Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

bloempje
bloempje aug 31 '10
ja en die rust zullen ze na 8 uur wel nodig hebben ook denk ik:)
Islandlady
Islandlady aug 31 '10
Nou Hurricane Earl is passed en Fiona is op weg hierheen. Wordt morgenochtend 8 am (NL 2 pm) verwacht. Als het goed is komt ze op ruime afstand voorbij.
Ga nu eerst maar eens de zooi van die Earl opruimen LOL
bloempje
bloempje aug 31 '10
hmmmmm zit je dak er nog op??
nog een beetje droog?

liefs Bloempje
gast
gast aug 31 '10
Geen slecht idee om naar Curacao te komen Bea laughHier geen last van orkanen maar wel van de hitte doordat de wind weg valt....Altijd wat te klagen, hahaha.

Ben op dit moment een beetje agressief. Weet niet goed wat ik er mee moet maar sommige mensen drijven me wel een beetje dicht bij het punt dat ik er wel iets mee doe.......
Ben nu aan het onderzoeken waar dit vandaan komt en wat het triggerd....iig één persoon die hier in de straat woont die me al een keer over de streep getrokken heeft.....(alleen verbaal hoor, ik ga nog niet meppen) Maar er hangt een oorlogswolkje boven mijn hoofd wink
bloempje
bloempje aug 31 '10
gauw wegwaaien die oorlogswolk..... kan nooit wat goeds uit komen:(

liefs Bloempje
admin
admin aug 31 '10
Ik heb veel aan jou en Syl gedacht vandaag...
Als het nou heel erg word kom ik jullie beidjes op de bezem halen, kids en aanhang kunnen in de aanhanger tongue

Nee zonder dollen, ik hoop dat alles langs waait en de storm is uitgeraasd voordat het echt link word.
Ik vind harde wind fijn, maar storm vind ik toch wel indrukwekkend, ik heb vroeger echt met mijn ouders wel eens moeten vluchten op vakanties en dat maakt indruk...
admin
admin aug 31 '10
Origineel bericht van: gast
Geen slecht idee om naar Curacao te komen Bea laughHier geen last van orkanen maar wel van de hitte doordat de wind weg valt....Altijd wat te klagen, hahaha.

Ben op dit moment een beetje agressief. Weet niet goed wat ik er mee moet maar sommige mensen drijven me wel een beetje dicht bij het punt dat ik er wel iets mee doe.......
Ben nu aan het onderzoeken waar dit vandaan komt en wat het triggerd....iig één persoon die hier in de straat woont die me al een keer over de streep getrokken heeft.....(alleen verbaal hoor, ik ga nog niet meppen) Maar er hangt een oorlogswolkje boven mijn hoofd wink

Koop een boksbal, ga zwaar aan de slag met je lijf en ram het er simpelweg uit! wink
Voor mij werkt het.
( ik bedoel niet de buren rammen, maar dat snap je wel smile)
Gebruik die berg negatieve energie positief of zeg ik nu iets geks smile

Wat ook kan schiet me nu te binnen, door de storm in de buurt kunnen energieën veranderen, wellicht verdwijnt dit gevoel ook als de storm afzwakt.
Bij een storm kan de rondvliegende energie zwaar voelen (zo ervaar ik het) misschien heb je daar nu extra last van.
Ik ken jou als iemand die een situatie van heel veel kanten kan bekijken en daardoor een heel nuchter en heel Aards mens bent.
Geef jezelf de tijd totdat de storm is opgeklaard, voelt beslist heel anders.
gast
gast sep 1 '10
Dank je Karin voor je wijze woorden. Ik ga mijn best doen. Ja zo'n boxbal lijkt me wel wat ja. Kan ook gaan tai-bo'en oid.
Het gaat al weer iets de andere kant op. Wij hebben hier trouwens niet zo veel last van de storm, maar zoals je zegt het hangt wel in de lucht hier boven de Carib.
bloempje
bloempje sep 1 '10
een heerlijke en enerverende werkdag gehad! de nieuwe oppaskids zijn echt een geschenk uit de hemel(ook al vraagt de oudste bij echt iedere beweging van mij wat gaan we nu doen??? dus maar niet meer bewegen, dan blijft ze misschien doorspelen:) )
maar verder zijn het gewoon rustige kinderen waar je normaal mee kan spelen en tenminste niet om de 5 minuten hoeft te corigeren.
eindelijk een paar kinderen die geen ellende meebrengen in huis ( tot u toe dan, weet niet wat er nog komen gaat uiteraard:)).

dus moe maar tevreden. en..... heb nog eens gek kunnen doen.... met 3 kids achter in de skelteraanhanger gaan skelteren.... jeetje wat zitten die dingen beroerd zeg! maar wel lachen:)

Liefs Bloempje
Lin
Lin sep 1 '10
Ben even voor onbepaalde tijd afwezig, druk aan het verbouwen in de tuin. Vooral nog puin ruimen en strakkies weer veel werken...
Lekker even aardse dingen doen ...
Wie me missen , ikke benne gaan vissen (hihi)

Liefs Lin
admin
admin sep 2 '10
Succes met vangen smile
Beschermengel
Beschermengel sep 3 '10

Ik ga zo weer is naar de dierendokter, mijn hondje heeft een aantal gezwelletjes en één daarvan is opengesprongen en blijft maar bloeden..owowowow wat nu weer.
Cialara
Cialara sep 3 '10
Owww Cobi frownsterkte met je lieve hondje.
admin
admin sep 3 '10
oei, Beschermengel.. misschien is het een abses dat openkwam.
sterke en ik denk aan jullie!
admin
admin sep 3 '10
Vandaag ben ik bezig met een spiritueel raadseltje.
'Je gedachten zijn de slaaf van je wil.'
Seven
Seven sep 3 '10
Ik voel me als het weer hier, zonnetje weg, zonnetje terug en ben blij dat ik ook ‘Nee’ mag zeggen zonder me schuldig te voelen.
Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: Core
En andersom wink

Ha ha ha, daar blijf je dan nog wel even in hangen als je niet oplet laugh

Ik heb zo mijn eigen spiritueel raadsel... bestaat de vrije wil wel....?

Ik dacht eerst van wel, toen weer van niet, toen weer wel...pffff... zolang ik zelf keuzes moet en mag en kan maken ga ik er vanuit dat de vrije wil wel degelijk bestaat smile
Cialara
Cialara sep 3 '10
Origineel bericht van: Seven
Ik voel me als het weer hier, zonnetje weg, zonnetje terug en ben blij dat ik ook ‘Nee’ mag zeggen zonder me schuldig te voelen.

Er bestaat niet zoiets als "schuld".... ik vind alles altijd meer oorzaak en gevolg, althans zo ervaar ik het meestal smile
Beschermengel
Beschermengel sep 3 '10
Gelukkig niets ernstigs, inderdaad Tinne een abses wat opengesprongen was ... een anaalklier ontsteking dus binnenwaards leeggedrukt, en ach het deed best zeer frown...hij piepte en werd een beetje boos op de dierenarts eek...terwijl hij niemand ooit kwaad zal doen.

Hij heeft een antibiotica kuur gehad en pijnstillers.

Jorine ook bedankt... smile

We gaan weer ontspannen het weekend tegemoet... grin
admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Jorine
Origineel bericht van: Core
En andersom wink

Ha ha ha, daar blijf je dan nog wel even in hangen als je niet oplet laugh

Ik heb zo mijn eigen spiritueel raadsel... bestaat de vrije wil wel....?

Ik dacht eerst van wel, toen weer van niet, toen weer wel...pffff... zolang ik zelf keuzes moet en mag en kan maken ga ik er vanuit dat de vrije wil wel degelijk bestaat smile

Ja ik snap wat je bedoelt. Maar eigenlijk hoef je in het leven geen keuzes te maken, alleen je instinct volgen en niet nadenken. Keuzes maken komt uit je wil en volgens mij komt iemands wil voort uit ego.

Een hele dag observeren wat je uit jezelf doet zonder keuzes te maken, dat is magisch en het gaat nog verrassend goed.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki