Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca okt 27 '10
Ik kan er sowieso niet voor thuisblijven.. hahaha...

Ahhh, ik zit nu lekker met de voetjes omhoog op de bank.. heerlijk!
Eruan
Eruan okt 27 '10
Oh ja! Hoe bevalt het bij xenos? Vind je het leuk daar?

Ik ga maar eens lekker slapen, morgen 2 tentamens voor de boeg. Heb door mijn gebrek aan zin te weinig geleerd voor de tweede, stomme domme ik. Hopen dat ik er tussendoor nog aan toe kom om het even door te kijken. (Is over computerprogramma's denk aan allerlei stomme functies in word en excel(alsof wij niets beters te doen hebben dan alleen maar achter de computer filmpjes kijken over hoe je word moet gebruiken)) maar goed, het is mijn eigen schuld als ik het niet haal. Over het andere vak heb ik wel een redelijk goed gevoel, ik snap het wel redelijk geloof ik. smile

Slaap lekker allemaal! Sweet dreams smile
Emuca
Emuca okt 27 '10
Droom zacht!

De xenos is gezellig, en het werk is prima te doen! smileDus ik vermaak me wel.. Haha...

Ik heb nog lekker vakantie.. zo lekker!
Marenubium
Marenubium okt 27 '10
Als iemand zou weten...hoe om te gaan met
- incassoburo's
- financien
- gewoon alledaagse dingen
Als iemand zou weten...
- waarom pc's allemaal tegelijk crashen
- waarom toetsenborden opeens vinden dat ze niet meer nodig zijn
Als iemand zou weten..
Wat ik allemaal niet weet..
Dan zou ik het ook allemaal weten!
Lotusje
Lotusje okt 28 '10
@mare LoL zouden hele toffe antwoorden zijn,als je ze krijgt,deel ze even hihi

@ Lilly, nice movie,is idd niet te hopen dat het een voorspellende droom was,maar zou zomaar eens waarheid kunnen worden.
Tegelijk denk ik,goeie film,doe er wat mee laugh

mijn dag is vrij ok,alleen zoek ook ik naar antwoorden en wel op de vraag hoe ik de naaipraktijken van mijn mobiele provider kan omdraaien laugh
admin
admin okt 28 '10
Ja Mare, geef effe door als je erachter bent wink
admin
admin okt 28 '10
Ik krijg net een telefoontje dat collega 2 deze week opstapt....
@#$%^$#@ Ik snap waarom maar nu gaan we van vier naar twee....dat wordt aanpoten komende tijd..

Ben een beetje bang dat mijn feestdagen in december nu in de soep gaan vallen...

Geez wat is er aan de hand in de wereld..
Cialara
Cialara okt 28 '10
PC's die crashen en dat soort dingen, dat heb ik ook grinheeft iets met onze energie te maken, onze uitstraling winkVraag je gids om je voortaan in een bescherming te zetten, helpt mogelijk heel goed hierbij.

Incassobureaus.... hmmmmmmmm rekeningen betalen? En indien niet terecht... brief schrijven, blijven schrijven ook naar de gene die de rekening bij het incasso heeft neergelegd! Hulp nodig bij financien, beste even naar het Nibud denk ik.

Succes... smile
admin
admin okt 28 '10

Ja hier ook een computercrash, een nieuwe stereo-instalatie die ermee kapte en een rare hoge toon uit het digitene kastje....
HM
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
whoa...is het dan niet iets wat in de lucht zit?? Ik heb wel eens monitoren opgeblazen...maar pc's nooit tongue

@Karin: jaaaa wereldgekte! crazy

@Jorine: lolz winkals ik rekeningen had ontvangen, had ik ze betaald. Blijkbaar heeft de postbode moeite met het vinden van mn brievenbus. Er sluipen altijd rekeningen door die je niet verwacht had, derhalve nu 3 incassoburo's achter me aan. Brieven schrijven heb ik ook opgegeven...6 brieven per geval, getouwtrek van hier tot aan de maan...uiteindelijk houdt mn energie ermee op, en blijft mn rekening leeg. *moedeloze zucht*
Maar thnx voor je tips laugh

Ut sal allemaal wel weer reg kom!
Cialara
Cialara okt 28 '10
Ik heb de afgelopen tijd op meerdere computers problemen gehad lees veroorzaakt laughmijn eigen laptoppie van nog geen halfjaar is nu zelfs retour fabriek winkStomme dingen laughhi hi hi, maar ik mag niet klagen, genoeg vervangend 'vervoer' hier smile

Zit nu ff in een sentimenteel dipje, hoorde wat muziekjes die me aan een recente gebeurtenis deden denken...
gast
gast okt 28 '10
Eva, ik vind het wel frapant dat die incasso buro's jou brievenbus wel kunnen vinden wink
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
*doet Jorine virtuele knuffel geven*
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
@Gast: erm...die vinden eerder mijn deurbel. Verzoek ze ook altijd vriendelijk even langs te komen tongueMaar zelfs hun post komt niet of nauwelijks aan. Soms beheurlijk irritant!
Cialara
Cialara okt 28 '10
Origineel bericht van: Marenubium
*doet Jorine virtuele knuffel geven*

THNX !!! smile
Cialara
Cialara okt 28 '10
Laat mij verder maar ff... herinneringen aan een soulmate waar ik alle contact mee verloren heb. En gisteren bij twee anderen gezien hoe het ook kan... was ff slikken vandaag toen ik ook nog die muziek hoor frown
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
Herkenbaar Jorine.... hou je taai meid! Ff lekker de (zout)waterleidingen doorspoelen kan ook opluchten. Huggg
admin
admin okt 28 '10
(((((kom hier lekker dier)))))

Laat maar effe stromen die waterlanders wink
Cialara
Cialara okt 28 '10
Jaaaa, die hebben intussen wel gestroomd, lucht lekker op smilenu maar snel even een ander muziekje smileDank jullie beiden lieverds!
Emuca
Emuca okt 28 '10
Ook nog een knuffel voor Jorine... smile

In 1 jaar tijd is mijn computer ook 2 keer neergegaan hoor.. Echt irritant...

Ik voel me nu een beetje moe... nog steeds afwezig in mijn hoofd...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki