Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 24 '10
Nee nu niet meer, wat een gedoe als kids uitvliegen.
Ik heb ook altijd jouw verhaal in mijn achterhoofd, dat laat me nooit meer los, ben dus superblij met elke dag.

Nu even met Draakje gaan lopen en dan kaartjes leggen.
Emuca
Emuca okt 24 '10
Lekker, lopen! Hier is het heeel erg wisselvallig, dus misschien, heel misschien gaan we nog naar het park.
New Moon
New Moon okt 24 '10
Ik ga lekker zo naar een verjaardagsfeestje van mn pa. Fijn op de fiets en muziek op!

Daarna ga ik aan mn paper werken.
Eergister heb ik 8 uur nagedacht over een onderwerp/tekst, en steeds verwerp ik het idee weer of vind ik het "niet goed genoeg" erg frustrerend, dat maakt dat ik het uitstel. Dus vanavond nog een poging smileVerder had ik een 5 voor mn tentamen omdat ik op mn tentamen zo onzeker ben dat ik multiple choice vragen die goed zijn ga veranderen... anders had ik een 6 gehad heb ik uitgerekend.... frown*ik weet het, ik moet trouw blijven aan mn eerste ingeving...* Vind het daarom zo lastig mn studie, omdat ik steeds die stomme faalangst tegen kom. Toch wil ik volhouden en dit overwinnen. Iemand tips?

Liefs
Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Waarom vraag je je gidsen niet om een ingeving over een onderwerp? Mij helpt dat altijd.
admin
admin okt 24 '10
Moontje, er zijn kristallen die je kunnen helpen bij faalangst.
Ook zijn er kruiden die je kunnen ondersteunen.
New Moon
New Moon okt 24 '10
Goeie tips Gwen en Karin,

Bedankt smile

lfs
Eruan
Eruan okt 25 '10
Karin fijn dat je zoon goed is aangekomen, ik hoop dat hij een prachtige tijd heeft daar. smile

Moon is het nog gelukt met je paper?
Eruan
Eruan okt 25 '10
Goedemorgen op deze prachtig mooie dag!

De lucht is hartstikke blauw als je langs de wolken kijkt, en zelfs de zon kijkt toe vanachter een wolkje, de wind zorgt ervoor dat het nog aangenamer lijkt wanneer je uit het raam kijkt, en wanneer ik het leren zat ben, lukt het de wind denk ik ook nog wel om mijn hoofd leeg te blazen voor een tijdje.
Heerlijk smile

Vandaag staat er weer een hoop leerwerk op het programma omdat ik morgen mijn eerste tentamen heb die ik wel moet halen, anders haal ik een ander tentamen ook niet.(de cijfers zijn gekoppeld)
Het was een erg lekker weekend, wat donderdagavond al begon, ik ben toen naar de stad geweest en heb even nog een iets met lange mouwen gekocht want het wordt langzaam echt koud. Ook heb ik mijn haren geverfd en dit is goed mislukt, loop nu rond met rood/oranje haar, maar dan niet natuurlijk, maar met een groenig randje. Werd vrijdag zelfs al uitgemaakt voor he rooie door een groepje mensen in Walibiworld.. Maar ondanks dat het mislukt is vind ik het ook wel weer grappig, zie er de lol wel van in. smile

Verder dit weekend geleerd en op stal geweest. Gisteren een jong meisje geholpen met rijden, en dat was geweldig, zag zo mezelf weer zitten dolgelukkig op de pony omdat het in draf toch wel heel erg gaaf hard ging. prachtig!

Het was dus een heerlijk weekend. laugh

Nu hopen op een fijne week, met tentamens die stiekem toch meevallen, zodat deze week, net zo fijn kan worden als het weekend. smile
New Moon
New Moon okt 25 '10
Origineel bericht van: Ann_ik
Karin fijn dat je zoon goed is aangekomen, ik hoop dat hij een prachtige tijd heeft daar. smile

Moon is het nog gelukt met je paper?

Nee, het is niet gelukt frown
Ik heb gewoon flink de pest in, stomme rot studie. Het liefst wil ik stoppen want ik loop giga vast met alles.
Ik voel me echt verdwijnen in de massa (400 eerstejaars, mensen die veelal niet zichzelf zijn waar ik nogal allergisch voor ben) bovendien ben ik ziek geweest waardoor ik giga achterloop en geen overzicht heb voor de stof, wat ik nodig heb voor mn tentamen én paper.
*zeurmode uit*
Eruan
Eruan okt 25 '10
Ohjee! Dat is erg balen zeg! Het is ook gewoon zo ontzettend veel, enorm veel indrukken, en dan ook nog die mensenmassa van allerlei mensen! Ik kan je frustratie helemaal voorstellen. Misschien dat als je even volhoud dat het dan vanzelf weer rechttrekt en dat je je er dan beter bij voelt. Het komt vast goed smile
Emuca
Emuca okt 25 '10
Momenteel lees in de handleiding van de naaimachine... maar of het lukt...
Emuca
Emuca okt 25 '10
Ik moet zo ook gaan koken.. spinazie voor vanavond! Volgens mij snap ik wel redelijk wat met wat wordt bedoeld op de naaimachine.. yay smile
admin
admin okt 25 '10
Jammie spinazie, lekker met spekjes en pasta laugh

Wij eten kippesoep, ik had gisteren een extra grote pan gemaakt, dus hoef niet te koken.
Zo meteen lekker effe nog gauw het zonnetje in, lekker wandelen met mijn superhond cool
Cialara
Cialara okt 25 '10
Het was een heerlijke zonnige en lekker koude dag,

maar @#$#@#@@@ de stoofpeertjes zijn aangebrand **@@@#$@!!!

Verder gaat alles goed hier laugh
Beschermengel
Beschermengel okt 25 '10

hihi smile
gast
gast okt 25 '10
Klinkt wel lekker allemaal. Ik ga vanavond witloftaart maken.
gast
gast okt 25 '10
Is met ansjovis, mozzerella, parmesaan, chedder, bladerdeeg, creme fraiche en witlof dus.
admin
admin okt 25 '10
ik heb vandaag hartjes wafeltjes gemaakt,
is alleen een pokke werk om dat wafelijzer naderhand schoon te krijgen, nadat de eerste wafel gigantisch overliep.
admin
admin okt 25 '10
helaas konden deze platen er niet uit, maar hij is wel ver schoon, zowel de binnen- als de buitenkant, alleen tussen de scharnieren kom ik niet smile

witloftaart, nog nooit van gehoord, maar klinkt wel lekker !
admin
admin okt 25 '10
Ja die tut scharnieren ja, net als met een tosti-ijzer...dan loopt die kaas er tussen en ben je uren met een tandenstoker aan het frotten laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki