Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Je bent een echte kilometervreter !! smileJe visjes hebben niks aan benzine dus een goed idee van je...Tenzij het speciale turbo visjes zijn, maar dat geloof ik niet...
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
Vandaag een wat mindere dag voor mezelf,
maar uiteraard succesjes behaald welke noemenswaardig genoeg zijn voor dit topic omdat ik toch voor mezelf gezorgd heb smile
Uiteraard eerst voor mn kipjes gezorgd en voer gehaald,
daar een mevrouw een btje blij gemaakt omdat we samen een leuk gesprek over voeding hebben gehad.
Mezelf blij gemaakt door een heel irritant knipperend envelopje uit m'n scherm (nwe mobiel) te laten halen én ik weet nu hoe ik dat en nog wat "probleempjes" op kan lossen laugh

En ik heb mezelf verwend met een nieuwe agenda, ernstig in de twijfel omdat ik een superleuke gewoon te duur vond,
dus weer terug gegaan naar mn "vertrouwde" Happinez alhoewel ie dit jaar wel errug vierkant is.
Moet zeggen dat bij het thuiskomen en de agenda doorbladeren mijn keus dubbel en dwars bevestigd werd door de fijne extra dingetjes die erin zitten, héérlijk laughlaughlaugh
Emuca
Emuca okt 26 '10
Mijn cape is af! laugh
Tinne
Tinne okt 26 '10
*aaitje over je hoofdje* en it's one of those days!!!
Eruan
Eruan okt 26 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Mijn cape is af! laugh

Foto laughis het eigenlijk een cape voor halloween?

Hè vervelend peejay, morgen is het vast een betere dag. smileBeterschap met je teen en je vriendin.

Vandaag had ik wel een lekker dagje, mijn eerste tentamen gehad die naar mijn gevoel wel redelijk ging, en heerlijk paardgereden vanavond, het gaat steeds beter elke keer weer een stapje vooruit. laugh
Vannacht lekker slapen, en dan morgen weer op volle kracht verder!
Emuca
Emuca okt 26 '10
Kan, maar ook gewoon voor fantasy evenementen enzo. smileMaak morgen na mijn werk wel even een foto... smileen kan ook weer verder schilderen, want ik heb weer terpetine! laugh
Eruan
Eruan okt 26 '10
Ah superleuk! Ik ben benieuwd smileGa je eigenlijk vaak naar fantasy evenementen? Lijkt me geweldig zo'n evenement. smile

Schilderse!
Emuca
Emuca okt 26 '10
Nu wat minder.. vriendinnetje heeft er minder zin in, en vrienden gaan ook niet naar alle.. want niet alle zijn even leuk... Maar vind het wel echt geweldig! De sfeer is heerlijk!
Eruan
Eruan okt 26 '10
Ik denk dat het op zo'n event heel relaxt is hoe iedereen met elkaar omgaat. Gewoon niet oordelend, vrij in je eigen fantasie, samen met anderen die ook veel fantasie hebben.
Ik denk dat je er heel blij en rustig en gelukkig van kan worden. smile

Wel jammer dat het wat minder is geworden!

Welke evenementen zijn het leukst eigenlijk?
Emuca
Emuca okt 26 '10
Persoonlijk vind in castlefest het leukst, samen met de midwinterfair.. Maar ik ga volgend jaar ook bij Keltfest kijken... smileIk vind het zelf nog even leuk als vroeger.. en heel fijn. Het is vooral dat iedereen lief en open naar elkaar is.. Als ik bijv. tegen iemand aanloop, zegt de ander sorry...

Bij castlefest wil ik volgend jaar het hele weekend gaan.. lijkt me pas lekker!
Cialara
Cialara okt 27 '10
Ben ongelofelijk moe vandaag. Ik ging natuurlijk veel te laat naar bed, maar meestal trek ik dat wel. Echter de laatste paar dagen lijkt mijn lichaam al op de winterstand te staan. Laat dat extra uurtje komend weekend maar snel komen, ben er echt aan toe!!!

smile
admin
admin okt 27 '10
De cocon is open, Groene heks is geboren smile

Groetjes,

Karin
Eruan
Eruan okt 27 '10
Een naamsverandering smileWat een mooie avatar, wat betekent het?
gast
gast okt 27 '10
Groen, één van mijn lievelingskleuren laughMaar lieve Karin, mag ik je Karin blijven noemen? Want dat ben je boven al voor mij.
gast
gast okt 27 '10
Oh, by the way: GEFELICITEERD met je geboorte!
admin
admin okt 27 '10
Please do Syl, ik noem jou ook het liefste bij je eigen naam.
Thanks laugh
admin
admin okt 27 '10
Ann-ik kijk bij zoeken eens op triquetra.
Dan kun je het topic vinden waarin dit is besproken.
Tinne
Tinne okt 27 '10
Hee lieverd, groene hekst, is het Greenwich-time!
Lotusje
Lotusje okt 27 '10
Gefeliciteerd Karin!

Mijn dag is een btje minder, volgens mij buikgriep confused
Eruan
Eruan okt 27 '10
Wow, wat een apart symbool zeg! Nu weet ik ook wat ik altijd tekende vroeger samen met vriendinnetjes, snap nu ook waarom dit bij 'charmed' het symbool was. Niet dat het persé met hekserij te maken heeft, maar toch een bijzonder symbool. smileMooi!

Vervelend Lotus! Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt. smileBeterschap!

Vandaag moet ik leren, of had ik moeten leren, maar ik word helemaal gek, of vervelend of wat dan ook van het werk wat buiten op de straat plaatsvindt, ze zijn er met drilboorachtige dingen bezig waardoor het hele huis staat te trillen, beetje vervelend, dus maar even naar de bibliotheek en daar even rustig tussen de boeken gaan neuzen. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki