Goedemorgen op deze prachtig mooie dag!
De lucht is hartstikke blauw als je langs de wolken kijkt, en zelfs de zon kijkt toe vanachter een wolkje, de wind zorgt ervoor dat het nog aangenamer lijkt wanneer je uit het raam kijkt, en wanneer ik het leren zat ben, lukt het de wind denk ik ook nog wel om mijn hoofd leeg te blazen voor een tijdje.
Heerlijk
Vandaag staat er weer een hoop leerwerk op het programma omdat ik morgen mijn eerste tentamen heb die ik wel moet halen, anders haal ik een ander tentamen ook niet.(de cijfers zijn gekoppeld)
Het was een erg lekker weekend, wat donderdagavond al begon, ik ben toen naar de stad geweest en heb even nog een iets met lange mouwen gekocht want het wordt langzaam echt koud. Ook heb ik mijn haren geverfd en dit is goed mislukt, loop nu rond met rood/oranje haar, maar dan niet natuurlijk, maar met een groenig randje. Werd vrijdag zelfs al uitgemaakt voor he rooie door een groepje mensen in Walibiworld.. Maar ondanks dat het mislukt is vind ik het ook wel weer grappig, zie er de lol wel van in.
Verder dit weekend geleerd en op stal geweest. Gisteren een jong meisje geholpen met rijden, en dat was geweldig, zag zo mezelf weer zitten dolgelukkig op de pony omdat het in draf toch wel heel erg gaaf hard ging. prachtig!
Het was dus een heerlijk weekend.
Nu hopen op een fijne week, met tentamens die stiekem toch meevallen, zodat deze week, net zo fijn kan worden als het weekend.