Goedemorgen
Zo ben hier weer even een poosje niet geweest, heb een drukke tijd achter de rug. Eindexamens doen, mijn studierichting kiezen, veel werken, en weinig tijd om rustig aan te doen.
Nu zit ik een paar weken op de universiteit en begin nu aardig goed te wennen. Het bevalt me wel goed, maar wat anders is het zeg, voel me er ook heel anders door, ben nu veel blijer en vrolijker dan daarvoor.
ook heb ik in tussentijd mijn rijwebewijs gehaald waardoor ik nu dus elke dag op en neer kan richting Wageningen, lekker meezingend met de muziek.
Zo af en toe lekker even een ochtend of middag vrij, en voor de rest hard werken om de stof te begrijpen, dat valt dan ook nog niet altijd mee. Het kost veel energie om precies te begrijpen hoe de energie in moleculen werkt en waar bindingsenergie vandaan komt.
Het is gek om hier na zo'n lange tijd weer langs te komen, vooral omdat wanneer ik er was ook zo onregelmatig langskwam. Toch hoop ik hier nog regelmatig bij te kunnen lezen, omdat het gewoon een prachtig forum is en blijft, en ik ben erg blij om hier in een rustig momentje met een bakje koffie lekker te kunenn komen om rustig eens wat mee te lezen in de onderwerpen!