Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara nov 10 '10
Oef, gelukkig Karin smileIk ben blij dat het meevalt bij Arach!
Marenubium
Marenubium nov 10 '10
pfff karin! ook niet fijn, zo'n abces, maar is wel goed te behandelen wink
Wat zal ie er last van hebben (gehad) zeg!
Aai over z'n bolleke!
gast
gast nov 10 '10
Gelukkig maar Karin. Alleen die antibiotica......ik weet dat ze het niet zonder willen doen maar heb er altijd een beetje antipatie voor.
Islandlady
Islandlady nov 11 '10
Owhhh helemaal overheen gelezen "Groene Heks" gelukkig dat het niets ernstigs is.
Mwahh... flash flood gehad dus wat modder rondom het huis maar als dat opgedroogd is lekker wegvegen. Verder lekker aan het werk. Land St. Maarten is echt geweldig bezig. Vooral geen telefoon opnemen. Nergens! En vooral niet de afdeling die ik moet hebben! Vervolgens bedenken ze om vandaag al de brieven naar de scholen te sturen dat er vrijdag geen school is. Jaja Morgen nationale feestdag! Sint Maartens day!! Iets anders dan in Nederland! Maar officiele vrije dag! In de krant staat ook dat werkgevers de werknemers 300%!!!! moeten betalen. Ik ben benieuwd. Een airline is natuurlijk altijd open smilemore or less.
Verder voel ik me goed. Erg goed! Allemaal een fijne dag morgen op 11-11-10 smileLiefs
admin
admin nov 11 '10
Nou hij is er nog niet mee weg, Arach voelt zich erg beroerd, gisteravond en vanmorgen van die heeeele zielige puppyoogjes.
Zijn neusje is warm en droog dus echt fit is hij niet.

Op kantoor megadruk, twee nieuwe collegas inwerken, pgb voor komend jaar aangevraagd voor de kids, kortom druk, druk en nog eens druk smile

Vanavond lekker visite.
Emuca
Emuca nov 11 '10
Yay, ik ben een van de gegadigden om een kinderboek te illustreren. Nu moet ik voor volgende week vrijdag een illustratie inzenden. Spannend!

Ik ben vandaag laat op... en moet veel doen... joehoe
gast
gast nov 11 '10
Sterkte jullie allemaal met de storm.
admin
admin nov 11 '10
ja, de weerkaarten zien er niet zo goed uit vandaag. Zeker niet om met school de st Maartenstocht te gaan lopen.....
admin
admin nov 11 '10
oh nee he.. een spam-"blackberry" mail in mijn hotmail..helpt de virusscanner hier niet tegen ? zucht
admin
admin nov 11 '10
Origineel bericht van: Witte Maan
Yay, ik ben een van de gegadigden om een kinderboek te illustreren. Nu moet ik voor volgende week vrijdag een illustratie inzenden. Spannend!

Zeker spannend Witte Maan, succes!!

@ gast: dank ! Het valt hier tot nu toe nogal mee. Wel koud, regen en nog niet zoveel wind.

Heb net gesolliciteerd naar de versnelde opleiding Psychiatrisch verpleegkundige. Laten we nu eens hopen dat het lukt !
admin
admin nov 11 '10
@ witte maan: dat is inderdaad supergaaf !!
@ Bart: veel succes !

admin
admin nov 11 '10
Dank laugh
Emuca
Emuca nov 11 '10
Mijn kleipoppetje lijkt op een wortel...
Eruan
Eruan nov 11 '10
Karin wat fijn dat het met Arach een beetje meevalt! laughGelukkig maar, nu hopen dat hij zich gauw weer helemaal goed voelt.

Wat leuk Emmy dat je een van de gegadigden bent, is het eigenlijk dan ook al zeker dat je erin komt? Of is er nog een soort van selectie ronde? In ieder geval succes!

Spannend Bart, nu maar duimen dat je mag beginnen smile

Het is vandaag prachtig weer om naar buiten te kijken vanachter het raam met de kachel aan, thee en pepernoten, perfecto!
Gisteren heb ik introductiefamiliereünie gehad met de mensen uit de introweek van school, was erg gezellig weer, de klik was er nog steeds, ik had verwacht dat iederen nu toch wel veranderd zou zijn doordat we natuurlijk niet echte newbe's meer zijn zoals in de introductieweek. Maar het was gezellig! laugh
Emuca
Emuca nov 11 '10
Alle aangemelde illustratoren moeten een illustratie maken en deze volgende week inleveren... smileDus inderdaad een soort selectieronde.
Eruan
Eruan nov 11 '10
Spannend joh! Heel veel succes, het komt vast goed! laugh
admin
admin nov 11 '10
Dank Ann_ik smile
admin
admin nov 11 '10
Heel veel succes Bart en Witte maan!
admin
admin nov 11 '10
Thnx Karin laugh!
admin
admin nov 11 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
Heeft iemand er nog aan gedacht om te mediteren het is vandaag wereldwijde meditatie dag!?!?!?!

Ik heb mijn nieuwe meditatie tekst en ik denk dat ik daarop gaat mediteren....ik moet nog wat toevoegen
beetje compassie snufje geduld ene uhm heeft iemand anders nog een ingrediënt?

stilte ? laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420