Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara sep 3 '10
Ik vraag me werkelijk af of dat wel zo is, want een ziel maakt wel degelijk ook keuzes, en die heeft in principe geen last van het ego.....

En ja, dingen die je uit jezelf doet zonder keuzes te maken, lijken magisch en kunnen je helemaal in het nu trekken. Vooral met schilderen ervaar ik dat.
Islandlady
Islandlady sep 3 '10
@ Bloempje Ja joh dak zit er nog op. Minimale aan water binnen gehad. Gelukkig!
@ Gast: Ja misschien is het wel een idee om naar Curacao te komen. Zal ik wel eerst een baan moeten hebben daar. Verblijfplaats lukt altijd wel smileLaat die mensen zijn. Vast lastige expats die denken dat ze alles weten en god zijn. Doe maar die Box bal van Karin.
@ Karin: Lijkt me heerlijk om met je mee te vliegen. En ja de energieen veranderen heel sterk als er een storm aankomt. Ik voel dat kennelijk heel duidelijk en mijn emoties staan dan op springen zo ongeveer.

Gelukkig lijkt het erop dat Tropische Depressie Gaston uit elkaar aan het vallen is. Beter nog hij is opgelost. YES!
Earl gaat nog wel wat last bezorgen in de States De hurricane dan voor de kenners onder onder ons.

XX
gast
gast sep 3 '10
Hé Bea, je komt toch uit het hotel/toerisme? Misscien eens informeren bij Hyatt of Avila hotel of renaissance hotel. Misschien kunnen ze daar nog wat goede mensen gebruiken.
Ik weet niet wat voor salarisen ze op st Maarten hebben maar hier moet je er niet van staan te kijken als je voor 45 uur werken met 1800 Nfl naar huis gaat en de gemiddelde huur van een apartementje is al snel 1000 Nfl in de maand exclusief.
Helaas hebben wij geen apartement bij het huis......maar er valt altijd wel wat te regelen.
Islandlady
Islandlady sep 3 '10
Ha Syl,

Ja dat klopt inderdaad toerisme property manager idd.
Salarissen liggen hier misschien iets hoger maar huren zijn ook gelijk hoger. Dus dat is om het even. Ik kan allicht eens informeren. Wil ook best on property wonen hoor haha.
Heb nog een vriend wonen op Curacao en als het goed is is zijn ex inmiddels vertrokken...da's ook nog een optie....
Dank je voor de tip.

X
admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Jorine
Ik vraag me werkelijk af of dat wel zo is, want een ziel maakt wel degelijk ook keuzes, en die heeft in principe geen last van het ego.....

Het is je ego die zegt dat een ziel geen last heeft van het ego. Tuurlijk zegt een ego dat.. grin
admin
admin sep 3 '10
lol wink
Seven
Seven sep 3 '10
Ik vind dit een mooie over het Ego:

‘Er is geen ego’ sprak het Ego vol overtuiging.
admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Beschermengel
Gelukkig niets ernstigs, inderdaad Tinne een abses wat opengesprongen was

Ja, ik zag het zo voor me! *duim op* grinGeef je hem een knufje van me?
Emuca
Emuca sep 3 '10
Ben niet zo lekker vandaag... dus morgen ga ik pas mijn huiswerk doen.. net stukjes geschreven over schoenmaatjes en vandaag lekker op tijd naar bed.
Cialara
Cialara sep 3 '10
Ik hoop dat je je weer snel beter voelt Emmy wink

Knuffel van mij smile
Cialara
Cialara sep 6 '10
Ik heb behoefte aan aardse beweging en ga even lekker naar de Spinning groep van maandagochtend laughtot latersssss
bloempje
bloempje sep 6 '10
en ik ga lekker effe de volkstuin in
daaaaaaag:)
tot vanavond weer.

Liefs Bloempje
*Moonflower*
*Moonflower* sep 6 '10
Ik voel me vandaag ook niet zoals het zou moeten zijn ...
Is niet nieuw hoor , is reeds een 6 tal weken zo , het gaat de ene dag iets beter dan de andere met ups en downs dus ...
komt ooit wel weer in orde .
Fijne zonnige namiddag aan iedereen alvast en we proberen er de moed in te houden he .
admin
admin sep 6 '10
Tijd geleden,, alweer ,,, denk dat ik toch wat meer tijd nodig heb om helemaal terug te komen. Of misschien zo af en toe. Het kan ook nog zijn dat ik soms een hele tijd er niet ben en dat ineens wel weer even.
Maw, ik ga mijn Weg en dan ineens komt Merudi weer even voorbij.
Als jullie daar last van hebben, ga ik voorlopig even weg om later terug te komen, zo niet, blijf ik, maar lees ik vooral ipv ook te antwoorden.
Even in mijn eigen coconnetje uitzoeken wat ik wil en kan.

Liefsss XXX
bloempje
bloempje sep 6 '10
lieve larapinta, ook om te lezen ben je van harte welkom, duik heerlijk in je coconnetje en kom langs wanneer je wilt. soms heeft een mens even die rust nodig.

Liefs Bloempje
New Moon
New Moon sep 6 '10
Ben benieuwd naar de vlinder die uit de cocon ontpopt. laugh
Sterkte Larapinta! smile

Liefs the moon
bloempje
bloempje sep 6 '10
hier weer terug van de tuin met: heerlijke rode bieten, snijbonen appeltjes, peren en..........herfst frambozen
mjammie
en weer heerlijk geaard:)

liefs Bloempje
gast
gast sep 6 '10
Ah, leuk bloempje. Ik wil straks bij ons nieuwe huis ook een moestuin. Maar dan met tropische groenten omdat de hollandse groenten het te warm vinden hier. Maar iig een bananenboompje, limoenboompje, watermeloen, pompoen, paprika, en ik ga wel proberen om tomaten en spersiebonen te kweken. Heb ik wel schaduwdoek nodig want in de volle zon lukte het niet (maar die stonden ook in pot en daar houden ze ook niet zo van).
Ben benieuwd of het gaat lukken......
bloempje
bloempje sep 6 '10
vast wel met schaduwdoek! en het is heerlijk enne ik ben jaloers op de dingen die jij kan kweken.....mmmm en bananenboompje en limoen en watermeloen...... daar moet ik heer echt een verwarmde kas voor gebruiken hoor!

Groetjes Bloempje
admin
admin sep 6 '10
*ziet groen van jalouzie* laugh
Ik heb sinaasappelboompjes gekweekt en baal als een stekker dat ik ze niet in de tuin kan zetten....
Maar heb wel een vijgeboom nu in de voortuin!
En de druiven hebben enorm veel trossen dit jaar, lekker.
Appelboom en pereboom moeten nog groter groeien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki