Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast aug 29 '10
Zo Karin, weer helemaal bijgetankt laugh
Kunnen jullie er weer een tijdje tegenaan wink
admin
admin aug 29 '10
Ow het was zo gaaf om die twee te zien spelen Syl, helemaal geweldig!
En de karakters lijken zoveel op elkaar, Tinne zal wel foto;s plaatsen denk ik.
Maar als je ze samen ziet zou je echt niet zeggen dat ze broer en zus zijn.
We zeiden nog tegen elkaar onder het wandelen wat leuk het zou zijn als jij er ook bij kon zijn met jouw drie rakkers smile
admin
admin aug 29 '10
En nou lekker slapen, Arach is total-loss, haha en ikkes ook.
Morgen weer werken na een vakantie van drie weken en ik heb er zin in..... confused..niet dus...
gast
gast aug 29 '10
Slaapse en sterkte morgen.
Ja zou leuk zijn als we met z'n allen zouden kunnen wandelen met de doggies. Ben vanmorgen met twee van het zondagochtendwandelclubje wezen wandelen over de zoutpannen, met totaal 4 honden (mijn ouwetje gaat nooit mee).
admin
admin aug 29 '10
Origineel bericht van: Karin
Das schrikken Angel!

Heerlijk dagje gehad, Tinne en Dirk en Sky zijn weer onderweg naar huis.
We hebben een superlange wandeling gemaakt, lekker gegeten, en vooral veel naar de spelende doggies gekeken smile
Woonden jullie maar dichter bij, maar we gaan gauw weer jullie kant op laugh

zoentje!!!!. het was een ongelooflijk dagje! Ik zal ook hier een foto plaatsen van de beestjes, als er eentje goed gelukt is want ze hebben zich dol gespeeld haha, die lieve Arach en Sky laugh
En inderdaad op het moment wilde ik dat ik dichterbij woonde, dan kwam ik meerdere keren langs, maar ja.. kom maar gauw naar hier!! grin
admin
admin aug 29 '10
Een hondenvakantie met z'n allen zie ik inderdaad wel zitten! grin
admin
admin aug 30 '10
Dan heeft Arach vakantie nodig om bij te komen..lol.
Hij viel gisteren in slaap meteen nadat jullie weg waren en hij slaapt nu nog.
Ik kreeg even een vlugge lik over mijn oor en hij kroop gauw weer bij de kinderen.
Vandaag weer werken na drie weken vakantie...blegh...
admin
admin aug 30 '10
Sky slaapt hier ook nog! hij reageerde zelfs niet op het rammelen van de krokjes die ik aan poepoe gaf. Meestal komt ie dan aangestormd, denkende dat het voor haar is; maar deze keer, bleef ie liggen.
Ik zei deze morgen nog tegen Dirk, wat een fantastische dag gisteren. Die wandeling, Kaat was overheerlijk.. het weer was een super regen-donkerewolk-veelwind-maarheerlijkwandel-weer !
Emuca
Emuca aug 30 '10
Nou hier was het weer nog vreselijk. De hele dag regen en vanmorgen goot het... Wel balen, want het was weer de eerste schooldag... Maarja, nu is het gelukkig droog!
gast
gast aug 30 '10
Klinkt alsof jullie nu het effect van een El Niño beleven.
Emuca
Emuca aug 30 '10
Of gewoon typisch Hollands weer! laugh
bloempje
bloempje aug 30 '10
hier heeft de duivelswandelstok het begeven, is 30 jaar oud, maar hij is nu getopt:( en het was zo'n mooie boom!

Liefs Bloempje
Islandlady
Islandlady aug 30 '10
Hurricane Earl hangt boven ons.
Wind van zo'n 180 km/uur met gust tot zo'n 200.
Regen en zeewater horizontaal.
Foto's volgen als stroom en dus internet weer terug is.
Alles ok.
B
Emuca
Emuca aug 30 '10
Bijna al mijn plantjes zijn verdronken. Zucht. Inclusief mijn kruiden.

Ik hoop dat alles goed daar goed blijft gaan Bea!
New Moon
New Moon aug 30 '10
Ja, het waait. Dat merk ik aan alles tongue
Vandaag was het heel erg gek weer, stortregen, storm, en een minuut later kon ik mijn jas uitdoen omdat het ineens heel warm en lekker zonnig was, vervolgens moet ik gaan schuilen omdat het weer met bakken uit de hemel valt.
Ik moet wel zeggen dat die harde wind me goed doet, en zeker om tegen de wind in te wandelen, dan voel ik me stevig en geaard.

Jammer dat bijna al je plantjes zijn verdronken Emmy frown
Mijn orchidee is gestorven. Het was een hele mooie alleen hij heeft 1 maand zonder baasje in de hitte van mijn kamer niet overleefd. Toch jammer. Heb nu sinds kort een varen in mijn kamer, die doet het heel goed en vind het een fijne plant om naar te kijken (zeker in combinatie met mijn opgeruimde kamer)

Bea, ik hoop niet dat je wegwaait daar! Doe voorzichtig smile

Liefs the moon
Islandlady
Islandlady aug 30 '10
Jawel bomen en planten zullen bruin zijn het regenwater. Via facebook al vernomen dat sommige daken weg zijn let's hope for the best.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 30 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb net zoiets engs meegemaakt. frown

Zoals de meeste wel weten ben ik ontzettend bang voor onweer...

...Daar begint het dus mee... vanmorgen onweerde het al, en toen het eindelijk droog en stil was, besloot ik toch maar even snel boodschappen te gaan doen. Afijn, ik had zo'n gevoel alsof ik de kortere weg terug moest nemen, dus dat deed ik. Maar halverwege hoorde ik het opeens alweer rommelen, en 2 tellen laten begon het te regenen. Steeds harder en harder.. Dus de laatste 100 meter rende ik naar huis.
Om echt thuis te komen, moet ik een hoge trap over en een stuk over een plat dak lopen.. maar het regende ondertussen al zo hard, dat ik het gevoel had dat ik beter onder het afdakje kon blijven staan. Dus ik drukte me tegen de muur en hoopte dat de regen zou afnemen. En toen BAM. Vlakbij sloeg het enorm hard in... Het is maar goed dat ik niet over het dak was gegaan, want dat was precies die tijd geweest.. en dan zou ik het hoogste punt in de omgeving zijn geweest.
Natuurlijk ben ik meteen in paniek geraakt... maar zit ik nu veilig weer thuis...

Niet meer naar buiten als het onweert voor mij... frown

?wat? dat was mijn eerste reactie toen ik het las..... maar ik schrok vooral heel erg... want precies op deze zelfde dag heb ik uhm een soort van wandeling gemaakt..... en nuja ik loop altijd gewoon door de regen en de bliksem heen (deze dag precieze dag was ook weer zo vreemd ... ik knipperde met mijn ogen en toen was er bliksem... en als ik mijn hoofd zwaar voelde kwam er donder in de lucht/wolken....)

nuja ik moest bij jouw post denken aanhet moment van die precieze dag op dat moment, toen deed ik nml dit; ff chillen, ik ga nu ff onder een boom staan en ff een vuurtje opsteken(voor een sjekkie/vuurtje btw wink)

ik weet niet precies... maar ik linkte dit meteen naar jouw post toen ik thuiskwam en jou post las...

*edits zijn doordat het niet geheel uitgetypt was...
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 31 '10
nuja, viel me gewoon erg op wink

de laatste tijd best vaak gehad trouwens... dat mensen hetzelfde soort iets meemaakte (ja in een andere situatie... maar het lijkt er gewoon erg op...) en ik kom ook steeds meer mensen tegen die dezelfde soort dingen als ik denken en zeggen,

tenminste meer dan vroeger...
bloempje
bloempje aug 31 '10
net manlief aan de telefoon..... ze moeten nog 8 uur lopen naar het volgende huisje.... waarom..... nou..... omdat hun huisje ingesneeuwd is in oostenrijk. dus nu moesten ze doorlopen naar het huisje van morgen.
zijzijn niet blij in hun dunne broek en t-shirtje gelukkig heeft hij een thermobroek mee en een fleecevestje ook al wou die die thuislaten. nu is ie blij dat ie hem heeft meegenomen:)

liefs Bloempje die hoopt dat ze de vakantie gewoon af kunnen maken ipv af moeten breken. ze hadden er een jaar naar uitgekeken.
gast
gast aug 31 '10
Het is ook niet echt de tijd om met sneeuw rekening te houden frown
Hoop zeker voor ze dat ze het vol kunnen maken. Eén ding is wel; morgen kunnen ze langer genieten van de plek waar ze dan zijn smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki