Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan okt 29 '10
Zo de jemig wat is het nog vroeg, zit hier met enorme wallen al weer achter de pc.
Gisteravond had ik te veel hoofdpijn in mijn voorhoofd om mijn ogen normaal open te kunnen houden, dus om half 8 het bed in om weer vroeg eruit te gaan. Nu maar ff wat leren voor mijn toetsen van straks.. Slechte planning...
admin
admin okt 29 '10
Ik heb enorme eetbuien, werd tijd tongue
Emuca
Emuca okt 29 '10
Ik wil ook eten... maar moet hoognodig boodschappen doen... Voel me sinds gisteravond echt een beetje van ARGH. er is chaos in mijn hoofd en chaos die mijn hoofd inkomt.. Zelf het aarden werkte niet, want daarna moest ik huilen.
admin
admin okt 29 '10
Als je huilt dan Aard je dus wel volgens mij.
Aarden is ook loslaten, loslaten kan tranen geven wink
Misschien vandaag lekker naar buiten, laat de warrels uit je hoofd waaien.
Emuca
Emuca okt 29 '10
Ja... ga straks op pad naar een museum... Vriendinnetje wist nog niet of ze meeging.. maakt me niet uit.. lekker in mijn hoofd zitten terwijl ik naar het station fiets vind ik ook wel lekker...
Cialara
Cialara okt 29 '10
En... hoe was het museum???

We gaan zo meteen naar Scheveningen, lekker een avondje naar de Bios met de twee oudsten. Eens kijken wat voor films er draaien, ik wilde de Last Airbender wel eens zien, maar geen idee of die nog draait wink

Toedels allemaal
Emuca
Emuca okt 29 '10
Die draait nog! Erg leuk! Dispicable Me is ook grappig.. en zelf wil ik die met de uilen nog zien. smile

Museum was gaaf! Wel klein, maar kon er wel een super mooi boek kopen. laugh
Cialara
Cialara okt 29 '10
Hmmmm zie zojuist dat die dus al niet meer draait... ach dan maar een andere film, komt wel goed laugh
Marenubium
Marenubium okt 29 '10
welke film met uilen, AoD????? *is gek op uiltjes*
Emuca
Emuca okt 29 '10
legende van ga'hoole!
Emuca
Emuca okt 29 '10
Jup! Dat is hem!
Marenubium
Marenubium okt 29 '10
Ha laugh
Ziet er goei uit!
Ook even The Last Airbender aan het loeren overigens...wel grappig!

Word altijd wel weer vrolijk van dit soort filmpjes, hihi
Tinne
Tinne okt 29 '10
Heb net een douche genomen en de douchecrème van m'n man gebruikt, ik ruik nu naar man! laugh
Marenubium
Marenubium okt 29 '10
lol Tinne! dat doe ik altijd als hubbie een paar dagen weg is...of een oud t-shirt of bloes aantrekken van 'm, hihi.....

Hahahah you made my day today laugh
Tinne
Tinne okt 29 '10
laugh** aantrekkelijk ** grin
Tinne
Tinne okt 29 '10
Origineel bericht van: Marenubium

oh oh oh... grin.. die moét ik ooit zien! op m'n lijf geschreven die film, ik bén uil! Jaaa, prachtig.
Cialara
Cialara okt 29 '10
Nou we zijn naar een echte actie-humor film geweest: RED, Retarded Extremely Dangerous laugh

Ik vond het een heerlijke film, beetje zoals de lethal weapon serie qua humor, en veel actie, vooral voor de mannen leuk natuurlijk winkNee het was geen spirituele film, die was er gewoonweg niet, dus dan maar genieten van de humor, de prachtige koppen van oude bekenden als Bruce Willis, Morgan Freeman, John Malkovich... heerlijk!
Emuca
Emuca okt 30 '10
Bij sommige bioscopen ja, zoals Pathe, koop je een brilletje ja, maar als je je eigen brilleke meeneemt, gaat die euro er weer af. (Ik heb onderhand wel 4 brilletjes geloof ik, want ik vergeet ze steeds mee te nemen of we gaan spontaan naar de film.)
Emuca
Emuca okt 30 '10
Ik vind zo'n abbo echt super goedkoop voor onbeperkt.. na 2 films heb je het er al uit. Maar ik woon totaal niet in de buurt van een pathe, dus heeft het weinig zin voor mij...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki