Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca nov 13 '10
Ja... inderdaad... Maar gelukkig zien we beide dat die 2 jaar niet voor niets is geweest.. en ik zal altijd van haar houden alleen dan nu op een (diepere) vriendschappelijke manier.
Emuca
Emuca nov 13 '10
Ik ga zo naar mijn mama. Even een kindje zijn. Gewoon omdat dat mag en kan.
bloempje
bloempje nov 13 '10
hey witte maan, veel liefs de komende tijd, en ik ben er van overtuigd dat je er met vlag en wimpel doorkomt, het is vast een volgend niveua in je leven. alles komt vast goed ook al is het moeilijk en erg wennen.
liefs Bloempje
bloempje
bloempje nov 13 '10
voel me zelf een beetje door de mallemolen door wat problemen van een ander die op mijn eigen gezin effect hebben en ons ook een hoop kosten in zowel financieel oogpunt als emotioneel oogpunt. verder voel ik me zowaar gezond, maar merk dat ik moet oppassen dat ik geen blokkades opwerp door de problemen van die ander.
voel me dus een beetje benauwd en in het nauw zitten, hoop dat het allemaal goed zal aflopen.

Liefs Bloempje
Eruan
Eruan nov 14 '10
Emmy wat naar voor je! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
gast
gast nov 15 '10
Vandaag weer eens foto's gemaakt met m'n ouwe bufie. Nu zijn we bij fort Nassau geweest. Daar heb je mooi uitzicht op de brug en op de haven/raffinaderij. (Het minder mooie stukje van het eiland)
Emuca
Emuca nov 15 '10
Vandaag naar school geweest, ging best goed.. mensen merkten wel op dat ik anders aanvoelde. Een meisje zei opeens: 'goh, mijn ene wang voelt opeens warmer dan de andere...' (ik zat aan de kant van haar warme wang)
ik zei: 'ik word altijd warm als ik me niet fijn voel...'
meisje: 'nou dan ga ik even uit jou warme aura...' ze ging naast een ander iemand zitten. 'hey, hier is het niet meer!'

Haha. Mijn klasgenoten zijn grappig.
Islandlady
Islandlady nov 16 '10
Origineel bericht van: Witte Maan
Nee. Het is uit tussen mij en mijn vriendin.

Oh lieverd toch! Heel veel sterkte voor jullie beiden en in het bijzonder voor jou lieverd.
Dikke knuffel en liefs.
admin
admin nov 16 '10
Sterkte Emmy !

Ben vandaag uitgenodigd voor een info-avond en een meeloopdag voor de opleiding verpleegkunde psychiatrie. Dat is in ieder geval een aanzet smile
Tinne
Tinne nov 16 '10
Dan word je even ne meeloper!! laugh
admin
admin nov 16 '10
Hehehe ja inderdaad Tinne smileGelukkig maar even wink
Islandlady
Islandlady nov 16 '10
Origineel bericht van: Bart
Sterkte Emmy !

Ben vandaag uitgenodigd voor een info-avond en een meeloopdag voor de opleiding verpleegkunde psychiatrie. Dat is in ieder geval een aanzet smile

Dat is heel mooi!!! Een eerste stap in de goede richting!!!!
Knuffel voor jou!
Islandlady
Islandlady nov 16 '10
Origineel bericht van: Tinne
Dan word je even ne meeloper!! laugh

Whoehahahaha...... heel ffkes maar he
admin
admin nov 16 '10
Ondanks de antibiotica knapt Arach niet op.
Het is wel een pechvogel zeg...er is volgens mij geen twee maanden voorbij gegaan dat mijn vriendje niet naar de da moest.
Wederom medicijnen en anders weer onder het mes..
Little Me
Little Me nov 16 '10
Ik heb vandaag iets voor mij heel vreemds mee gemaakt!

Ik heb mijn eigen schoonheidssalon en ik had vandaag een nieuwe klant. We hadden een gesprek en hoelanger dat duurde hoe slechter ik me ging voelen.
20 min. nadat ze binnen was, kon ik niet meer normaal rechtop staan, bleef ik maar gapen, begon ik te zweten, voelde ik 't bloed uit me gezicht wegtrekken en moest ik zowat naar de wc rennen omdat ik moest overgeven. Nadat ze weg was, begon ik me binnen 5 min gelijk weer beter te voelen.
Heb dit 1x eerder in een minder heftige vorm meegemaakt.
Ook met een klant, en hoelanger ze bleef praten hoe slechter ik me ging voelen, wist niet meer hoe ik moest gaan staan omdat ik me zo beroert voelde, bleef maar gapen en werd misselijk, zo gauw ze weg was, ging 't bijna gelijk weer beter.
Iemand hier ervaring mee toevallig?

Liefs
admin
admin nov 16 '10
oe, dat is niet fijn, Karin, zielig voor zo'n beestje frown

Emuca
Emuca nov 16 '10
Wat naar little me... heb het nooit zo erg meegemaakt eigenlijk.. wel dat ik het gevoel had dat ik de persoon waarbij ik stond niet fijn was... maar zooo erg.

Arme draakje... Ik hoop dat hij alsnog opknapt Karin!

Ik heb vandaag zo'n fijne gezellige dag gehad... lekkere afleiding gehad en heeeerlijke chocolademelk gedronken in de stad. smile
admin
admin nov 16 '10
@Little me, ja dat heb ik ook weleens gehad, dan heb je je niet goed afgeschermd.
Little Me
Little Me nov 16 '10
ja, ik vond 't echt heel vreemd, dat 't echt ZO snel ging en zo gauw ze weg was ik me heel snel ook weer goed voelde.
Ik heb 't idee dat ik zozo de laatste tijd stemmingen 'overneem'.
Vorige week toen ik terug kwam van een vriend die zich heel slecht voelt, zo gauw ik thuis was, voelde ik me zo ontzettend rot, dat ik gewoon van gekheid ook niet wist wat ik moest doen.
2 weken daarvoor, zelfde verhaal. Hij was bij mij geweest (ik voelde me al niet heel erg goed) maar zo gauw hij weg was, heb ik me zo'n 1,5 week heel slecht gevoelt, soort van steen in me maag, kon amper een hap door me keel krijgen. 2/3 kilo afgevallen in die 1,5 week.
Maar vorige week wist ik gewoon echt dat 't mijn gevoel niet was, dus heb ik ook van me af probere te zetten en dat is uiteindelijk wel aardig gelukt.
Maar nooit eerder echt last van gehad naar mijn weten.
gast
gast nov 16 '10
Jeetje Karin, wat balen zeg. En weer onder het mes betekend dat ook weer narcose? Of kan het met plaatselijke verdoving?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki