Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 6 '10
Neem je tijd Marjan, vrijheid, blijheid wink
irm20
irm20 sep 7 '10
hallo allemaal,

hoe ik me voel vandaag,afgebrand en heel erg moe.
het gaat allemaal als een slakken gang. het schiet niet op.
ik wil wel,maar heb weinig energie. door die innerlijke bestraling. 2x van sinds 3 aug j.l. UMCG.
en nog erger, onzeker word men, als men van af 3 aug ,10 weken moet wachten op het laatste onderzoek-BIOP. UMCG.

het wil allemaal niet zo,morgens gaat het, middags ben ik dood op. het zal mij benieuwen, of ik het kwijt ben-of nog heb.(kanker)

in elk geval op moment voel ik me (klote)sorry mijn woorden gebruik.

groetjes,
irm
bloempje
bloempje sep 7 '10
sterkte irm!!

Loefs Bloempje
admin
admin sep 8 '10
Hou je taai Irma!
admin
admin sep 8 '10
Origineel bericht van: Karin
Neem je tijd Marjan, vrijheid, blijheid wink

Dat zal ik zeker meis, ik wil me even toeleggen op het fotolezen, en als ik dat weer met veel plezier doe en er weer energie van krijg, dan zal ik ook weer op andere topics verschijnen.

Liefs voor iedereen en lieve Irma ... hou je taai!
admin
admin sep 10 '10
Ik doe voorlopig effe niet mee aan de discussie's haha.
Lijkt me wel zo verstandig.
De kaartjes lopen gewoon door hoor!
Fijn weekend allemaal!
Islandlady
Islandlady sep 15 '10
Hello all!
Ben ik weer even. Man hoeveel kan een mens hebben. Zoals jullie weten geen baan en weer terug bij mijn ex in huis.
Afgelopen vrijdag is het zoontje van een dierbare vriend van mij overleden. Gewoon in de jacuzzi gelopen. Mannetje was 1 jaar.
Gisteren was de crematie en rot om te zeggen maar gelukkig mocht ik een tour doen dus kon er niet naar toe. Geloof niet dat ik het aangekund zou hebben.
Gisteren gesprek gehad met ex en hij blijft me helpen en ik ga nu een appartementje zoeken om de broodnodige rust voor mijzelf en de kinderen te creeeren. Solliciteer me een versuffing en heb alle vertrouwen in dat het goed komt.
Vandaag dus op 'huizen jacht'

Liefs
Emuca
Emuca sep 15 '10
Wat rot zeg, islandlady... en ik hoop ook dat je snel een eigen appartementje kan vinden.

Hier gaat alles prima.. heb vandaag eindelijk een dagje vrij. School is behoorlijk druk, omdat we extra vakken hebben gekregen. Maar het is wel heeeel fijn op school.

Nu maar weer aan de schoonmaak! Toedels!
Islandlady
Islandlady sep 15 '10
Ja lieverd dat hoop ik ook. Eerste telefoontje net gepleegd. Het is nog vrij en prijs is redelijk. Mag straks terugbellen.

Lekker een dagje vrij en dan poetsen blehhh... maar heerlijk dat je het zo fijn hebt op school.

LIEFSS
Emuca
Emuca sep 15 '10
e.. ik was net ons opblaasbadje aan het legen met een emmer, gooi ik een emmer over mijn schoen. BAH. Maar ik heb wel mooie paddenstoelen gevonden in de plantenbak. smile
admin
admin sep 15 '10
Ach zijn je schoenen ook gelijk schoon... laugh

Ik hoop dat het lukt B, en het kaarsje voor die kleine man brand regelmatig xxx
admin
admin sep 15 '10
Vanavond 21.00 uur ancient mysteries op ngc, echt heel mooi!
Emuca
Emuca sep 15 '10
Jammer dat ik alleen nog maar 1,2 en 3 heb.... ah well...
Islandlady
Islandlady sep 15 '10
Origineel bericht van: Karin

Ik hoop dat het lukt B, en het kaarsje voor die kleine man brand regelmatig xxx

Ja meis het gaat lukken.
En dank je wel dat je kaarsje brand voor het kleine ventje. Doe ik ook alleen waait steeds uit confused
Emuca
Emuca sep 17 '10
Jemig.. het is lang geleden dat ik me zoo beroerd heb gevoeld.. Alles doet zeer en alles zit dicht.. Heb ook heel slecht geslapen, al mijn dromen waren chaos. Bah. Zo maar lekker met een flinke kop thee op de bank.
Lin
Lin sep 22 '10
Lekker rustig zo snachts ...overal bij langs keuvelen en wat lezen en snuffelen en nog meer lezen hihihi
Veel gedaan in m'n vakantie , veel bewerkstelligt, enne veel werken ... Nu is mijn mannetje thuis nadat hij is ontslagen Na een dreiging van de baas dat als hij zaterdag niet ging werken hij de week erop mensen moest ontslaan(mag tegenwoordig gewoon ..) en nu blijkt dat hij zichzelf in de vingers heeft gesneden en dat hij (baas) mensen tekort komt.Mja teveel om uitte leggen...
Mja blij dat hij daar weg is ..druk aan het solliciteren..en tegelijkertijd komt er nog meer af in en rond om het huis.
Weer een stappie dichterbij bij de speelparadijs voor de kids..
Heb zoveel ideeen ...

Lichamelijk gaat het niet zo lekker ..moet afspraak maken deze week met ziekenhuis voor verdere onderzoek naar buik/baarmoeder/eierstok..niets ernstigs maar geeft wel duidelijkheid in dingen.

Verder ben ik heerlijk bezig met pastelkrijten op canvasdoeken , heerlijk met handen wrijven, resultaat bij creatieve toppic gezet ..

De knoop door gehakt om nog 1 keer naar m'n pa te gaan in 8 jaar.
Levert dit niks op dan weet ik dat echt mijn uiterste best heb gedaan en dan mag het zijn zoals het is..
Veel pasjes naar voren gedaan in m'n pauze en een enkele achteruit, niet geheel ontevreden dusss.

Liefs Lin
admin
admin sep 23 '10
Oorlog in de vroege ochtend.....
Jessy heeft Thom's gezicht bewerkt met stift toen hij sliep....
Hij keek in de spiegel bij de wastafel en zag een grote circus snor....

*zucht*...(maar stiekem wel een goeie grap laugh)
Emuca
Emuca sep 23 '10
HAHAHA.

Ik ga vanmiddag weer lekker dungeons en dragonnen mits iedereen er is... even niet aan schoolwerk denken. smile
New Moon
New Moon sep 23 '10
Wat een goed idee om eens lekker te gaan gamen, Angel! ^^
Ik ga maar weer eens de wondere wereld van lord of the rings induiken vanmiddag wink(lotro)
Zometeen naar de uni, ben slaperig ... smile

Liefs en succes vandaag iedereen.
Eruan
Eruan sep 23 '10
Goedemorgen smile

Zo ben hier weer even een poosje niet geweest, heb een drukke tijd achter de rug. Eindexamens doen, mijn studierichting kiezen, veel werken, en weinig tijd om rustig aan te doen.
Nu zit ik een paar weken op de universiteit en begin nu aardig goed te wennen. Het bevalt me wel goed, maar wat anders is het zeg, voel me er ook heel anders door, ben nu veel blijer en vrolijker dan daarvoor.
ook heb ik in tussentijd mijn rijwebewijs gehaald waardoor ik nu dus elke dag op en neer kan richting Wageningen, lekker meezingend met de muziek. smileZo af en toe lekker even een ochtend of middag vrij, en voor de rest hard werken om de stof te begrijpen, dat valt dan ook nog niet altijd mee. Het kost veel energie om precies te begrijpen hoe de energie in moleculen werkt en waar bindingsenergie vandaan komt.

Het is gek om hier na zo'n lange tijd weer langs te komen, vooral omdat wanneer ik er was ook zo onregelmatig langskwam. Toch hoop ik hier nog regelmatig bij te kunnen lezen, omdat het gewoon een prachtig forum is en blijft, en ik ben erg blij om hier in een rustig momentje met een bakje koffie lekker te kunenn komen om rustig eens wat mee te lezen in de onderwerpen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki