Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara okt 27 '10
Hé, Karin laughik vind je nieuwe avatar en bijbehorende naam geweldig laughPast zo goed bij je!!!
Cialara
Cialara okt 27 '10
**** gaat ook weer eens op zoek naar een nieuw uiterlijkje voor het forum *****
Beschermengel
Beschermengel okt 27 '10

Mooi Karin!...ja past helemaal bij jou!

Sterkte Lotus...daar had ik vorige week last van, de herfst dipjes komen er weer aan.
Emuca
Emuca okt 27 '10
Geweldig Karin! mooie naam, mooie kleur en super symbool! Win win win!
admin
admin okt 27 '10
Dank jullie wel smile

Heb gisteravond een heel verhelderende avond gehad, een hele mooie tarotlegging gehad.
Grappig dat alles van de afgelopen weken dan zo aan je wordt teruggegeven.
Ik heb veel inzichten gekregen, heerlijk zo'n avond.
Vandaag een nieuw tarot deck gekocht, ik kan met mijn oude echt niet uit de voeten, na een jaar zoeken heb ik nu het deck wat ik echt begrijp.
Morgen kaarsen maken voor Samhain, ik wil voor de eerste keer een echt Samhain ritueel gaan doen en dan ook precies zoals het voor mij goed voelt.
1 ding ga ik zeker doen en dat is mijn rugzak verbranden, heb het kreng 45 jaar gedragen en ben het nu beu.
Haren afknippen was al 1 goed ding, maar het is nog niet klaar smile
gast
gast okt 27 '10
laugh
Emuca
Emuca okt 27 '10
Kaaf! Haha... Ik bak weer zoals elk jaar Halloweenkoekjes die ik uitdeel aan de mensen die me dierbaar zijn. En ik heb mijn pompoen staan.. Kaarsen maken lijkt me ook heel erg gaaf!
Cialara
Cialara okt 27 '10
Hey Karin, neem daar maar lekker de tijd voor, voor het verbranden van dat rugzakje... en geniet ervan laughIk heb eventueel nog wel wat brandstof als je dat nodig hebt hi hi hi...
admin
admin okt 27 '10
Halloween koekjes?
Recept!!! laugh
Tinne
Tinne okt 27 '10
oei! >>>>> Energie 380 kcal- Eiwit 5 g- Vet 13 g- Koolhydraten 61 g (per eenpersoonsportie) laugh
Emuca
Emuca okt 27 '10
Daar moet ge niet naar kijken Tinne!

Maar serieus, ik heb meestal 2 koektrommels vol als ik klaar ben.. haha.. Daarom deel ik ze ook uit. laugh
Emuca
Emuca okt 27 '10
Vanavond is 'paranormale kinderen' op tv... gaat er iemand kijken?
Eruan
Eruan okt 27 '10
Ohh wat een leuke lekker koekjes! smileOeh, eigenlijk zou ik die ook moeten bakken om mee te nemen vrijdag naar een halloweenfeestje :)Leuk recept, en zoals Angel al zegt niet kijken naar de caloriën! Als het maar lekker is en je er goed van genieten kan.

Ontzettend lief dat je ze uit deelt, leuk idee.

Oja, inderdaad, op sbs6 toch? Ik denk dat ik wel ga kijken, ben heel benieuwd of het wat is en op wat voor manier ze het laten zien. Of het vooral gaat om indrukwekkende verhalen laten zien, of echt om de kinderen te helpen.
Ik zag al wel een heftig voorstukje over een meisje dat precies had gezien hoe haar vriendinnetje werd vermoord.. Ik hoop dat het een goed programma is naar de kinderen toe, en dat het meer informatief is, dan lekker shockeren met een spannend verhaal.
admin
admin okt 27 '10
Ik ga wel kijken, maar ik denk niet dat ik het leuk ga vinden.
Ik vind het heftig waar deze kids mee worden geconfronteerd.
met je kop op tv ben je gelijk een bekendheid en dat zit me het meeste dwars.
Hoe kunnen deze kinderen nog kinderen blijven, het is al moeilijk genoeg voor ze, laat staan dan ook nog eens voor heel Nederland op tv te zien...
Eigenlijk is het dieptriest...

In die begeleiding geloof ik ook niet zo, een goede begeleider zou juist de media vermijden, maar ja zo zie ik het, wil niet zeggen dat het zo is.
Mijn kind zou niet mee mogen doen, dat weet ik wel.
Cialara
Cialara okt 27 '10
Nee, ik ga niet kijken, ik kijk vijwel geen tv en ben in principe tegen dit soort tv waarin kinderen die in mijn ogen toch al min of meer kwetsbaar zijn, zo 'tentoongesteld' worden. Het is toch zeker geen circus!!!

Bovendien staat er een zielenreis voor mij op de planning, met een paar buitenlanders, dus ik ga het druk krijgen vanaaf smile
admin
admin okt 27 '10
Ik ga toch maar niet kijken, het voelt echt niet goed, en hoe meer mensen kijken hoe meer men denkt dat dit een goed idee is.
Ik wil daar geen deel van uitmaken.
Ik vind aandacht voor het paranormale geweldig, maar niet over de rugjes van kinderen.
Emuca
Emuca okt 27 '10
Triskels zijn dat Lily Beau...

Ik ben pas net thuis, heb de tv aangezet.. en weet dus nog niet wat ik van dat programma vind... vind het een beetje van, tja... zielig voor de kinderen dat de ouders perse naar de media gaan i.p.v. naar iemand in de buurt...

Ik heb overigens al de hele avond dat ik half weg ben.. was wel een beetje vreemd tijdens het vullen.. was er niet helemaal bij.
Emuca
Emuca okt 27 '10
Dat symbool met de drie armen.

Hoe bedoel je achter de pc?
Eruan
Eruan okt 27 '10
Oeh Scarry movie! tongue

Lijkt me behoorlijk eng zeg! Ik denk wel dat je goed gehandeld hebt door positieve energie te vragen. Kalm an!

Net paranormale kinderen gekeken, kan nog niet echt zeggen wat ik precies vind, maar ik vind het een niet heel fijn programma, opzich redelijk netjes, maar waar ik me aan erger is dat vooral de shocking dingen er toch uit worden gehaald. Daarbij komt het weer op me over als een vrij standaard programma wat niet objectief is, behoorlijk sbs6 gehalte. Ik zal er in ieder geval 's avonds niet voor thuisblijven.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki