Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 8 '10
Spin je zilveren draden !
Cialara
Cialara nov 8 '10
Hey Diana, ik zie dat je je zielen naam eindelijk volledig omarmd hebt smilehet was geen eenvoudige he winkgoed van je om de kracht ervan in te zien.

Spider Woman is a metaphor for she who creates from a central source. One day it is She who will pull all of her creation - back to her source. Her web represents the grids or matrix of our reality - the Spider Web Effect. Spider Woman's web links you to everything and everybody in our reality. It is how we learn to be psychic and to connect telepathically.

brontekst: http://www.crystalinks.com/spiderwoman.html
Emuca
Emuca nov 8 '10
Ik weet nog wel dat je eerst geen connectie met de naam kon vinden.. maar ziehier!

Bah, ik voel me naar. Hoofdpijn.. bah. Ben totaal niet in mijn element vandaag.
admin
admin nov 8 '10
ja ik heb sinds gisteravond ook hoofdpijn, heb er zelfs paracetamol voor moeten slikken (dat heeft wel geholpen overigens), doe ik normaal bijna nooit, heb ook zelden hoofdpijn.
gast
gast nov 8 '10
Misschien zijn het de veranderende energien die de hoofd pijn veroorzaken. Ik heb het de laatste tijd ook erg vaak.
admin
admin nov 8 '10
Nou, ik dacht er dit jaar vanaf te zijn, maar helaas, we moeten zondag naar de intocht van Sinterklaas in de stad..

Mijn dochtertje heeft gewonnen met een balonnenwedstrijd, de ballon was aan gekomen in Ouddorp, of Oudedorp ??!!!!!!

grin
admin
admin nov 8 '10
Dankjewel Lily beau

Ik hoop het zo te mogen doen.......

Liefs Nougnag
admin
admin nov 8 '10
Bart, en Emmy dankjewel !!

Hey Jorine, ik heb effe op je link gekeken, leuk !!
Ook dat verhaal van Arachna, en het weven; dat klinkt mij heel bekend.

Dit vond ik wel apart:

"The Spiderweb Effect means that all things originate from a central source, spiral out in a matrix, grid, lattice, or web, following the same geometric design, are connected to each other and that source. Theory states that is something affects one part of the web, it affects everything."
admin
admin nov 8 '10
Voel me kloten, de arts vertrouwd de bult van Arach niet en wil woensdag een biopsie doen...
Marenubium
Marenubium nov 8 '10
*wat is een bult van Arach*...(heb een bericht gemist...?)
Hoort aan als een goedaardig gezwel, zoals een lipoom?

[edit]En waar gaat het om...hond? Kat? Paard?
admin
admin nov 8 '10
Lol....Arach is mijn hond en hij heeft ineens een enorme bult op zijn rechterbil.
(Arach is oud Iers voor draakje, maar hij is wel formaat paardje)
Ik heb Arach via Tinne mogen krijgen.

De dierenarts vertrouwd de bult niet, zij denkt niet dat het een vetbult is, hij is ongeveer 6 centimeter in doorsnede.
Zit beetje vast beetje los, we wachten maar af.
New Moon
New Moon nov 8 '10
Dat is schrikken Karin frown
Ik hoop dat het iets goedaardigs is.
Ben benieuwd wat de dierenarts ziet woensdag.. afwachten is idd het beste wat je kan doen smile

Liefs the moon
admin
admin nov 8 '10
Thanks Moontje, ja was zeker schrikken, ik ben stapel op die gekke Belg en wil hem nog lang niet missen.
Emuca
Emuca nov 8 '10
Ik hoop dat Draakje ok is Karin!
gast
gast nov 8 '10
Karin waar ik aan moest denken toen ik het las; bloeduitstorting omdat ie tijdens het spelen ergens tegenaan is gebumpt.
Ben benieuwd wat het is. Nog geen tijd voor zorgen hoor, het is een jonge hond.
Marenubium
Marenubium nov 8 '10
Awww frowngoed klote!
De beesjes...onderdeel van het gezin.

Kwam dit nog tegen:
http://www.lipomen.nl/

Hopelijk gaat alles in orde komen met je draakje, Groene heks!
Veel sterkte, ook voor de dappere Arach.
Beschermengel
Beschermengel nov 8 '10

Geen zorgen Karin, mijn hondje heeft al zoveel bulten gehad en zijn ook weggehaald en ik was ook iedere keer weer bang voor het ergste, zoals gast zegt hij is jong dus best flexibel.

Nou ja toch sterkte hoor, ik leef met je mee.
Islandlady
Islandlady nov 9 '10
Hey Gast... ja vanmiddag weer een flash flood gehad. Nergens lastg van gehad zelf want ik was niet thuis maar water stond knie hoog kennelijk op de parkeer plaats haha...... het is nu droog gelukkig.

Arme iguana's.... kun je er wel soep van koken later hehe
Eruan
Eruan nov 9 '10
Zo wat een naamsveranderingen! Mooie namen hebben jullie zilveren vleugel, zilveren spin en witte maan! smileWel even wennen hoor!

Karin ik hoop dat het meevalt met Arach, sterkte met het onderzoek!

Vandaag heb ik weer een vrije dag, ga vanmorgen misschien even de auto wassen en dan vanmiddag even naar stal, weer lekker een dagje ademhalen laugh
admin
admin nov 10 '10
Het viel gelukkig mee, het bleek een abces te zijn (wel enorm!).
De rommel is eruit gehaald met een naald en met een pot antibiotica zijn we weer naar huis gestuurd.
Dinsdag terug voor controle smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420