Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 25 '10
Lekker Marjan! Jullie kunnen er weer even tegen smile

Ik heb last van vervelende poetsdrang, in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is werkt niet, dus...
Ben al drie dagen bezig, alles moet van de muur en uit de kasten en bakken..
Ik lijk wel gek.. crazy

Maaarrr...de kids hebben weer prima nette kamertjes voor als dalijk school weer begint smile
gast
gast aug 25 '10
Karin; kom hier poetsen.......ik kan maar niet beginnen wink
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Islandlady
Wat een geweldig plaatje Jorine. Ben stront jaloers hahaha... maar ik heb mijzelf en mijn lief beloofd dat ik er in 2015 bij ben! Heerlijk dat je zo genoten hebt
X

Goed dat ik het weet lekker ding laughhahaha We houden je eraan !!!

Kussssss

Lekker op tijd reageren Btje pfff. Je zult verbaasd staan dan hihihi....... kom ik niet alleen hoor wink
xx
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Origineel bericht van: gast

Rondje Nederlandse Antillen doen nu het nog kan Karin? Heb ook nog wel wat te poetsen hier.... behalve de vloer. Gisteren in 1 badkamer, slaapkamer en grote hal zo'n 2 cm water..... 't is maar goed dat het warm is hier haha
gast
gast aug 25 '10
Waaaaah wat heb je gedaan Bea? Was het regen of een lekke leiding?
admin
admin aug 25 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: gast

Rondje Nederlandse Antillen doen nu het nog kan Karin? Heb ook nog wel wat te poetsen hier.... behalve de vloer. Gisteren in 1 badkamer, slaapkamer en grote hal zo'n 2 cm water..... 't is maar goed dat het warm is hier haha

Keep on dreaming Syl... laugh
En ja ik houd echt van je..LOL.

Jeej wat is er gebeurd Bea!
gast
gast aug 25 '10
Wel gratis onderdak en als je nog even wacht een zwembad in de tuin smile
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Hahahaha dan moet die stortbak over blijven lopen maar dan hebben we een indoor zwembad en dat is niet de bedoeling... hehehe...

Tjonge zeg. Ben ik even enorm blij dat ik weg ben bij mijn vorige baan. Wat een stel rare mensen en dat is nog zacht uitgedrukt. Die doen werkelijk alles om hun eigen fouten te verdoezelen en er anderen voor op te laten draaien. Dan ook nog mensen onheus bejegenen en onwaarheden vertellen.... vreselijk. Enige wat ik kan doen is mijn schouder bieden en ze raad geven. Sjee en wat voelt dat goed zeg!
"What goes around Comes around" En daar moesten die lui maar eens rekening mee houden!

XX
bloempje
bloempje aug 25 '10
nee geen indoor zwembad, wordt zo nat:)

hier helemaal op vandaag, kan alleen nog maar zitten.
vanochtend vertrokken voor de boodschappen en gelijk doorgegaan naar school(20minuutjes rijden) en toen kwam ik ineens weer erachter dat de kleine man een feestje had..... normaal haal ik hem nooit zelf op maar wordt ie door de taxi thuisgebracht, maar goed, meneer wilde dat ik hem zelf bracht naar het feestje ook al kon hij met die moeder meerijden. nou ik heb het geweten, ben verdwaald...... ik was pas 2,5 uur later thuis en toen moest ik gelijkaan het werk met de nieuwe oppaskindjes. beetje jammer dat die nog heeeeeeeel veel energie hadden. en even een meditatietje zat er niet in..... iemand nog tips om een meisje bezig te houden dat niet houdt van 2 keer hetzelfde doen en ook om de 5 minuten iets anders wil doen????? alles is welkom.

Liefs Bloempje die zo eerst een uur of 2 gaat mediteren!!! en dan slapen:) als een roosje:) tired
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Ja heel erg nat Bloempje en alles spullen dan ook nat en dat moet niet.

Owhhh... dat niet mooi zo'n overenergiek meisje.
Heb eerlijk gezegd geen idee. Die van mij (jongens) kon je aan knutsel zetten en bleven ze uren mee aan de gand. Je hebt op internet Mandala's voor Kinderen dat werkte ook redelijk goed.
Meer adviesjes heb ik even niet voor je. Lekker mediteren en dan heerlijk slapen.

Sweet dreams!

X B
bloempje
bloempje aug 26 '10
we hebben vandaag maar weer eens gebruik gemaakt van de picto's(planningsplaatjes) wat een uitkomst, en een rust, niet meer om de 5 minuten de vraag.... wat gaan we zo doen, en daarna en daarna en daarna.........en...en...en, nee gewoon kijken en weten. en wat hebben we gedaan... getekend, voorgelezen, zelf gespeeld en koekjes gebakken(ze was vanmiddag vrij:)) en... ik heb energie over:):):)

Liefs bloempje
Islandlady
Islandlady aug 26 '10
Geweldig! Ken dat niet Planningsplaatjes. zal wel van voor mijn tijd zijn hahaha.
bloempje
bloempje aug 26 '10
nee ik ben pas 28 hoor, het zijn plaatjes zoals ze op school gebruiken om de dagplanning te laten zien voor kids die nog niet lezen. het zijn pictogrammen zoals wandelen, tekenen, een oven met bakkertje om te koken en bakken, boekje voor voorlezen en een radio voor muziek speelgoed voor vrij spelen schooltje voor school enz enz enz. kijk maar eens op www.sclera.be , daar staan ze allemaal op. maar het geeft gewoon heel veel duidelijkheid omdat een kind kan zien wat het gaat doen. en als ze het steeds vragen dan zeg ik dat ze op de kaartjes mogen kijken, en als ze dat eenmaal snappen dan scheelt dat in dit geval dus om de 2 minuten de vraag wat we gaan doen, en het scheelt ook dat ze de rust hebben om iets te doen anders dan willen ze zo veel mogelijk doen in korte tijd omdat ze bang zijn iets te missen. alsof het niet meer kan als ze het niet op dat moment doen. ze heeft nu de rust gehad om 1 uur hetzelfde te doen en gisteren was er op een gegeven moment niks meer te doen terwijl ze er maar 2 uurtjes was:)

dus ik ben blij met de picto's

Liefs Bloempje
admin
admin aug 27 '10
Ideaal die picto's!
Ik heb ze ook gebruikt, wat me wel opviel was dat Tony er niets mee kon maar dat Thom en Jessy er wel veel aan hadden.
Tony kreeg maar niet door dat hij moest kijken om te weten wat er moest gebeuren, dus op een gegeven moment heb ik ze weg gehaald, was veel frustratie voor die jongen.
Maar de meeste kinderen hebben er enorm veel baat bij.
Nu heb ik geen picto's meer maar schrijf ik het op in zinnen.
Dus agenda's, kalenders, ik denk dat Tony niks kan met plaatjes en dat daar het probleem zit.
Als hij woorden leest snapt hij het, als hij plaatjes ziet dan maakt hij zijn eigen verhaal en blijkt het niet te kloppen.
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, lol.
Cialara
Cialara aug 27 '10
Tony is dus duidelijk geen beelddenker winkMaar misschien meer iemand die in woorden of getallen denkt.

Ik heb een vraag aan iedereen laugh

Ik ben al jaren geabonneerd op de Happinez, maar nu is de stapel in mijn kast te hoog aan het worden, met andere woorden, het past niet meer.

Nu vroeg ik me af, voordat ik alle eerste exemplaren weg ga gooien of er misschien iemand is die er in geinteresseerd is?

Ik stuur ze graag naar iemand toe die ze nog fijn een keertje wil lezen wink
admin
admin aug 28 '10
Lief van je Jorine, ik heb niets nodig maar misschien iemand anders?

Het circus gisteren was geweldig!!! We hebben genoten.
Vandaag familiefeestje van mijn vaders kant en morgen mag ik Tinne weer knuffelen!!
Emuca
Emuca aug 28 '10
Ik heb net zoiets engs meegemaakt. frown

Zoals de meeste wel weten ben ik ontzettend bang voor onweer...

...Daar begint het dus mee... vanmorgen onweerde het al, en toen het eindelijk droog en stil was, besloot ik toch maar even snel boodschappen te gaan doen. Afijn, ik had zo'n gevoel alsof ik de kortere weg terug moest nemen, dus dat deed ik. Maar halverwege hoorde ik het opeens alweer rommelen, en 2 tellen laten begon het te regenen. Steeds harder en harder.. Dus de laatste 100 meter rende ik naar huis.
Om echt thuis te komen, moet ik een hoge trap over en een stuk over een plat dak lopen.. maar het regende ondertussen al zo hard, dat ik het gevoel had dat ik beter onder het afdakje kon blijven staan. Dus ik drukte me tegen de muur en hoopte dat de regen zou afnemen. En toen BAM. Vlakbij sloeg het enorm hard in... Het is maar goed dat ik niet over het dak was gegaan, want dat was precies die tijd geweest.. en dan zou ik het hoogste punt in de omgeving zijn geweest.
Natuurlijk ben ik meteen in paniek geraakt... maar zit ik nu veilig weer thuis...

Niet meer naar buiten als het onweert voor mij... frown
admin
admin aug 28 '10
zo Angel, gelukkig een Engel op je schouder gehad...maar idd je zult er enorm van zijn geschrokken.

fijn dat je nu thuis bent.

Ja het weer is soms erg onvoorspelbaar, hopelijk is de schrik alweer wat gezakt, ff wat ontspannen maar en lekker jezelf ff verwennen.

liefs van Bea
admin
admin aug 29 '10
Das schrikken Angel!

Heerlijk dagje gehad, Tinne en Dirk en Sky zijn weer onderweg naar huis.
We hebben een superlange wandeling gemaakt, lekker gegeten, en vooral veel naar de spelende doggies gekeken smile
Woonden jullie maar dichter bij, maar we gaan gauw weer jullie kant op laugh
gast
gast aug 29 '10
Jeetje Angel! Das echt schrikken.
Maar aan de andere kant; je weet nu dat je intuïtie je niet belazert en dat je bliksem je niet te pakken krijgt zo makkelijk.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki