Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast okt 25 '10
Minder kaas over de randen laten uitsteken misschien wink
admin
admin okt 25 '10
Ehm...dat doen de vier kids, ik weet wel hoe ik een tosti moet maken smile
admin
admin okt 26 '10
Dat maak jij ervan, mijn kids ruimen zat op hoor.
En als ik boos moet zijn ben ik echt wel boos, dont' worrie, geen slappe happen hier.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik ben gedrild vroeger. Drillen is het beste. Kort houden en discipline, tucht erover heen. De oudjes van nu zijn daar ook niks slechter van geworden. Terug naar de jaren 50 !!!
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '10

Ik ben met liefde opgevoed, niks drillen...en ben er niet slechter op geworden van die liefde smile... en ik ben ook een oudje smile
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Het hoeft niet altijd zo te zijn, mee eens. Maar als je de jeugd van nu gaat bekijken kan je wel 1 ding constateren. Respect, begrip en naastenliefde is niet meer vanzelfsprekend. De vrije opvoeding van tegenwoordig vind ik een vorm van verwaarlozing. Verwaarlozing is weer wat anders dan een liefdevolle opvoeding....Dus bedoel het niet zo naar jou toe....
Emuca
Emuca okt 26 '10
Liever met liefde ja... een beetje discipline ok, maar een huis vol liefde vind ik meer waard dan dat. Heb uw naasten lief.

@Ondergrond: ligt ook aan het kind. Mijn zusje voldoet aan jou opsomming van respectloos.. maar ik kan van mezelf wel zeggen dat ik wel respectvol ben.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ook die differentie die je eraan geeft klopt Angel. Hoe het kind zelf is moet je ook je opvoeding op afstemmen. Je kan niet elk kind precies dezelfde opvoeding geven en denken dat iedereen daar baad bij heeft. Zelf was ik (toen al) erg teruggetrokken als kind en speelde vaak alleen in mijn kamer. Die ruimte kreeg waardoor ik toch een gevoel van geborgenheid en veiligheid kon creëren....ondanks een zeer brute opvoeding (teveel weerstand).
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Kreeg...waardoor. Tussen die 2 moet IK staan...
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Was te vlug in mijn hoofd.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik heb gisteren voor het eerst Cranio Sacraal therapie gevolgd. Bizar zeg, ik voel na 1 behandeling al meer resultaat dan een half jaar in reguliere therapie. Ze zei tegen mij dat ik propvol stres zat (logisch bij post trauma stres). Mijn benen zijn net spaghetti en loop nog helemaal na te trillen. Echt geweldig, dat hadden die eikels in het reguliere circuit me wel eens eerder mogen zeggen....Voel me behoorlijk misleid door die figuren en aan het lijntje gehouden....
Emuca
Emuca okt 26 '10
Die 'eikels' zijn ook mensen. Mensen die proberen te helpen, zij het via een andere weg.

Ik heb als kind zijnde (ok, ik ben nog een kind, dat even buitengelaten) ook altijd een teruggetrokken leven gehad, maar ben niet vol discipline opgevoed...
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Orthomoleculaire medicatie en alternatieve geneeswijzen zijn een ondergeschoven kindje. Daar doel ik op. Gepropagandeerd word dat reguliere therapie en medicatie het summum is van wat er te krijgen is. Ik ben erachter gekomen dat je zowel met orthomoleculaire medicatie als met alternatieve therapie exact hetzelfde resultaat krijg, zo niet beter en minder bijwerkingen...Ik ben daar helaas erg laat achter gekomen. Ik heb in totaal versnipperd 8 jaar therapie gehad regulier. Terwijl ik na 2 jaar eigenlijk klaar was. Wist ik veel dat ik een Nieuwetijdskind was...dit weet ik pas een paar jaar. Zo wijs hadden ze nooit gemaakt....stel je voor dat blijkt dat hun al die tijd verkeerd zaten. Elkaar het handje boven het hoofd houden, dat doen die snuiters. Als je het hebt over echte Egotrippers dan zit het reguliere therapie verhaal bol van dat soort mensen. Ontzettend veel walgelijke Egotjes....en ik spreek jammer genoeg uit belachelijkheid veel ervaring..,..
Emuca
Emuca okt 26 '10
Nieuwetijdskind is hier wederom geen excuus om de reguliere wetenschap een klap tegen het hoofd te stoten. Jij hebt pech gehad en mindere mensen meegemaakt die geen goede methode voor jou hadden.
Alternatieve therapie wordt nog door veel mensen als onzin gezien, en daarom wordt de reguliere therapie aangeraden.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik heb hele programma's gezien waarin de psychiatrie gruwelijk onderuit werd geschoffeld (ook door hunzelf). Je kan eigenlijk nooit spreken over een stoornis, dat zou verboden moeten worden. Je kan praten over mogelijkheden, dan beperkt het zich niet en stigmatiseert het zichzelf niet....
Emuca
Emuca okt 26 '10
Alles kan men gruwelijk onderuit schoffelen.. Want tegenstanders vinden altijd wel een manier om dat te doen.

Jij wil mogelijkheden horen in plaats van welke stoornis je hebt.. waarom benoem jij dan labels als nieuwetijdskind bij jezelf? Dat is toch hetzelfde? winkJe geeft het beestje een naampje.

Zooo, en nu ga ik een vriendin ophalen bij het station, want ik ga mijn cape maken!
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Een stoornis is geen liefde...een mogelijkheid geeft toegang tot liefde...mis nu duidelijker...
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
En ik kan niks anders dan liefde vinden bij het label Nieuwetijdskind, vandaar dat ik mezelf daar lievere wel mee associeer...en niet met iets van mogelijk stoornis...veel plezier met je vriendin !!!
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Is dat een dat een caddie uit 1950 E. ? grin
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Toch wel de benzine eruit gehaald hè ??? Dat is slecht voor het milieu....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki