Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca nov 6 '10
Gaaf! Ik zet ze bijna nooit in word... smile
Cialara
Cialara nov 6 '10
Ik wel, want soms krijg ik informatie door, die later terugkomt he winkis altijd handig om nog eens na te lezen smile
admin
admin nov 6 '10
ik vraag het gewoon aan jou Jorine, als ik iets niet meer weet over een reis wink
gast
gast nov 6 '10
En Tinne.....is donderdag alles goed gegaan en heb je je tante en je ouders gezien? Tis wel wat hoor als je er met openbaar vervoer 4 uur over doet! Zo groot is België toch ook weer niet zou je denken.
Emuca
Emuca nov 6 '10
De Engel van de Dood is overgegaan in een Witte Maan.
gast
gast nov 6 '10
Vanwaar die transformatie?
Emuca
Emuca nov 6 '10
Omdat ik ook verander. smile
Cialara
Cialara nov 6 '10
Welkom Witte Maan!!!
Tinne
Tinne nov 6 '10
Witte Maan.. mooi!! voelt helder grin
Tinne
Tinne nov 6 '10
Origineel bericht van: gast
En Tinne.....is donderdag alles goed gegaan en heb je je tante en je ouders gezien? Tis wel wat hoor als je er met openbaar vervoer 4 uur over doet! Zo groot is België toch ook weer niet zou je denken.

Het was een hele mooie dag! M'n tante was heel erg blij dat ik en m'n man er was.... m'n ouders waren meegegaan en haar zoon en dochter waren er ook. Ze heeft er enorm veel aan gehad. Er zijn ook vele feestjes geweest in dat huis, dus dat gaf herinneringen! Ze zei ook dat dit bezoek heel ontspannend was voor haar, herinneringen ophalen, nogmaals vertellen van wat er in hetziekenhuis was gebeurt, en haar verdriet , haar gevoel van gemis.. het mocht allemaal ruimte hebben, en juist daarom voelde het zo goed voor haar die dag, en daar was ik blij om. Daarom was ik er ook...
Emuca
Emuca nov 6 '10
Origineel bericht van: Tinne
Witte Maan.. mooi!! voelt helder grin

Dankje! laugh
Cialara
Cialara nov 6 '10
Origineel bericht van: gast

Het was een hele mooie dag! M'n tante was heel erg blij dat ik en m'n man er was.... m'n ouders waren meegegaan en haar zoon en dochter waren er ook. Ze heeft er enorm veel aan gehad. Er zijn ook vele feestjes geweest in dat huis, dus dat gaf herinneringen! Ze zei ook dat dit bezoek heel ontspannend was voor haar, herinneringen ophalen, nogmaals vertellen van wat er in hetziekenhuis was gebeurt, en haar verdriet , haar gevoel van gemis.. het mocht allemaal ruimte hebben, en juist daarom voelde het zo goed voor haar die dag, en daar was ik blij om. Daarom was ik er ook...

Wat fijn om te lezen Tinne smile
Tinne
Tinne nov 6 '10
Ook ben ik enorm , echt enorm trots op m'n vader!
Hoe hij er tegenaankijkt, naast zijn verdriet en moeilijke momenten uiteraard, is subliem!!
Ik zei daarnet nog aan de telefoon " wie weet is ons bobonneke (oma van mij en zijn moeder, die reeds jaren geleden gestorven is) wel komen piepen op de begrafenis!"
" aha ja" lacht m'n vader "en ze zegt ook, 'allééé mijne oudste zoon is alweer terug boven se! das al één" laugh
Haha, hij isnie voor niets mijn vader om het op die wijze te bekijken, dacht ik trots, ! grin
Tinne
Tinne nov 6 '10
Ps.. seffes ben ik den enigste met mijn eigen naam! laugh
Cialara
Cialara nov 6 '10
Ook ben ik enorm , echt enorm trots op m'n vader!
Hoe hij er tegenaankijkt, naast zijn verdriet en moeilijke momenten uiteraard, is subliem!!
Ik zei daarnet nog aan de telefoon " wie weet is ons bobonneke (oma van mij en zijn moeder, die reeds jaren geleden gestorven is) wel komen piepen op de begrafenis!"
" aha ja" lacht m'n vader "en ze zegt ook, 'allééé mijne oudste zoon is alweer terug boven se! das al één" laugh
Haha, hij isnie voor niets mijn vader om het op die wijze te bekijken, dacht ik trots, ! grin

Wauw, dat vind ik zeker knap van hem smileToppertje jouw pappa Tinne!!
Emuca
Emuca nov 6 '10
Dankjewel Lily Beau
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10

En hele mooi naam! smile
Emuca
Emuca nov 7 '10
Dankjewel beschermengel. smileHopelijk mag de energie van mijn nieuwe naam positief bijdragen aan de sfeer op Merudi.
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10

Dat denk ik wel ... winkik vindt je ontzettend gegroeid in de tussentijd dat ik je hier op Merudi ben tegengekomen...en je nieuwe naam past daar heel goed bij smile
Emuca
Emuca nov 7 '10
laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy