Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 7 '10
Nou die pendel komt van een hele goeie site, chakrasteentje klopt dat?
Ik heb wel eens dingen bij haar besteld en die zijn echt top, goeie service ook!
Ik begrijp wel dat ze dat ook de naam maangodin geven.

De pendel gebruik ik zelden voor mezelf, het meeste eigenlijk voor de kaarten, niet voor de tarot maar voor de Engelenkaarten.

Als het met de pendel echt niet lukt, dan pak ik de tarotkaarten, wonderlijk genoeg valt dan ook gelijk het kwartje waarom het pendelen niet lukt.
admin
admin nov 7 '10
Yoga Lily? Is dat een idee?
Je leert ontspannen en beter ademhalen, door meer rust in je lijf kun je ook beter naar jezelf luisteren.
Mij heeft het enorm geholpen, maar ja mijn moeder gaf yoga les dus ik bofte wel.
admin
admin nov 7 '10
Ik heb afgelopen dinsdag van het 1 op het andere moment mijn spullen gepakt en ben met kind vertrokken.Nu verbaasd het me hoeveel rust ik eigenlijk in mezelf heb.Ook verbaasd het mij dat als ik zeg,ik wil een maand rust en niets van je horen,de persoon dan denkt dat je na een maand terug komt.En dat je dat dan ook er niet in schijnt te kunnen krijgen,wat je ook zegt.
admin
admin nov 7 '10
Hmm..misschien moet het bezinken, zulke dingen hebben tijd nodig Nougnag.
Flinke stap joh! Hoe is het met jou en je kindje nu dan?
admin
admin nov 7 '10
Ja daar zul je wel gelijk in hebben Groene Heks.

Met mij en de 8-jarige is het goed en rustig.
gast
gast nov 7 '10
Jeetje Nougnag dat is zeker een hele stap. Maar je zult er jou redenen voor hebben om dit te doen. Sterkte.....
Marenubium
Marenubium nov 7 '10
Nougnag! You did it? Knoop doorgehakt?? Hoe voelt dit nu voor je? Kun je er nu eindelijk korte metten mee maken? Heb je echt de streep gezet? Ik vind het heel erg dapper van je, en echt en heus heel erg zeker: PETJE AF!
Geniet van jouw besluit op dit moment! En wat de toekomst brengt, ach. Het NU is nu even het allerbelangrijkste.
Laat je dan ook niet van de wijs brengen, dat een ander jouw *hint* niet goed weet te interpreteren...je bent nu overduidelijk geweest. Voor de zoveelste keer.
Cialara
Cialara nov 7 '10
Knap van je Nougnag smilesterkte verder met hoe het ook moge lopen. In je eigen kracht staan geeft jou ook de kracht om door te gaan. Toppertje smile
admin
admin nov 7 '10
Nougnag !
Lin
Lin nov 7 '10
Kweet niet wat er precies is gebeurt maar aan je reactie te lezen heb je een hele moeilijke beslissing gemaakt en gekozen voor jezelf en je kind.
Heel knap van je..knuf en veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd.

Liefs Lin
Lin
Lin nov 7 '10
Ben even voor onbepaalde tijd afwezig
Heb nogal wat dingen om op een rijtje te zetten
Knuf en
Liefs Lin
Cialara
Cialara nov 7 '10
Sterkte Lin, met wat je op een rijtje moet gaan zetten. Liefs van ons hier terug he wink
admin
admin nov 7 '10
Dankjulliewel allemaal

@ Mare ja eigenlijk voelt het heel rustig,met een kleine "block"
op de hersenen als mensen vragen stellen die "te ver weg"zijn in tijd. De "hoe ga je vragen" daar heb ik geen antwoord op,op dit moment. Gelukkig heb ik ook een zoon van 26.
Ik zie heel veel mogelijkheden.(en komende moeilijkheden)maar moeilijker dan de afgelopen 5 jaar?????
Ik laat me niet meer van de wijs brengen,nee.
@ Gast,Jorine,Bart en Lin Bedankt voor de lieve reacties.

liefs
Nougnag
admin
admin nov 7 '10
Sterkte Lin

Liefs en knuf
Nougnag
admin
admin nov 7 '10
@ Nougnag, graag gedaan smile
@ Lin, sterkte ook !!
Tinne
Tinne nov 7 '10
Slaap zacht iedereen!!!!
admin
admin nov 7 '10

Het duurt gewoon een kwartier voordat ik kan reageren op een topic van merudi of dat ie uberhaupt te zien/lezen is.
Als ik iets anders gedaan heb,youtube ofzo, ben ik opeens uitgelogd super vervelend hoor.
admin
admin nov 7 '10
Merudi is inderdaad supertraag!

Welterusten allemaal!
admin
admin nov 8 '10
Het spijt me voor alle verwarring, maar ook ik *moet* mijn naam veranderen smile
admin
admin nov 8 '10
dankjewel Lily Beau smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy