Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 23 '10
Hey Ann_ik, goedemorgen ! Tijdje geleden, leuk weer van je te lezen. Je bent lekker bezig zie ik, en je zit goed in je vel, wat wil je nog meer smileZet lekker een bakje koffie en wees altijd (weer) welkom !
Groetjes,
Bart
admin
admin sep 24 '10
De komende week zal ik er een stuk minder zijn.
Zoals ik al eerder schreef heb ik ischias en nu is de fysio afgelopen woensdag zo tekeer gegaan dat ik vol met ontstekingen zit en nu plat lig met morfine en nog een serie ontstekingsremmers met nog meer pijnstillers.

Ik moet mijn lijf even de rust geven, zitten gaat bijna niet dus pendelen en kaarten leggen zit er ook even niet in.
New Moon
New Moon sep 24 '10
Wat naar Karin... Veel sterkte!

Liefs en een dikke knuffel smile

The moon
New Moon
New Moon sep 24 '10
Ik voel me vandaag vrolijk! Heb het gevoel alsof er een heel groot feest aankomt. Vandaag lekker de stad in geweest en een nieuwe (warme) winterjas gekocht. Ben de laatste tijd heel veel bezig met warmte, ik haal een grote hoeveelheid waxinelichtjes, honing, thee en sjaals in huis haha. Laat die barre winter/herst maar komen (heb het gevoel dat het weer zoiets gaat worden als vorig jaar...)
Verder heb ik ook nog vlinders in mn buik dus wordt ook van binnen verwarmd laugh
Werd in de stad ook nog aangesproken door een paar meiden of ik op de foto mocht omdat ik er zo leuk uitzag (voor hun mode blog). Ik liep serieus met een bemodderde tas door de straten haha. Voelde me wel gevleid.

Liefs smile
New Moon
New Moon sep 24 '10
Origineel bericht van: Ann_ik
Goedemorgen smile

Zo ben hier weer even een poosje niet geweest, heb een drukke tijd achter de rug. Eindexamens doen, mijn studierichting kiezen, veel werken, en weinig tijd om rustig aan te doen.
Nu zit ik een paar weken op de universiteit en begin nu aardig goed te wennen. Het bevalt me wel goed, maar wat anders is het zeg, voel me er ook heel anders door, ben nu veel blijer en vrolijker dan daarvoor.
ook heb ik in tussentijd mijn rijwebewijs gehaald waardoor ik nu dus elke dag op en neer kan richting Wageningen, lekker meezingend met de muziek. smileZo af en toe lekker even een ochtend of middag vrij, en voor de rest hard werken om de stof te begrijpen, dat valt dan ook nog niet altijd mee. Het kost veel energie om precies te begrijpen hoe de energie in moleculen werkt en waar bindingsenergie vandaan komt.

Het is gek om hier na zo'n lange tijd weer langs te komen, vooral omdat wanneer ik er was ook zo onregelmatig langskwam. Toch hoop ik hier nog regelmatig bij te kunnen lezen, omdat het gewoon een prachtig forum is en blijft, en ik ben erg blij om hier in een rustig momentje met een bakje koffie lekker te kunenn komen om rustig eens wat mee te lezen in de onderwerpen!

Welkom terug laughUniversiteit is wennen he in het begin? Ik ben ook eerstejaars, maar vind het nu echt geweldig. Zit helemaal op mn plek maar tis zooooveel indrukken... Heb zelf een trucje ontdekt: ik ga meestal in de minst drukke collegezaal zitten (doe psychologie=grote studie), of ik skip een college en ga in de bieb studeren (vind het die vermoeidheid niet waard). Misschien iets om te overwegen af en toe winkwel heerlijk dat je met de auto op en neer kan zeg, ik moet met de bus/trein/fiets frown

x
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 24 '10
Whehe, top wink

nuja bij mij... verrot wakker geworden...
verder was de ochtend wel helemaal goed...beetje door de stad heen gebanjerd, door de markt, beetje sfeer opnemen etc etc enz smile

na 15.00 wast helemaal niks meer confusedwink

*hmmm, vreemde dag, leek wel of er weer eens 10 dagen in 1 dag waren gepropt smilemaargoed das wel vaker...supersnel en superslowmotion wink

Grtsz
New Moon
New Moon sep 24 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Whehe, top wink

nuja bij mij... verrot wakker geworden...
verder was de ochtend wel helemaal goed...beetje door de stad heen gebanjerd, door de markt, beetje sfeer opnemen etc etc enz smile

na 15.00 wast helemaal niks meer confusedwink

*hmmm, vreemde dag, leek wel of er weer eens 10 dagen in 1 dag waren gepropt smilemaargoed das wel vaker...supersnel en superslowmotion wink

Grtsz

Die ervaring had ik ook. Echt ontzettend raar. Er wordt gesjoemeld met "tijd" ergens ofzo. hehe
gast
gast sep 24 '10
Ja nu je het zegt......het was zo half 12 vanmorgen.
Cialara
Cialara sep 25 '10
Origineel bericht van: Karin
De komende week zal ik er een stuk minder zijn.
Zoals ik al eerder schreef heb ik ischias en nu is de fysio afgelopen woensdag zo tekeer gegaan dat ik vol met ontstekingen zit en nu plat lig met morfine en nog een serie ontstekingsremmers met nog meer pijnstillers.

Ik moet mijn lijf even de rust geven, zitten gaat bijna niet dus pendelen en kaarten leggen zit er ook even niet in.

Dat is niet niks Karin, ik weet hoe pijnlijk het is frownHeel veel beterschap en neem echt de tijd hoor!!!

Liefs Jorine.
admin
admin sep 25 '10
Doe ik ook smile
Ik denk dat ik de musical op mijn buik kan schrijven..
Donderdag avond was de pijn zo heftig dat ik simpelweg dacht dat het aan mijn hart lag, dat was heel erg eng..
Maar met de medicijnen is het te doen en vooral rustig blijven en liggen.
Zitten gaat wel maar dan maar eventjes smile
Komt goed, gewoon even geduld hebben.
Beschermengel
Beschermengel sep 25 '10
Owww ...beterschap Karin!
gast
gast sep 25 '10
Hé Karin ik heb helemaal jou bericht gemist confusedSterkte en beterschap. Ik hoop dat het snel weer over is want ik weet hoe vervelend rugpijn kan zijn.
Het zal ook super l*llig zijn als je daardoor de musical mist.....
Weet je ook waardoor de ischias is gekomen? Misschien te veel hooi op je vork?
admin
admin sep 25 '10
Dat is waarschijnlijk al van af de geboorte van de jongste.
Maar ja dan heb je drie vier dagen last en word het weer minder, dus ga je (ik in ieder geval niet) niet gelijk naar de huisarts.
Omdat dit een zwakke plek is gaan dingen die emotioneel niet lekker gingen schijnbaar ook daar vast zitten, geloof me dat is een berg! Haha, maar misschien gebeurd het daarom wel, tijd om oude troep op te ruimen.
Het spitten van de voortuin heeft me genekt en aangezien ik best iemand ben van niet mauwen en doorgaan, is dat dus niet goed afgelopen.
De wervels in mijn onder en bovenrug zitten scheef, hierdoor hangen mijn ribben scheef en heeft de fysio dus ook aan de voorkant bij mijn borstbeen van alles recht moeten duwen.
Dat heeft hij zo hard gedaan dat al die aanhechtingen geïrriteerd zijn geraakt en daar komen dan weer die ontstekingen uit voort.

De rugpijn is minder erg dan dit gevoel, het voelt of je borstkas in brand staat, ik voel een enorme druk, daardoor is diep inademen best pijnlijk en mijn hart gaat steeds enorm tekeer, maar volgens de huisarts kan dat geen kwaad.

Ja ik baal mega van de musical, ik zou kunnen overstappen naar toneel, maar het dansen vind ik veel leuker, we hebben ook zo'n leuke ploeg met een paar heerlijk gestoorde types, echt balen..

Maar ja, zoiets komt niet voor niets denk ik maar en zal beslist een goede reden hebben dus ik schik me maar in mijn lot smile
gast
gast sep 25 '10
Tja, alles wat gebeurd heeft zo z'n reden maar balen is het nu wel. Ben benieuwd wat er uit gaat komen....
admin
admin sep 25 '10
Ehm...waaruit?
Ik krijg hier rare beelden bij.....LOL laugh
gast
gast sep 25 '10
wink..... laugh
Lin
Lin sep 25 '10
Heel erg veel beterschap gewenst en ik hoop dat het snel weer wat dragelijker voor je word.

Liefs en knuf Lin
admin
admin sep 26 '10
Vandaag is geen goeie dag dus dat ga ik lekker uitbuiten.
Ik ga lekker tekenen, daar gun ik me anders geen tijd voor maar nu kan het!
Emuca
Emuca sep 26 '10
Beterschap Karin!

Met mij gaat het wel goed, ondanks dat ik vaak moe ben. Ben vanmorgen voor de tweede maal heel vroeg van huis gegaan om foto's te maken in het bos.. vandaag lukte het echter beter dan vorige keer (toen was het echt nog donker, hoewel ik toen veel meer gevoeld heb)... naast wat goede foto's ook nog lekker even rondgestuiterd in de natuur.. heerlijk.
gast
gast sep 26 '10
Druk, druk, druk hier. Vandaag de laatste dingen inpakken en meubels uit elkaar halen. Morgen komt de verhuiswagen die alles overbrengt naar ons nieuwe huis. Het voelt toch wel raar dat we hier, in dit huis, morgen niet meer slapen, eten, leven. Het nieuwe moet nog "eigen" worden maar de omgeving voelt al wel goed. Hopelijk wennen onze honden en kat snel aan hun nieuwe omgeving en nieuwe huisgenootjes. We krijgen er drie poezen en een (dwerg) papagaai bij.
Ik zal maar een enkel iets gaan missen van hier en heel veel dingen niet missen.
Op zich hebben we een heel mooie tijd hier gehad met veel (persoonlijke) veranderingen, dus ik zal er met plezier aan terug denken. Wat de nieuwe plek gaat brengen is nog een verrassing.....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki