Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady nov 11 '10
Origineel bericht van: Witte Maan
Yay, ik ben een van de gegadigden om een kinderboek te illustreren. Nu moet ik voor volgende week vrijdag een illustratie inzenden. Spannend!

Ik ben vandaag laat op... en moet veel doen... joehoe

Wat gaaf Em!!!! Ik duim voor je!
Islandlady
Islandlady nov 11 '10
@ Bart:Super schat helemaal goed.
gast
gast nov 13 '10
Vandaag wezen zeevissen met 6 collega's van mijn man. Helaas werd ik na 3 uur zeeziek en heb dat 4 uur volgehouden confusedDaarna gelukkig weer wat beter en toch nog een Wahu gevangen. In totaal hebben we 7 tonijntjes (kleintjes), 2 baracuda's en 3 Wahu's gevangen. Volgende week vrijdag ga ik van het afval soep maken en de rest van wat ik mee gekregen heb gaan we lekker eten. Heb al 1 mootje Wahu gebakken en die was erg lekker.

@Witte maan; succes meis, ik zal aan je denken.
Islandlady; gelukkig had je niet te veel narigheid van de flashflood.
Weet je dat de Heineken Regata hier dit weekend is. Heb vandaag al heel wat boten gezien.
Islandlady
Islandlady nov 13 '10
He jakker wat naar als je zo zeeziek wordt. Maar zodra je aan wal bent is dat weer over.
Lekker die visjes mjammie.

Ja ik weet van de Heineken Regatta. Vriend van me zit in de organisatie. Hier is ook weer de Golden Rock Regatta alleen zit ik niet meer in de organisatie hihi.... wel zo rustig.
Leuk ga maar lekker kijken en genieten. Bij jullie zijn er veel heel veel lokale boten en dat is wel erg leuk!

Vandaag training gehad in inchecken en boarding. Samen met kinderen die straks naar mij moeten gaan luisteren hehe.... was ze ook te snel af terwijl ze al een week training hebben gehad. pfoeiiii...... leer toch nog lekker snel op mijn oude dag haha.

Ik geniet er in ieder geval. Volgende week van 12 middag tot 8.30 avond werken. Maar dan kan ik immigration gaan belagen voor mijn police record. Anders kom ik NOOIT op die airport aan het werk.

Morgen komt mijn vriendinnetje uit nederland aan! Jippie! ze blijft 2 weken. Maar Seamiss gaat veel duiken dus kan ik gewoon gaan werken.
gast
gast nov 13 '10
Nou gelukkig toen we weer aan de zuid kant waren en minder golven hadden ging het gelukkig weer goed. Heb 4 uur op het bankje gelegen met een paar keer visjes voeren tussendoor....Echt nog nooit zeeziek geweest dus wist niet wat me overkwam.
gast
gast nov 13 '10
Oh ik ben zo benieuwd hoe je nieuwe job gaat worden! Lijkt me wel een superbaan voor jouw.
Veel plezier en lol met je vriendin. Geniet er maar lekker van.
Islandlady
Islandlady nov 13 '10
Nee daar wordt je echt niet vrolijk van van zeeziek zijn.

De baan is op mijn lijf geschreven! Echt! En dan te bedenken dat het een lokaal bedrijf is en ik samen met hoofd beveiliging en safety de enige makamba ben hihi..... heel bijzonder I tell you! (zeggen ze hier dan haha)
Emuca
Emuca nov 13 '10
Ik ben kapot verdrietig. Alles is kapot. Nu ga ik mijn bloedneus afvegen en haar missen.
admin
admin nov 13 '10
(((((Witte maan)))))
Emuca
Emuca nov 13 '10
Nee. Het is uit tussen mij en mijn vriendin.
Mimosa
Mimosa nov 13 '10
Ik leef met je mee. Een dikke knuffel!
admin
admin nov 13 '10
ja, inderdaad; dikke knuffel, witte maan
Citroen
Citroen nov 13 '10
Heel veel sterkte!
gast
gast nov 13 '10
Witte maan, ook een dikke knuffel van mij voor jou. Zijn niet de mooie momenten van dit leven maar kunnen daar wel weer toe leiden...
Maryssa
Maryssa nov 13 '10
Oww Witte Maan wat erg!!

Heel veel sterkte en liefs vanaf hier.

Warme knuf
Emuca
Emuca nov 13 '10
Origineel bericht van: gast
Witte maan, ook een dikke knuffel van mij voor jou. Zijn niet de mooie momenten van dit leven maar kunnen daar wel weer toe leiden...

Ja, dat weet ik... en het is denk ik ook beter zo... want ik hield mezelf dingen voor die niet klopten... en zij negeerde haar gevoel.. en dat zorgde voor botsingen.. want ons leven is zo in elkaar verstrengeld.. Het was meer alsof we weer beste vriendinnen waren.. en dat zullen we ook proberen te blijven.. maar dan ieder met ons eigen weg..
Emuca
Emuca nov 13 '10
She really is my soulmate...
Cialara
Cialara nov 13 '10
Sterkte lieverd en een dikke knuffel!!
Tinne
Tinne nov 13 '10
Je wandelde samen op een heel bijzonder pad, Emmy...
jullie hebben heel veel aan elkander gehad!
En nog.. maar nu op een andere manier dan daarvoor,
Het heeft tijd nodig om te wennen en deze vernieuwing van vriendschap in soulmates te accepteren en van te genieten zoals ze is!
heel veel sterkte in deze veranderingsprocessen!
veel liefss
Tinne
Tinne nov 13 '10
Als ik dat zo naga, zijn er wel een hoop die flink dooreengeschud worden! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie