Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Marenubium
Marenubium okt 12 '10
Karin, please do explain?
Gaat het om dat topic over zielsverwanten enzo?
Want dat denk/voel ik wel.
(lol, miss. hebben de engelen nu wel ingegrepen dan..)

Met jouw gevoel is heulegaar niks mis, echt niet! Is jouw gevoel.
Maar snap in deze wel jouw 'terugtrekking', helemaal als het jou persoonlijk raakt. Hopelijk is u schnell mal wieder züruck smile
Emuca
Emuca okt 13 '10
Origineel bericht van: gast
Foto....

Komt er vandaag aan!
Eruan
Eruan okt 13 '10
Angel wat is die LP Hoes ontzettend mooi geworden zeg! Die 8 is zeker verdiend laugh
Emuca
Emuca okt 13 '10
Dankjewel smile
aquarel
aquarel okt 13 '10
hoe voel(en) wij(ik) mij vandaag ?

mmm, redelijk goed, rustig, ontspannen en ik luister naar oude retro van de jaren 90.
vind het een mooi forum dat drukbezocht wordt door tal van mensen die geloven of gewoon hier zijn voor een andere reden.
ben een beetje zenuwachtig omdat ikzelf op een telefoontje aan het wachten ben van een vriend, en ik heb geen zin en behoefte om hier alles vol te schrijven :-) maar het boeit me wel dus blijf ik aandachtig en vandaag heb ik meer zelfvertrouwen dan andere dagen.
probeer mijn leventje terug in orde te maken met de nodige structuur en morgen moet ik een hele dag naar de tekenschool, smorgens neem ik les van bekende kunsternaars voor nieuwe technieken bij te schaven voor tekenen en schilderen en snamiddags is het vrij schilderen..; ben bezig met een nieuw ontwerp wat me de nodige tijd zal kosten maar ja, tijd genoeg hé :-)
Emuca
Emuca okt 13 '10
Ik moet nog heel veel op mijn blog zetten.. geen zin in! Want ik ben lui!
Beschermengel
Beschermengel okt 13 '10

Morgen 1 week geleden dat ik ben gestopt met roken.....ik denk (hoop) dat het nu lukt om forever rookvrij te zijn...tralala ...en nu op mijn lijn letten hihi...
gast
gast okt 13 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Origineel bericht van: gast
Foto....

Komt er vandaag aan!

Hij is echt heel mooi geworden, super! Gaat die band nu eentje van jullie hoezen uitkiezen?
Emuca
Emuca okt 13 '10
Zou cool zijn... maar vast niet. smileWe mochten allemaal zelf een band kiezen.. een vriendin en ik hadden dezelfde en we hebben toevallig de and vandaag een foto gestuurd via Twitter.
admin
admin okt 13 '10
Mare je hebt pm.
Helma
Helma okt 13 '10
Oei, ik ben hier eigenlijk niet meer, maar hier wil ik toch op zeggen: lieverd, hou vol! De eerste week is het moeilijkst! Wees maar flink trots op jezelf op ieder uur dat je zonder bent!
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '10

Wat leuk Helma dat je toch nog effies langs komt smile...mis je wel hoor!....en ja ik weet nog dat jij ook stopte met roken en ik dacht toen, dat lukt me nooit...maar moet zeggen dat het me 100% meevalt, ik droomde zelfs vannacht dat ik een sigaret op wilde steken maar zelfs in mijn droom deed ik het niet want ik was gestopt hihi.

Heel erg bedankt voor je mooie woorden smile...en ga het zéker volhouden!! ik heb nu al meer adem en meer smaak als voorheen.

Mooi ETH...jaja we zijn soms echt gezegend!! smile
Emuca
Emuca okt 15 '10
Ik heb plots een heel goed idee voor een verhaal. Yay!
Emuca
Emuca okt 15 '10
Ja hoor.. smile

Ik begin 1 november.. want ik doe mee met de NaNoWriMo.. smile(National November Writing Month) Dus nu ben ik onderzoek en voorbereiding aan het doen enzo.. smile
Marenubium
Marenubium okt 15 '10
*kut* vanwege Gast haar afscheid..
*geweldig* omdat ik mijn eigen total loss verklaarde tuut weer bijna helemaal in orde heb :D:D:D:D
*verschrikkelijk* vanwege niet ontvangen post en daardoor nu loonbeslagen en gedoe met incasso's en advocaten heb
*crap* omdat 1 van mijn nieuwe banden onder mnt tuut er ineens afliep
*heel erg blij* vanwege een ontmoeting met een eekhoorn en specht vandaag, omdat ik naar huis moest lopen vanwege een afgelopen band.
*superfantastisch blij* omdat mijn dierbaarsten gezond zijn, en ik een hele lieve en fijne man heb, en mijn katten, en mijn paard, en en en en en ...

Over het geheel genomen dus best wel een bietje blij laugh
Spud
Spud okt 16 '10
Ik voel mij verloren en alleen omdat ik vastgelopen ben. grin
En ik lach erom, omdat ik weet dat je hiermee weer tot je basis komt. Immers alleen is je basis, je bent en blijft een individu en tenzij je een tweeling of meer bent wordt je alleen geboren.Oké samen met je moeder en al die rond het baarbed hangen. crazy

Mijn vastlopen is enkel, dat ik me alleen voel door het niet alleen te kunnen zijn. Altijd zijn er mensen om me heen. En ik verlang er zo naar om even gewoon werkelijk alleen te zijn. Zonder me zorgen te maken over de ander dat die zich zorgen maakt. Pfff! En daarmee voel ik mij verloren.
Emuca
Emuca okt 20 '10
Zo.. mijn vakantie is begonnen! Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Tekenen/schilderen of toch maar schrijven? Ga zo even mijn huistaken doen en douchen.. dan heb ik de hele dag nog voor mezelf.. nu eerst lekker muziekje aan!
Vanavond wel werken, maar dat is gezellig, dus dan is het goed. smile
Mimosa
Mimosa okt 20 '10
Weet je wat nou zo mooi is. Je bent helemaal niet alleen en zult dat nooit zijn. Misschien denk je het, maar het is niet zo.
Je bent verbonden met alles en iedereen op deze wereld, in het universum.
Ik denk wel dat je gelijk hebt dat het gevoel je tot je basis kan leiden, dat als je er doorheen gaat, het los kunt laten en gewoon kunt zijn, je langzaamaan gaat beseffen, gaat voelen dat je niet alleen bent.
Emuca
Emuca okt 20 '10
Ik heb uiteindelijk nog geen kont gedaan vandaag... Alleen op mijn fluit gespeeld. laugh
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Wij voelen ons vandaag heel goed laugh
Vanmorgen een hoger beroep "gewonnen" de eerde betaalde boete kunnen we terughalen.
Ben dubbel blij omdat dit een zaak was die voor ons ging over rechtvaardigheid, eerlijkheid en misbruik van het rechtssysteem door derden.
Ben erg blij dat we gehoord zijn en ons recht verkregen is laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420