Ik voel me gefrustreerd, verdrietig, boos..op dit moment!
Rede : verschillende..
1°) De rit met de trein, naar waar m'n oom wordt begraven duurt vier uur en 10 minuten, en dan een stuk met de bus! En dan kom ik niet eens op tijd.. als ik om 6 uur vertrek.
2°) ja ik kan dat allemaal afspreken met m'n broer dat hij me aan het station komt halen, maar dan moet ik daar zijn vóór half 10 en dan moet ik om 5 uur s'morgens met de trein vertrekken, en dat betekent hier thuis om half vijf de deur uit want het is een half uur stappen naar het station!
3°)Ik kan de dag daarvoor al vertrekken, en dan bij m'n ouders blijven, maar dan moet ik s'morgens al mee met hen heel erg vroeg want ze gaan samen met de vrouw van de overleden broer voorbereidingen doen!
4°) uiteindelijk is dat ook geen optie waarmee ik de dieren thuis al heel lang alleen laat, en evengoed de dag daarna een hele volle dag wegben, en dan zijn ze alleen, m'n man moet werken en kan niet mee.. krijgt geen verlof!
5°) hoedan ook, als ik ga.. kan ik wel vier uurs in de trein en ervoor zorgen dat ik op de koffietafel aankom, dat is een dorp verder en zoek dan nog uit welke bus.. Hoe dan ook, na enkele uren weer met de trein naar huis, die weer vier uurs duurt, er is geen andere optie! Want het iszaterdagdienst!
Ergens hoop ik dat er een bepaalde oplossing komt, die voor iedereen ok is in deze situatie!
Ik kom er wel uit, wat ik ook beslis! Wilde alleen m'n gevoel even neerschrijven..
Thank's..