Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 30 '10
Man....waarom moet je soms zo trekken bij kids....
Mijn dochter *voelt* al weken ongelukkig aan, ik heb gevraagd, geslijmd, trucjes uit de doos gehaald, maar niets werkte, dus ik dacht hormonen..
Wat blijkt, haar klasgenootjes van de lagere school zien haar niet meer staan ( die mee zijn gegaan naar de middelbare) en hebben nu een eigen groepje.
Kortom door de groepsvorming komt ze nergens meer tussen, ze staat dus erg vaak alleen.
Op de lagere school had ze massa's vriendinnen, dus dat is best slikken voor haar.

Toen ik haar gisteravond vroeg of ze spijt had van haar schoolkeuze had ik ineens een klein huilend meisje in mijn armen..*slik*...
Dus maandag contact opnemen met school en informeren of ze naar de school kan waar ze het eerste heen wilde en waar haar beste vriendinnetje ook zit.

Emuca
Emuca okt 30 '10
Ahw.. hopelijk kan ze daarheen! Je kan toch beter je favo school kiezen.. dat is een stuk fijner.
admin
admin okt 30 '10
Nou ze zal niet opvallen op een school met meer dan 1000 leerlingen..
Daarbij is ze al nieuw, ze is in september begonnen met de middelbare school.
Jes en ik dachten samen dat een kleinere school waar ze meer in het oog liep beter was.
Maar ja ongelukkig op school werkt ook niet..dus..
Het gaat zeker werken, ze gaat gewoon naar die andere school, let maar op wink
admin
admin okt 30 '10
Nou ik denk dat ze dat niet zo leuk vind, maar ja dat is de consequentie, plus ze zal harder moeten werken.
Iedere keuze heeft zijn voors en tegens, maar daar leert ze van.
Ik ben in ieder geval trots dat ze het toch heeft verteld al vond ze dat nog zo moeilijk.
ze moet harder werken omdat ze van MAVO naar HAVO gaat dan.
Maar dat kan ze aan volgens de cito, ze haalt nu ook alleen maar negens en tienen, ik vind het veel te makkelijk mam..
Moeilijk hoor de goede school kiezen..
Emuca
Emuca okt 30 '10
Tenzij je niet wil opvallen natuurlijk. smile

Ik heb zelf op een hele grote school gezeten (2000 leerlingen) en daar was het ook niet altijd leuk.. maar opzich ook wel weer fijn dat je je makkelijk kon verstoppen.. haha...

De laatste koekjes liggen nu in de oven!
Emuca
Emuca okt 30 '10
Epic koekjes
admin
admin okt 30 '10
gaaf !!!!!!
Cialara
Cialara okt 30 '10
Origineel bericht van: Groene heks
Man....waarom moet je soms zo trekken bij kids....
Mijn dochter *voelt* al weken ongelukkig aan, ik heb gevraagd, geslijmd, trucjes uit de doos gehaald, maar niets werkte, dus ik dacht hormonen..
Wat blijkt, haar klasgenootjes van de lagere school zien haar niet meer staan ( die mee zijn gegaan naar de middelbare) en hebben nu een eigen groepje.
Kortom door de groepsvorming komt ze nergens meer tussen, ze staat dus erg vaak alleen.
Op de lagere school had ze massa's vriendinnen, dus dat is best slikken voor haar.

Toen ik haar gisteravond vroeg of ze spijt had van haar schoolkeuze had ik ineens een klein huilend meisje in mijn armen..*slik*...
Dus maandag contact opnemen met school en informeren of ze naar de school kan waar ze het eerste heen wilde en waar haar beste vriendinnetje ook zit.

Ow meis, helemaal herkenbaar, heb het vorig jaar min of meer met de oudste ook meegemaakt!!! Die zit nu wel in een klas en groep naar zijn zin en is weer helemaal gelukkig. Ik hoop voor jou en je meissie dat dat ook lukt!! Liefs en sterkte Karin smile
Cialara
Cialara okt 30 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Epic koekjes

Jammieeeeee!!!!!! :D:D:D
Emuca
Emuca okt 30 '10
Ze zijn weer even lekker als vorig jaar. HA! (H)
Tinne
Tinne okt 30 '10
*sterkte* Lily beau!!

Karin, wat lieffff zo'n gesprek van moeder/dochter,
ik heb geen dochter of zoon van mezelf, maar wel velen die ik als dochter of zoon beschouw, en ook een enorme liefde voel voor hen!
Cialara
Cialara okt 30 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
oke ik heb nu op dit moment moeite om naar buiten te gaan.
Ik ben weer alleen thuis, zonder kleine zonder afspraak.

Ik heb al een paar mensen gevraagd wat ze gaan doen maar iedereen heeft al plannen!

Ik zelf krijg het heel benauwd hier binnen en het is heel mooi herfst weer vind ik!

Ik krijg nu ook hart kloppingen aan de gedachten zelf naar buiten te gaan...pfff moeilijk hoor!

Rustig ademhalen en relaxen!!!
Hoe voel je je nu? Misschien kunnen we je een beetje helpen hier vandaan?

Knuffel voor jou Lilly Beau smile
Lin
Lin okt 30 '10
@ Karin ; zo herkenbaar (zelf meegemaakt) en dan voel je je echt helemaal alleen en ongelukkig. Hoop dat het gesprek maandag voor haar met voorspoed loopt en dat ze alsnog naar de andere school kan.

@ Lily Beau; Gewoon doen en niet nadenken, this zo heerlijk in dit weer en als je weer in huis komt een lekker bakkie thee/koffie/warme choco (net wat je drinkt hihi)
Zodra je jezelf zielig gaat voelen word dit gevoel alleen maar versterkt en kun jezelf een overspannendheid in de hand werken.
En ook alleen jij kan hier uitklimmen en das ook zwaar.
Af en toe een schuppie onder't kontje !

@ Vandaag hard gewerkt, heerlijk in de kerstspullen zitten rommelen (wat nieuw is binnen gekomen, werk in winkel) Ooh en wat een leuke dingen ...
Nu ff helemaal niksen en achter m'n putertje
Emuca
Emuca okt 31 '10
Happy Halloween!
admin
admin okt 31 '10
Jaaaa happy Samhain (halloween) allemaal!
Eruan
Eruan okt 31 '10
Karin wat hoop ik voor je dochter dat ze het leuk krijgt op de andere school, dat is zo belangrijk, een fijne school vormt je inplaats van dat die je afbreekt. Het zou mooi zijn als ze er heen mag. smile

Angel wat een coole koekjes heb je gemaakt zeg! Yum laugh

Afgelopen weekend was een prachtig weekend, heb heerlijk paardgereden, feestjes gehad, en vanmiddag visite, vanochtend heel erg lekker gewerkt, hartverwarmende blije mensen en zelfs een 'gesprekje' met een meneer waarvan ik het niet verwacht had! Daarbij hoefde ik dit weekend ook helemaal niets te leren waardoor het heerlijk relaxt was, al was het ook vermoeiend door alle leuke dingen. Maar ooeeh wat was dat fijn! smile
admin
admin nov 1 '10
Dag lief Mens,

Ik ben terug van een tijdje in mezelf te zijn geweest. Ik had de tijd nodig en heb nu het gevoel dat ik weer uit mijn schulp mag komen om anderen te helpen en hulp te ontvangen.

Warme groet,
*Lara*
Eruan
Eruan nov 1 '10
Hee Lara!

Fijn dat je er bent!

Liefs
admin
admin nov 1 '10
Dank je Ann_ik!! Het is wel wennen moet ik eerlijk zeggen, maar ik lees me rustigjes aan wel weer in wink

Warme groet,
*Lara*
Emuca
Emuca nov 1 '10
Ik heb een baaldag vandaag.. Bah. Er komt weinig uit mijn handen of het valt om.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki