Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca nov 7 '10
Whoehoe, ik ben al over de 12000 woorden heen voor het november writing month project. smile
admin
admin nov 7 '10
Mooie nieuwe naam Emmy smile
Hij past bij je.
Emuca
Emuca nov 7 '10
Dankjewel Groene Heks. smileIk moet zeggen dat nadat je jou naam veranderd had, het helemaal bij me begon te kriebelen.. Haha
admin
admin nov 7 '10
Goei poeier.....lol

Even met Draakje langs Kitty, ik wil een nieuwe pendel, mijn citroen en kaneel olie zijn op en ik laat haar even naar Draakje kijken, hij heeft een enorme bult ineens... eek
Emuca
Emuca nov 7 '10
Ahw.. Geef Draakje een knuffel van mij laugh
gast
gast nov 7 '10
Gisteren en vanacht is er weer heel veel regen gevallen. De stukken die alweer wat droog waren zijn weer onder gelopen. Er is toch best heel veel materiele schade hier op het eiland door het water. Wij hebben er zelf niet zoveel last van gehad, op een paar natte voeten tijdens de boodschappen na....Maar heel veel mensen zijn heel veel verloren. Ookal is het materieel, voor die mensen is het ook een mentale klap die ze te verduren hebben.
Ben benieuwd wat er uit voort komt.......

Water zuivert zegt men......
gast
gast nov 7 '10
Net twee leguanen uit het zwembad gered. Maar of ze daar nu blij mee waren....misschien hadden we wel gewoon zin in een badje.
admin
admin nov 7 '10
Lol is er nog niet genoeg water gevallen dan bij jou?
gast
gast nov 7 '10
Tja je zou denken van wel. Maar misschien zijn dit wel heel moderne leguanen die een zwembad preferenen boven een modderbad wink
Islandlady
Islandlady nov 7 '10
Ben ik weer! Jeetje Gast ik weet wat het is de regen en als mensen hun spullen verliezen. Gelukkig hebben jullie er zelf geen last van maar heb de foto's wel gezien van Cur. Hier ook vet wat regen gehad maar dat was alweer even geleden. Zat toen met modderbad om mijn huisje heen.

Maar ik zal even bij mijn verhaal mijn verhaal opschrijven over waarom zolang weg smile
Liefs
Marenubium
Marenubium nov 7 '10
Welcome back Islandlady laughlaughlaugh
admin
admin nov 7 '10
Hahahahaha, ik zie die leguanen helemaal teleurgesteld afdruipen, tegen elkaar mopperend dat de bediening bij dit zwembad wel erg waardeloos is...
Islandlady
Islandlady nov 7 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Welcome back Islandlady laughlaughlaugh

Danak je wel Mare.. Heb jullie gemist smilemaar had het kennelijk even nodig. xx
gast
gast nov 7 '10
He Islandlady, welcome back laugh
Tja jullie kennen er ook alles van op die rots. Misschien nog wel meer als hier.

Hahaha, ja Karin ik zie het al helemaal voor me laugh
Maar zal ik je nog iets vertellen; ze worden nu op de hielen gezeten door Chico en Donna want die zijn door een gat in het hek achter ze aan gegaan. Wat zullen ze daar van vinden wink
admin
admin nov 7 '10
Shit beveiliging......LOL!
admin
admin nov 7 '10
Eindelijk een nieuwe pendel.
Eigenlijk een hele simpele, het is een bergkristal die is uitgesneden in de vorm van de maangodin.
Ben er erg blij mee smile

De bult van Arach lijkt op een vetbult maar vind hem toch wel erg groot,(zeker 6 centimeter doorsnede) morgen toch maar even langs de da, hij moet toch zijn entingen weer hebben.
gast
gast nov 7 '10
De honden zijn weer terug. Gelukkig zonder leguaan in hun bek laugh
We hebben maar gelijk het gat in het hek gemaakt zodat ze niet weer er achter aan kunnen.

Karin hoe ziet die maangodin eruit?
admin
admin nov 7 '10

Dit is de vorm, zonder armen ofcourse.
En die maantjes moet je ook wegdenken.
admin
admin nov 7 '10
Ja maar dat is um dus niet, haha.
Die zag ik ook maar de mijne heeft de ronde vormen zoals het figuurtje dat ik plaatste en is uit 1 stuk geslepen.
gast
gast nov 7 '10
Oke, bedankt. Weer wat wijzer.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy