heb wel zo'n harry potter spel gespeelt in een grijs verleden, een roleplaying game of iets? Maar dan wel virtueel, toverdranklessen volgen enzofoort. Was behoorlijk verslaafd.
Dus Emmy, je bent echt geen nerd wanneer je games speelt! Klinkt als een leuk spel vind ik smile

Vandaag lekker druk geweest, vanochtend naar school, en vanmiddag lekker vrij. smileEerst eventjes op de bank gelegen omdat ik hoofdpijn had, en toen toch maar lekker naar buiten gegaan en heb ik heerlijk lekker paardgereden onder een bijna volle maan, in de koude wind, met een warm paard. laughNu even het huiswerk, en dan vroeg onder de wol (wordt waarschijnlijk later dan ik wil, maar dan heb ik in ieder geval het idee dat het niet laat was)
admin
admin nov 18 '10
Zijn nerds niet leuk dan?
Ow..... smile
Ik hou wel van nerds..
Emuca
Emuca nov 18 '10
Ik hou van mijn nerdengroepje... hihi

Maar dungeons and dragons is niet achter de computer o.i.d. Het is heel erg reallife... want het is echt roleplaying. Ik hou van rollenspellen... schreef ook jaren lang rollenspellen met mensen op fora of op msn.. Dat was gaaf (vooral harry Potter).
Dungeons and dragons is elfjes spelen voor volwassenen.
Marenubium
Marenubium nov 18 '10
*gamet ook teveel* lol.
Gamen roeleert majoor!

maar vandaag voel ik me kut.
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
Ah ok, zit dat zo. Ik sta wel open voor leuke roleplaying. Wat doen jullie exact? Misschien is het wel leuk om er een topic over te maken smile.
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
Origineel bericht van: Marenubium
*gamet ook teveel* lol.
Gamen roeleert majoor!

maar vandaag voel ik me kut.

Oh wat is er aan de hand? Is het iets wat je graag zou willen delen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki