Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast nov 1 '10
Moet ook eens kunnen hoor Angel laughGewoon lekker niets doen of een eind gaan wandelen (beetje te laat voor nu ws in NL.

Je heb me wel op een idee gebracht vorige week; ik heb net koekjes gebakken. Het bleef maar in mijn hoofd zitten jou enthousiasme.....resultaat zandkoekjes met speculaaskruiden laugh
Emuca
Emuca nov 1 '10
Lekker! Mijn koekjes zijn alweer op.. Maar ik ga binnenkort met 3 vrienden een regenboogcake bakken. Dat is episch.
gast
gast nov 1 '10
Klink lekker!
Emuca
Emuca nov 2 '10
Ik ga mezelf naar school slepen. En ik neem maar Tarotkaarten mee. Buuh
Emuca
Emuca nov 2 '10
Omdat slepen slaat op 'het is te vroeg om naar school te gaan'. smile

Ik heb heel vaak een zakje mee waarin ik dingen heb die we 'misschien kunnen gaan doen' tussen de bedrijven door. Maar de les was druk zat, dus ze hebben in hun zakje op tafel gelegen.
Riaction
Riaction nov 2 '10
Leuk dit onderwerp smile

De laatste weken wordt ik elke ochtend wakker met nieuwe energie en ga gesloopt vroeg in de avond mijn bedje in. Geen tijd meer voor me zelf en ben me aan het afvragen hoelang ik dit nog volhoud.
admin
admin nov 2 '10
Hoe ik me voel? Dubbel, verscheurd ... maar sterk genoeg om stappen te nemen. Het is een onrustige tijd, en toch ook wil ik de rust in mezelf terugvinden en dat gaat me hoe dan ook lukken!!!

Warme groet,
*Lara*
Eruan
Eruan nov 3 '10
Whoohooo tuuttuut tududududu! Zo lekker uitgeslapen en een vrije dag, lekker lezen, forummen en paardrijden. Van dat vooruitzicht word ik even heel erg vrolijk. laugh
Emuca
Emuca nov 3 '10
Ik ben ook lekker vrij vandaag.. Eigenlijk zou er een infomarkt zijn op school.. maar er gaan geen treinen (trein ontspoort) en ik moet vanavond ook werken...
Dus vandaag lekker schrijven!
Eruan
Eruan nov 3 '10
Oja, het is november schrijf maand! Oh lekker, dan heb je mooi de hele dag ook om eraan te werken smileHeerlijk! Fijne vrije dag, en alvast veel plezier op je werk. = )
Emuca
Emuca nov 3 '10
Inderdaad! Afgelopen dagen kon ik niet heel veel schrijven, want ik had een vol rooster. smileIk zit nu op ong. 3000 woorden van de te behalen 50000. laugh
Tinne
Tinne nov 3 '10
Ik voel me gefrustreerd, verdrietig, boos..op dit moment!
Rede : verschillende..
1°) De rit met de trein, naar waar m'n oom wordt begraven duurt vier uur en 10 minuten, en dan een stuk met de bus! En dan kom ik niet eens op tijd.. als ik om 6 uur vertrek.
2°) ja ik kan dat allemaal afspreken met m'n broer dat hij me aan het station komt halen, maar dan moet ik daar zijn vóór half 10 en dan moet ik om 5 uur s'morgens met de trein vertrekken, en dat betekent hier thuis om half vijf de deur uit want het is een half uur stappen naar het station!
3°)Ik kan de dag daarvoor al vertrekken, en dan bij m'n ouders blijven, maar dan moet ik s'morgens al mee met hen heel erg vroeg want ze gaan samen met de vrouw van de overleden broer voorbereidingen doen!
4°) uiteindelijk is dat ook geen optie waarmee ik de dieren thuis al heel lang alleen laat, en evengoed de dag daarna een hele volle dag wegben, en dan zijn ze alleen, m'n man moet werken en kan niet mee.. krijgt geen verlof!
5°) hoedan ook, als ik ga.. kan ik wel vier uurs in de trein en ervoor zorgen dat ik op de koffietafel aankom, dat is een dorp verder en zoek dan nog uit welke bus.. Hoe dan ook, na enkele uren weer met de trein naar huis, die weer vier uurs duurt, er is geen andere optie! Want het iszaterdagdienst!

Ergens hoop ik dat er een bepaalde oplossing komt, die voor iedereen ok is in deze situatie!

Ik kom er wel uit, wat ik ook beslis! Wilde alleen m'n gevoel even neerschrijven..
Thank's..
Tinne
Tinne nov 3 '10
Station Datum Tijd Reistijd Overstappen Vervoerwijze
0 Sy [B]naar Turnhout [B] 06/11/10

Om 06:56 aankomst 11:15 duur : 4:19 overstap : 2

ik nog eens gekeken, er is zelfs geen trein om 6 uur of vijf uur zie ik !!!!
Tinne
Tinne nov 3 '10
hmmm.. als men het aanvaart datik niet op de begrafenisceremonie ben maar wel op de koffietafel (zo zeggen wij dat in Belgie) dan kan ik er zijn daar om 12 uur, maar.. heb gezien dat de terugweg ook weer 4 uurs en 19 minuten duurt;
En dat er pas een trein is in Turnhout om 16.45 en dan ben ik in het eindstation om vijf voor negen s'avonds!
* kan er nu al weer om lachen* .. het is namelijk zo dat ik 9 uurs onderweg ben.. om vier uurs daar te zijn!
Ik denk dat een gesprek met m'n ouders nu in deze het beste is!
Als zij mij daarin begrijpen, kunnen we iets anders verzinnen om te doen! Maar het onmogelijk voor me om de dag daarvoor te vertrekken of de dag daarna terug naar huis ! dan maak ik het echt moeilijk voor mezelf en het leven hier!!
Het is een kwestie van dat men mij begrijpt.. ('het thema van de afgelopen weken' voor mijn)
Tinne
Tinne nov 3 '10
Heb de juiste oplossing gevonden!

Het is mogelijk om donderdag samen met m'n man naar mijn ouders te rijden met de wagen, en ook naar m'n tante ( de vrouw van m'n overleden oom) want m'n man heeft dan die dag verlof!
We nemen onze hond Sky mee, en zorgen dat ie ook een mooie wandeling heeft! We kopen bloemen en maken een mooie kaart voor tante ! Op deze wijze zullen ik en m'n man er dan toch bijzijn..
admin
admin nov 3 '10
Wat fijn Tinne!
Ik ben superblij voor je *knuf*
New Moon
New Moon nov 3 '10
Fijne reis Tinne morgen smileAltijd zijn er oplossingen.
---------------------------------------

Ik heb me vandaag - tot overmaat van ramp - verslapen voor mijn tentamen. Ik verslaap me normaal gesproken nooit, en ik voelde het ergens ook aankomen want heb - in tegenstelling tot normaal - 3 keer gecheckt of ik mijn wekker wel heb gezet.Die gaat hard/trilfunctie, maar vanochtend mocht het niet baten. Was ondanks de anti-faalangst pilletjes de avond van tevoren toch nog steeds zenuwachtig waardoor ik later sliep dan de bedoeling was. Het lijkt wel alsof ik met een soort van les bezig ben, want iedere keer als ik niet in mezelf geloof word ik meteen afgestraft. (een maand ziek zijn terwijl ik dat normaal nooit ben, verslapen, niet op tijd hulp zoeken omdat ik vind dat ik geen hulp verdien) Het voelde echt als een soort dieptepunt maar gelukkig zijn er altijd mensen die willen helpen. Gatverdamme wat zijn levenslessen leuk!!! Ook echt excuses dat ik niet "actief" ben met zinnige zaken posten, maar ik hoop hier sterker uit te komen en andere mensen daar weer mee op te beuren smileDus dat jullie weten waar the moon mee bezig is! zo. dat is eruit smile

The moon
Marenubium
Marenubium nov 3 '10
themoon, jij verdient alle hulp in de wereld!! En dat tentamen...komt wel weer wink
Our spiritual world needs more attention than ever.
Want, zoals jij zegt, daaruit komen de meest mooie levenslessen uit voort, waardoor je anderen weer verder kunt helpen wink
Het gaat helemaal goed met je themoon!! Blijf vertrouwen houden!

Zelf maak ik me een beetje zorgen om Gast. Iemand nog iets van Gast gehoord? (noodweer op Curacao...)
New Moon
New Moon nov 4 '10
HAHAHA dat doet me goed. thnx lily en Mare smile*ik lach me krom om die foto hehe*

liefs the moon
gast
gast nov 4 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Zelf maak ik me een beetje zorgen om Gast. Iemand nog iets van Gast gehoord? (noodweer op Curacao...)

Ben er weer met droge voeten laughMaar er is heel veel gevallen en veel onweer. Hadden geen stroom, geen internet maar verder niets.
Nu pas weer internet, ben er zo af en toe weer dus.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki