Dat is waarschijnlijk al van af de geboorte van de jongste.
Maar ja dan heb je drie vier dagen last en word het weer minder, dus ga je (ik in ieder geval niet) niet gelijk naar de huisarts.
Omdat dit een zwakke plek is gaan dingen die emotioneel niet lekker gingen schijnbaar ook daar vast zitten, geloof me dat is een berg! Haha, maar misschien gebeurd het daarom wel, tijd om oude troep op te ruimen.
Het spitten van de voortuin heeft me genekt en aangezien ik best iemand ben van niet mauwen en doorgaan, is dat dus niet goed afgelopen.
De wervels in mijn onder en bovenrug zitten scheef, hierdoor hangen mijn ribben scheef en heeft de fysio dus ook aan de voorkant bij mijn borstbeen van alles recht moeten duwen.
Dat heeft hij zo hard gedaan dat al die aanhechtingen geïrriteerd zijn geraakt en daar komen dan weer die ontstekingen uit voort.
De rugpijn is minder erg dan dit gevoel, het voelt of je borstkas in brand staat, ik voel een enorme druk, daardoor is diep inademen best pijnlijk en mijn hart gaat steeds enorm tekeer, maar volgens de huisarts kan dat geen kwaad.
Ja ik baal mega van de musical, ik zou kunnen overstappen naar toneel, maar het dansen vind ik veel leuker, we hebben ook zo'n leuke ploeg met een paar heerlijk gestoorde types, echt balen..
Maar ja, zoiets komt niet voor niets denk ik maar en zal beslist een goede reden hebben dus ik schik me maar in mijn lot