Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Marenubium
Marenubium nov 4 '10
laughlaughlaughlaughlaughlaughWELCOME BACK!!!!
gast
gast nov 4 '10
THANKS Mare laugh
gast
gast nov 4 '10
Thanks Lily laugh
Uiteindelijk zijn we als Nederlanders ook wel wat gewent wat water betreft dus heb ik het niet als erg spannend ervaren zelf. Maar dat kwam mede doordat het hier niet zo snel volloopt (op de plek waar wij wonen). Er is wel 250mm regen gevallen die avond/nacht.....dat Curacao niet gezonken is wink
Emuca
Emuca nov 4 '10
Gelukkig gaat alles goed daar Gast! Hopelijk valt de schade een beetje mee.

Vandaag een zeer interessante les filosofie gehad. Ging deze les meer over de psychologie van het komische, dus waarom mensen dingen grappig vinden. Heel erg interessant! Zo gaf de docent een theorie dat lachen iets puur lichamelijk is. Toen vroeg hij: dus zou god kunnen lachen? Of engelen? Vond ik wel een boeiende vraag. smile

Omdat ik veel te laat was door vertraging, was de les zeer snel voorbij.. Dus zijn we weer heerlijk gaan gamen met de groep.
Eruan
Eruan nov 4 '10
Hoihoi!

Wat een dag vandaag zeg, wat een regen en wind! Prachtig! smile

The moon wat vervelend van het verslapen, maar alles komt altijd goed, je kan hem toch altijd inhalen?

Tinne Veel sterkte bij je ouders en tante!

Gast, gelukkig dat curacao nu niet ergens in de zee op de bodem is geregend. Komt er nu weer beter weer aan eigenlijk?

Wow Emmy dat zijn nog eens mooie vragen om over na te denken, lijkt me erg inspirerend zo'n college. smile

Vandaag heb ik mijn eerste tentamencijfer gekregen, vet balen maar ik heb hem niet gehaald, was te verwachten maar toch valt het tegen, vooral omdat ik aan dat vak extra hard gewerkt heb... smirkHad graag een voldoende gehad zodat ik het niet nog een keer hoefde te doen, het is zo moeilijk.
Maarja, het komt vast goed, nu afwachten voor de andere 4 cijfers, laat ik me er vanavond maar niet meer druk om maken, dat komt morgen wel weer als de hoofdpijn iets gezakt is. smile
Emuca
Emuca nov 4 '10
Overigens ook nog wat grappigs: mijn gamecharakter is in een boom veranderd.
Emuca
Emuca nov 6 '10
Wat een hoofdpijn. Wat een buikpijn. Wat een rugpijn. Rara welke tijd van de maand het is.
admin
admin nov 6 '10
het begin van de maand ? wink
Emuca
Emuca nov 6 '10
Yes we can!

But it hurts like hell... Like always.
admin
admin nov 6 '10
Heerlijke jankavond gehad luisterend naar the voice.
Moest eruit, heb het voornemen gemaakt me niet zo druk meer te maken over wat hier gebeurd, ben benieuwd of me dat gaat lukken..
Vandaag aan de poets, even beentjes op de grond zetten en als er tijd over blijft een nieuwe pendel halen, de ouwe is in drie stukken gebroken.
Mimosa
Mimosa nov 6 '10
Vandaag gaat een rustige dag worden. Min of meer gedwongen, maar natuurlijk moet ik het zelf ook doen.
Na een korte periode waarin het best wel goed ging fysiek, gaat het sinds een paar dagen weer minder en minder, met vandaag toch wel een diepte punt.
Ik heb het er moeilijk mee. Hoewel ik er wel aan gewend ben na bijna vier jaar, blijf ik toch elke keer verwachten dat het gewoon een keer zo goed blijft. En dat houdt elke keer weer een teleurstelling in als het niet zo is. Ik weet dat ik hier veel uit kan leren, dat tijdens zo'n moeilijke periode er veel puzzelstukjes op zijn plaats vallen. Ik probeer om dicht bij mezelf te blijven, te blijven vertrouwen, maar soms maakt het me zo moedeloos.

Grappig overigens dat het opschrijven al weer een stukje meer lucht geeft. Het aan mezelf toegeven en niet gewoon doorgaan tot ik er letterlijk bij neerval.
Emuca
Emuca nov 6 '10
Ook hier tijd voor de schoonmaak.
Cialara
Cialara nov 6 '10
Ik heb vanochtend een flink eind in mijn autootje gereden, naar Vlaardingen toe. Mijn laptop was een paar weken geleden kapot gegaan en er zat nog garantie op dus die was naar de fabriek terug gegaan.

De harddisc hebben ze moeten vervangen... die kon kennelijk niet tegen mijn felle energie laughNu heb ik hem weer opgehaald, ben helemaal blij, maar moet dus letterlijk alles opnieuw instellen. Beveiliging, Office, Internet instellingen, MSN, Documenten terug plaatsen vanaf de back up... Ik heb wat te doen vandaag wink
Cialara
Cialara nov 6 '10
laughdank je wel Lilly Beau wink
Emuca
Emuca nov 6 '10
Belangrijker is dat je hem terug hebt toch? En dat je een backup hebt... Zo wat was ik blij toen mijn pc crashte, dat men er nog dingen af kon halen.
Cialara
Cialara nov 6 '10
Omdat ie steeds langzamer ging heb ik na de eerste crash al een back up gemaakt. Later ging dat niet eens meer wink

Maar het is niet erg, ik heb op veel andere plaatsen ook nog wel dingen bewaard laugh
Emuca
Emuca nov 6 '10
Beter! Ik had geen backup... maar mijn pc crashte ook geheel onverwachts. Echt bam... kapoet. Toen heeft mijn papa hem in de vriezer gelegd en hebben zijn technische meneertjes hem de hele nacht laten scannen.. En toen... yay.. dingen terug.

3 maanden later crashte het moederbord... auw. En toen moest ik alsnog een nieuwe computer kopen.
Cialara
Cialara nov 6 '10
ha ha ha, ik heb zojuist de zielenreizen documenten terug geplaatst.... 110 documenten laughPFoe hee.... wist niet dat het er al zoveel waren. En daar staan de laatste twee maanden nog niet eens bij wink
Emuca
Emuca nov 6 '10
wow. Elke reis een eigen document? laugh
Cialara
Cialara nov 6 '10
Ja natuurlijk hi hi hi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela