Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan okt 20 '10
Wat mooi Lotusje, super! laugh

Vandaag voel ik me heel goed wel geloof ik, best moe, en niet gemotiveerd terwijl het wel zou moeten, maar ik heb vandaag een I don't care instelling. Ik weet het is heel fout, maar ik zou eigenlijk moeten leren. Dit heb ik gedeeltelijk wel gedaan, maar concentratie... Afleiding at all places xD
Dus nu na 100 bladzijdes verder te zijn heb ik het opgegeven en ga ik toch maar lekker douchen en bankhangen.

Slecht eigenlijk, maar vandaag is het even niet anders, morgen weer een dag. Heb vandaag wel heel erg lekker paardgereden, niet te hardgewerkt maar gewoon lekker vrolijk een beetje geoefend. Zo trouwens ook nog even een stukje schilderen, dat lijkt me ook nog wel wat voor vandaag.

Zit nu voor de computer uit mijn raam te kijken en zie daar een prachtig mooie bijna helemaal volle maan, wat is het leven toch goed, de vrijheid die we hebben om te gaan en staan waar we heen zouden willen. It's a good life smile
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Dank je wel Ann_ik,
vind jouw dag eigenlijk bewust goed gebalanceerd,
je voelt jezelf goed aan en maakt keuze's die daarbij passen en die eigenlijk mooi in het midden zijn van alles wat je moet en wil laugh
Fijne avond en slaap lekker voor later

Liefs, Lotusje
Emuca
Emuca okt 21 '10
tralala net lekker gekliederd met verf! Kan alleen niet verder omdat het olieverf is en alles anders door elkaar heen loopt. laugh
Emuca
Emuca okt 21 '10
hm.. jammer.. mag geen grafiek doen op school... ach wel, dan maar boek maken en typografie... laugh
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
hm.. jammer.. mag geen grafiek doen op school... ach wel, dan maar boek maken en typografie... laugh

School, betekend dat dat je op je mobiel op Merudi bent?
Zou wel leuk zijn als deze site mobiel te bereiken is laugh
(krijg volg wk een nieuwe foon welke beter geschikt is voor internet dan die ik nu heb laugh)

Voel me dus vrij happy, omdat ik volgende week een nieuw mobieltje krijg cool
Emuca
Emuca okt 21 '10
Merudi is ook wel te doen op mobiel ja, maar vandaag ben ik vrij. smileMaar ik heb meestal ook mijn laptop mee naar school... smile
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Merudi is ook wel te doen op mobiel ja, maar vandaag ben ik vrij. smileMaar ik heb meestal ook mijn laptop mee naar school... smile

owja, uitslapen was t vandaag hahahaha
maar lekker hoor, lappie mee naar school LoL
Emuca
Emuca okt 21 '10
Ja, is wel lekker, maar wel zwaar... smileEn er zijn niet zo veel stopcontacten in het lokaal.. en dat is stom!

Ik slapa eigenlijk bijna nooit uit.. 8 uur was het vandaag.. en dat is laat voor mijn doen! laugh
Beschermengel
Beschermengel okt 22 '10

Ohh ..wat mooi! smilehij is weer als nieuw!
Nyssa
Nyssa okt 22 '10
Heel mooi!
admin
admin okt 23 '10
Ik ga mijn oudst schattebout naar het station brengen, hij vliegt vanmiddag naar Taiwan om drie weken bij zijn verloofde te vertoeven...snif..ga hem wel missen..
Emuca
Emuca okt 23 '10
Die drie weken vliegen vast om Karin!

Ik ga vandaag stof kopen voor een cape, en pompoenen!
admin
admin okt 23 '10
Nou het gaat me niet om de drie weken, hij zal een fantastische tijd hebben en dat gun ik hem enorm, hij heeft prachtige punten gehaald afgelopen week met de tentamens, hij heeft het echt verdient.
Ik denk dat het ook met een stukje loslaten te maken heeft, hij wordt binnenkort 21 en gaat toch echt zijn eigen leven leiden.
Prachtig maar ik mis dat lieve kleine blonde knulletje een beetje van vroeger smile
En hij moet wel vliegen door een gebied waar nu veel tyfonen hangen...brr....

Ik heb de pompoenen al binnen, zullen we samen gaan vliegen als je je cape af hebt? laugh
Emuca
Emuca okt 23 '10
Ja! Gaaf! laughPak alvast mijn bezem!
Emuca
Emuca okt 23 '10
Jammer, stof halen is niet gelukt! De stof die ik wilde (was enige goeie) was niet genoeg, en anders was het meteen super duur! Nu dinsdagmorgen maar even kijken.. moet dan toch maar iets kiezen, mocht het niet beter zijn. Wel een pompoen gehaald, die ik morgen lekker ga uithollen!

Ben nu lekker bezig met de achtergrondinformatie voor het verhaal dat ik in November schrijven ga!
Tinne
Tinne okt 23 '10
nou ik vlieg een eindje met jullie mee op de bezem, en maak salto's onderweg! grinlaugh
Lin
Lin okt 23 '10
Kvoel me goed en raar tegelijkertijd...
Goed omdat ik anders m'n gedachtes negatief had laten beinvloeden en raar omdat dit iets nieuws is voor me.
Waar ik me anders heel erg druk om zou lopen maken heb ik nu laten afz(w)akken door het als een ironie te zien hoe kortzichtig mensen kunnen zijn door niet naar zichzelf te durven kijken en de ander op de fouten te wijzen.

Liefs Lin

Enne Tinne, welcome back , net als Gast ...

Liefs Lin
Lin
Lin okt 23 '10
@ Karin kan me voorstellen dat je je grote "kleine" jongen moet loslaten door z'n hartje te kunnen volgen dat dat even slikken is. Hoop dat ie snel weer veilig thuis is.

Liefs lin
admin
admin okt 24 '10
Tim is veilig aangekomen smile
Nu kan hij gaan genieten samen met zijn meisje.
Beschermengel
Beschermengel okt 24 '10

Ohh fijn!...ik denk dat jou dag niet meer stuk kan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy