Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 7 '10
Heerlijk dat je in je nieuwe huisje zit Sylvia.
En nu lekker zwemmen wink
Eruan
Eruan okt 7 '10
Ontzettend gaaf dat je zomaar je haar eraf het laten halen, veel mensen zouden het niet durven! Fijn dat er veel positieve reacties op zijn, en natuurlijk het belangrijkst, dat je er zelf blij bent! smile

Gefeliciteerd gast met je nieuwe huis! laughDat je er maar vele jaren met plezier mag wonen smile

En Emmy jij ook gefeliciteerd met je baan, geweldige winkel om zo een uur in rond te lopen snuffelen.

Ik heb lekker alle tijd vanochtend gehad om heerlijk uit te slapen, daarna ff een beetje te tutten, en nu moet ik zo lees over 1,5 uur pas naar school toe voor een werkcollege, daarna lekker naar huis, en snel naar de paardjes! laugh
New Moon
New Moon okt 7 '10
Wat een mooie dingen allemaal, dat inspireert me! Ik heb nu ook zin om naar de kapper te gaan/op te ruimen Herfst is de tijd om dingen los te laten en weg te gooien/verhuizen (aangezien de natuur dat ook doet.......) laughGoed bezig allemaal.

Vanavond heb ik tentamen, ik hoop dat het goed gaat komen.
Daarna grote schoonmaak en kapper dus laugh

Liefs the moon
Emuca
Emuca okt 8 '10
He he! Eindelijk, na uren en uren photoshop, in alle vroegte naar het bos en tekenen heb ik eindelijk mijn LP ontwerp af. Halleluja! Straks op school uitprinten op A0 en dan thuis maar lekker in elkaar draaien! Joepie!

Zometeen ook mijn contract bij de Xenos tekenen! En dan hup hup naar school.

Komend weekend nog even gigantisch hard doorknallen om dinsdag een goede beoordeling neer te zetten. laughEn dan lekker wat daagjes vrij!
Emuca
Emuca okt 8 '10
Whoehoee... contract getekend! Maandag beginnen! laugh
admin
admin okt 8 '10
Gefeliciteerd Emmy, zal wel wennen zijn voor je maar een leuke winkel is het zeker!
admin
admin okt 8 '10
Tatadada...*tromgeroffel*

Voor:

Na:
gast
gast okt 8 '10
Lekker kort koppie laughmaar ik had het eigenlijk veel korter verwacht wink
admin
admin okt 8 '10
Ik heb het nagemeten, het was 40 centimeter...das best veel, die lang haar foto is een redelijk ouwe.
nee dit is voor mij kort hoor! lol
Emuca
Emuca okt 8 '10
Het staat je wel heel erg goed!
gast
gast okt 8 '10
Had je niet het gevoel dat je met je hoofd in de wolken liep zo licht was het ineens? Dat had ik nl iedere keer als ik van lang naar echt kort ging.
Lin
Lin okt 8 '10
Mooi kort koppie Karin ! Heel erg herfstig ...

Emmy van harte met je nieuwe baan , en erg leuke baan ook , heel verleidelijk met al die leuke kleurtjes en dingetjes hihihi

Vanaf morgen ben ik er niet (niet dat ze me missen hihi)
ben op bruiloft en onze meisjes zijn bruidsmeisje en bloemenmeisje. (ben daar heel trots op)
En nog iets positiefs ..N (mijn eega) moet maandag op sollicitatiegesprek na een 3 wk thuis te zijn geweest..ik hoop het zo voor hem , heeft ie verdient.

Maandag afspraak met zh maken, buik begint nu echt heel zeer te doen ...maar durf echt nie...maar ga nu echt.
Al ijzertabletten opgehaald , die slaan gelukkig wel direct aan , das al 1 zorg minder.

Doe maandag weer verslag

Enne Gast kun je de modder een beetje buiten houden van je dierenvriendjes ??

Liefs Lin
gast
gast okt 8 '10
Nou Lin.....ze blijven maar lekker buiten. Moet manlief er ook wel een beetje rekening mee houden want die laat ze weer lekker naar binnen met hun bagger pootjes. En ik maar weer dweilen confused
Donna heeft gisteren ws haar hak achter verstuikt. Ze lie ineen op drie benen en wilde niet dat ik eraan kwam om te kijken. Heb haar een heel stuk getilt want het gebeurde tijdens wandelen. Gelukkig is ze maar 16 kilo. Gelijk naar de dierenarts gereden en die heeft haar een pijnstiller gegeven en 14 dagen rust. Dus die ligt aan de band anders gaat ze geheid achtr de katten aan.
Moet nog zien of we dat vol houden 14 dagen. Ze loopt er overigens weer goed op maar durf het nog niet te riskeren met al die glibber modder.

Succes aan je eega en jij sterkte met je buik.
Enne, genietse van het feest Lin. Veel foto's maken van je meisjes.
Eruan
Eruan okt 9 '10
Wauw karin staat echt supertof! laughEcht gaaf!

Lin Heel veel plezier met de trouwerij. smileEn ik hoop dat het met je buik ook snel beter is.

Beterschap met Donna gast, hopen dat het snel weer goed gaat.

Vandaag weer even aan school werken, behoorlijk wat scheikundehuiswerk. Daarna vanmiddag maar lekker naar buiten, daar ben ik ook wel aan toe. smileEn natuurlijk zo nog even lekker cakejes bakken met chocola, yum! smile
Emuca
Emuca okt 9 '10
Lekker cakejes!

Ik ga zo lekker boodschappen doen en naar de boekenmarkt in de hoofdstraat! Zag pas net dat ie er was (onder mijn raam nog wel)

Heb net de beschermhoes voor mijn LP in elkaar gezet! Echt gaaf!
Eruan
Eruan okt 12 '10
Zo het weekend al weer een poosje voorbij, en nu weer lekker aan de studie. smile
T weekend was erg fijn, veel bij de peerdjes geweest, en geleerd, en ook nog lekker gegeten.

Op school is het weer erg druk, de laatste lesweek voordat de eerste tentamens beginnen, ik vind het best spannend, ben benieuwd wat we kunnen verwachten. smile
Emuca
Emuca okt 12 '10
Ha! Ik heb volgens de docent een 'zeer eigen en bijna professionele LPhoes gemaakt'. Ha! En toen kreeg ik een 8.
gast
gast okt 12 '10
Foto....
admin
admin okt 12 '10
Ik trek me tijdelijk even terug, ik heb het gevoel dat de waanzin hier een beetje is toegeslagen (mijn gevoel).
Niet alles kan met de deken der liefde worden bedekt en dit gaat me echt veel te ver, ik moet me distantiëren van wat er hier gebeurd.
Ik hoop dat de engelen hier ingrijpen, dit kan echt niet.
gast
gast okt 12 '10
Wat kan echt niet Karin? Kan het wel dat we veroordelen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki