Het is oogsttijd
Je oogst nu wat je hebt gezaaid (figuurlijk).
Ik kan nu na een week plat liggen, ongeveer 2 tot vier uur rechtop zitten of lopen en daarna is het klaar.
Ik oogst echt wel wat deze herfst LOL!
Er zijn hele leuke loslaatrituelen op internet te vinden die je zou kunnen gebruiken.
Ik kan je daar wel mee helpen, het zal met je slap voelen en snotteren vast helpen.
Emoties gaan vaak vastzitten op zwakke plekken in je lijf.
Rug hoort daar zeker bij, dus als je bepaalde emoties beter loslaat of verwerkt, kan je best van veel kwaaltjes verlost worden. (maar ga altijd naar een dokter en nooit eerst zelf modderen als je echt ziek bent).
Grappig, terwijl ik schrijf hoor ik het woord honing
Dus ik plak dit even hieronder.
Honing is niet alleen goed bij hart- en vaatziekten maar heeft vooral een kalmerende werking. Vandaar dat honing wordt aanbevolen bij het behandelen van stress, het vermoeidheidssyndroom en emotionele aandoeningen. Honing maakt serotine in de hersenen vrij, waardoor de slaap wordt bevorderd. Ook andere transmitters zoals bijvoorbeeld lichaamsei-gen valium(endovalium) en melatoline worden door honing vrijgemaakt. Daarnaast bevat honing waardevolle suikers en voldoende vitamines en mineralen. Zoals men weet zijn de natuurlijke suiker voedsel voor de hersenen en het zenuwstelsel.
Een belangrijke toepassing van honing is de behandeling van een maagzweer. Een maagzweerpatiënt produceert te hoge hoeveelheden maagzuur. Bij het eten van honing krijgt men een zoet-zuur combinatie. Het maagzuur stabiliseert de suikers, zodat honing zijnantiseptische werking op de maagwand kan uitvoeren. Bovendien speelt de kalmerende werking van honing een grote rol in het genezingsproces bij een maagzweer.
bron:
http://www.natuurlijk-welzijn.org